Partnerzy serwisu:
Biznes

PKP Intercity szuka automatów z przekąskami do pociągów

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

EIB
Kolster
SKODA
Exatel

Data publikacji:
15-04-2021
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES
PKP Intercity szuka automatów z przekąskami do pociągów
Fot. Koleje Śląskie
PKP Intercity ogłosiło zapytanie o oferty na leasing automatów z przekąskami i napojami. Mają pojawić się w przygotowywanych wagonach Combo i oraz modernizowanych składach ED74.

W ubiegłym roku PKP Intercity przeprowadziło zapytanie ofertowe do ewentualnych dostawców automatów z przekąskami, zimnymi napojami i napojami gorącymi w sprawie dostaw automatów do pociągów. Wówczas przewoźnik nie przewidywał podpisywania umów – chciał poznać oferty producentów. Nie zdecydowano chociażby, czy maszyny mają być kupione, czy leasingowane.

Teraz przewoźnik opublikował już bardziej szczegółowe zapytanie o informację (RFI) – choć ponownie zastrzega, że nie musi wybrać żadnej z ofert ani na nie odpowiadać. Przedmiotem zapytania jest leasing bez opcji wykupu fabrycznie nowych 148 szt. automatów vendingowych. Połowa automatów ma wydawać napoje zimne i przekąski a połowa – napoje ciepłe. Dostawa i montaż automatów przewidziane są w 60 wagonach osobowych typu Combo oraz 14 składach ED74. 

Celem zamówienia jest świadczenie usługi gastronomicznej za pomocą automatów vendingowych, w wybranych pociągach PKP Intercity, w których nie ma wagonu barowego lub restauracyjnego. PKP Intercity będzie leasingować maszyny vendingowe przez 2 do 4 lat od firmy, która jednocześnie będzie świadczyć usługę utrzymania, obsługi (w tym obsługa skarg i reklamacji), serwisowania, ładowania towarów oraz samej sprzedaży. Przewoźnika interesuje także przeszkolenie personelu PKP Intercity z podstawowej obsługi automatów  i udostępnienie usługi pobierania poczęstunków przez pracowników drużyn konduktorskich PKP Intercity podczas sytuacji awaryjnych. 

Według załączonych harmmonogramów, PKP Intercity spodziewa się odbiorów wagonów typu COMBO (jak już informowaliśmy, kontrakt ma opóźnienie) pomiędzy kwietniem a grudniem tego roku, a pojazdów ED74 pomiędzy styczniem 2022 r. a czerwcem 2023 roku. 

PKP Intercity podało jednocześnie aktualne plany nocowania pojazdów obu typów, z czego można wysnuć wnioski na temat planowanych tras. Dla wagonów typu COMBO są to:
• Białystok
• Suwałki
• Gdynia
• Lublin
• Olsztyn
• Szczecin
• Świnoujście
• Wrocław
• Zielona Góra
• Bydgoszcz
• Gorzów Wielkopolski
• Kołobrzeg
• Kraków (2 stacje postojowe)
• Piła
• Przemyśl
• Jelenia Góra
• Warszawa
• Poznań
• Terespol

Natomiast dla składów ED74:
• Zgorzelec/Węgliniec
• Jelenia Góra
• Wrocław
• Katowice
• Kraków (2 stacje postojowe)
• Kielce
• Radom
• Lublin
• Chełm
Partnerzy działu

EIB
Kolster
SKODA
Exatel

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5