NUMER 03/2022
NUMER 04/2022
Temat numeru:
Inwestycje infrastrukturalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

PKP PLK zwróciła przewoźnikom niesłusznie pobrane opłaty za informację megafonową

| UTK 26.05.2014 116

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-05-26 13:10:20 Autor: Marek C.
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Mamy XXI wiek, a PLK zbudowała w całości nowy peron/przystanek bez megafonów. Po prostu ręce opadają! Takie rzeczy to tylko w Polsce. Przez myśl by mi nie przeszło, że na nowym przystanku nie zainstalują głośników. Widać u nas wszystko jest możliwe...
2014-05-26 14:55:22 Autor: Wochu
---.kpn.net
Problem chyba w tym, że megafony, zegary i tablice informacyjne należą do PKP Telekomunikacja Kolejowa. A pani co zapowiada pewnie pracuje w spółce PKP Zapowiedzi Głosowe :)
2014-05-26 17:01:31 Autor: bb
---.koleje-slaskie.static.3s.pl
Panie,które zapowiadają są zatrudnione w spółkach nie należących do PKP to są prywaciarze. Panie pracują, nie wszystkie na umowach śmieciowych niektóre mają umowy na czas określony na rok.Pracowali ludzie, którzy się znali na robocie to w większości już ich nie ma.Paniom odtrąca się z poborów np.50, 100, 150 różnie jeżeli właściciel spółeczki " stwierdzi " że coś wykonały źle.W tych nowych zapowiedziach stacja stacją pogania tak jakby ludzie nie wiedzieli, że są na stacji bo chyba nie na przystanku
tramwajowym, zapowiedzi są długie i nieczytelne jak dla mnie dla większości pasażerów chyba też.
2014-05-26 18:35:46 Autor: Kol40
---.dynamic.chello.pl
Super - wynika że PLK nie wiedziała przez pół roku, że na niektórych stacjach nie zapowiada pociągów, ale kasę naliczała. Nic tylko pogratulować wiedzy na temat własnej działalności
2014-05-26 19:33:53 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
A kara? Dlaczego nie ma kary za ewidentne oszustwo?
2014-05-27 12:05:01 Autor: x111
---.cntk.pl
To tylko jedna strona nieprawidłowości. Druga jest taka, że ogłoszenia megafonowe są mylne w stosunku do rzeczywistości. Niemal każdego dnia jestem świadkiem, że informacja dotyczy innego pociągu wjeżdżającego na stację. Tak jest na linii siedleckiej: wjeżdża pociąg z Mińska Maz., a z megafonu jest komunikat, że pociąg z Siedlec, lub SKM. Te pociągi kursują w różnych relacjach, co słabiej zorientowanym podróżnym może nastęczać trudności
2014-05-27 22:48:01 Autor: hacker
---.centertel.pl
no przecież rok temu UTeK nałożył za to karę i wtedy peelka mówiła,że jest w ostatniej fazie optymalizacji systemu i już będzie ok, a teraz znowu dostali po d to mówią,że to wina komputera..
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Prawo i polityka
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2022
NUMER 04/2022
Wojna w Ukrainie siłą rzeczy powraca i w tym numerze. Tym razem przyglądamy się jej wpływowi na bieżącą sytuację na krajowym rynku budowlanym oraz perspektywie dla inwestycji kolejowych – oprócz wszystkich tragicznych skutków rosyjskiej inwazji mamy bowiem jeszcze na głowie brak zatwierdzenia dla środków z KPO, który skutecznie powstrzymuje inwestycje w branży. Staramy się też spojrzeć dalej i poszukać odpowiedzi na pytanie, jak pandemia oraz konflikt wpłyną na rolę kolei w świecie, który chce coraz mniej polegać na paliwach kopalnych. W numerze sporo uwagi poświęcamy także projektowi Kolej Plus oraz kwestiom mobilności miejskiej. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5