NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

PKP Intercity pyta o dostawy maszyny do sprzedaży napojów i przekąsek

| Michał Szymajda 30.10.2020 3,7k

PKP Intercity pyta o dostawy maszyny do sprzedaży napojów i przekąsek
Fot. Pesa Bydgoszcz
PKP Intercity wystosowało zapytanie ofertowe do ewentualnych dostawców automatów z przekąskami, zimnymi napojami i napojami gorącymi. Potrzebuje ich do swoich nowych wagonów i części zespołów trakcyjnych, które przechodzą modernizację.
Operator nie określa, czy chciałby maszyny vendingowe kupić ,czy wyleasingować. Odpowiedź na to dadzą oferty, które PKP Intercity weźmie pod uwagę. Na tym etapie zamówienia przewoźnik nie będzie jeszcze podpisywać umowy z oferentami.

Przewoźnik zaznacza w dokumentacji zamówienia, że automaty sprzedażowe będą mu potrzebne w dwóch rodzajach taboru. Chce je zamontować zarówno w sześćdziesięciu wagonach Combo, które lada chwila mają zasilać tabor PKP Intercity, jak i w czternastu zespołach trakcyjnych ED74, które także przechodzą modernizację w ZNTK Mińsk Mazowiecki.

W każdym z pojazdów mają być dwa automaty. Jeden ma służyć do sprzedaży napojów zimnych i przekąsek, drugi – do sprzedaży m.in. kawy czy herbaty. PKP Intercity chciałoby podpisać umowę z dostawcą takich maszyn na bardzo krótki okres: zaledwie od 24 do 48 miesięcy. W ramach dostawy zamówi także ich serwis w lokalizacjach, gdzie skończą bieg wagony w składzie pociągów lub ED74.

Automaty dla ED74 i wagonów mają być nieco innej wielkości, ale w obu przypadkach wymagane będzie, aby mogły pracować bez przeszkód w warunkach przejazdu pociągów. Np. muszę mieć systemu antywstrząsowe i antyzamarzaniowe. Muszą być przygotowane do zasilania z urządzeń energetycznych znajdujących się na wyposażeniu wagonów. Maszyny mają być przygotowane do komunikacji z internetem i siecią komórkową, płatność w nich ma odbywać się za pomocą kart.

PKP Intercity czeka na informacje dotyczące możliwości kupna bądź leasingu maszyn do 12 listopada. Oznacza to, że jeśli zgodnie z deklaracją producenta wagonów Combo, dostawy pojazdów do intercity będą miały miejsce w listopadzie 2020 roku, nie ma szans na to, by automaty były już w tych wagonach.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (46250)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (46250)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5