NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

PKP Intercity szuka automatów z przekąskami do pociągów

| Jakub Madrjas 15.04.2021 6k

PKP Intercity szuka automatów z przekąskami do pociągów
Fot. Koleje Śląskie
PKP Intercity ogłosiło zapytanie o oferty na leasing automatów z przekąskami i napojami. Mają pojawić się w przygotowywanych wagonach Combo i oraz modernizowanych składach ED74.
W ubiegłym roku PKP Intercity przeprowadziło zapytanie ofertowe do ewentualnych dostawców automatów z przekąskami, zimnymi napojami i napojami gorącymi w sprawie dostaw automatów do pociągów. Wówczas przewoźnik nie przewidywał podpisywania umów – chciał poznać oferty producentów. Nie zdecydowano chociażby, czy maszyny mają być kupione, czy leasingowane.

Teraz przewoźnik opublikował już bardziej szczegółowe zapytanie o informację (RFI) – choć ponownie zastrzega, że nie musi wybrać żadnej z ofert ani na nie odpowiadać. Przedmiotem zapytania jest leasing bez opcji wykupu fabrycznie nowych 148 szt. automatów vendingowych. Połowa automatów ma wydawać napoje zimne i przekąski a połowa – napoje ciepłe. Dostawa i montaż automatów przewidziane są w 60 wagonach osobowych typu Combo oraz 14 składach ED74. 

Celem zamówienia jest świadczenie usługi gastronomicznej za pomocą automatów vendingowych, w wybranych pociągach PKP Intercity, w których nie ma wagonu barowego lub restauracyjnego. PKP Intercity będzie leasingować maszyny vendingowe przez 2 do 4 lat od firmy, która jednocześnie będzie świadczyć usługę utrzymania, obsługi (w tym obsługa skarg i reklamacji), serwisowania, ładowania towarów oraz samej sprzedaży. Przewoźnika interesuje także przeszkolenie personelu PKP Intercity z podstawowej obsługi automatów  i udostępnienie usługi pobierania poczęstunków przez pracowników drużyn konduktorskich PKP Intercity podczas sytuacji awaryjnych. 

Według załączonych harmmonogramów, PKP Intercity spodziewa się odbiorów wagonów typu COMBO (jak już informowaliśmy, kontrakt ma opóźnienie) pomiędzy kwietniem a grudniem tego roku, a pojazdów ED74 pomiędzy styczniem 2022 r. a czerwcem 2023 roku. 

PKP Intercity podało jednocześnie aktualne plany nocowania pojazdów obu typów, z czego można wysnuć wnioski na temat planowanych tras. Dla wagonów typu COMBO są to:
• Białystok
• Suwałki
• Gdynia
• Lublin
• Olsztyn
• Szczecin
• Świnoujście
• Wrocław
• Zielona Góra
• Bydgoszcz
• Gorzów Wielkopolski
• Kołobrzeg
• Kraków (2 stacje postojowe)
• Piła
• Przemyśl
• Jelenia Góra
• Warszawa
• Poznań
• Terespol

Natomiast dla składów ED74:
• Zgorzelec/Węgliniec
• Jelenia Góra
• Wrocław
• Katowice
• Kraków (2 stacje postojowe)
• Kielce
• Radom
• Lublin
• Chełm
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (46250)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (46250)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5