Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

PKP Intercity już szuka wykonawców napraw i modernizacji ED74

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
16-10-2017
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
PKP Intercity już szuka wykonawców napraw i modernizacji ED74
Fot. sm42, Patryk 98ED74 w barwach PKP Intercity
Po deklaracji z 12 października dotyczącej napraw elektrycznych zespołów trakcyjnych ED74, PKP Intercity opublikowało dziś (16 października) ogłoszenie o dialogu technicznym na wykonanie naprawy poziomu P5 wraz z modernizacją ezt serii ED74.

Celem PKP Intercity jest pozyskanie informacji o możliwości wykonania prac, które pozwolą na powrót na tory wszystkich ED74. PKP Intercity chce też poznać przybliżoną cenę takich napraw. Potem przewoźnik rozpisze przetarg na wykonanie prac. Przetargu należy spodziewać się do końca grudnia lub na początku 2018 roku. Zgodnie z zapowiedzią zarządu PKP IC, wszystkie zespoły trakcyjne mają wrócić na tory od rozkładu jazdy 2020/2021.

Wnioski o dopuszczenie do udziału w dialogu technicznym można przesyłać do spółki do 25 października. Dialog ma potrwać 30 dni. 

– ED74, oprócz napraw P5, przejdą także modernizację. Na pewno wymienimy w nich siedzenia na znacznie wygodniejsze, będzie w nich bezprzewodowy internet i gniazdka z prądem dla pasażerów, pojawią się udogodnienia dla niepełnosprawnych i pasażerów z rowerami – powiedział Marek Chraniuk i dodał, że kwestią podstawową będzie poprawa sprawności pojazdów, a więc zastosowanie takich rozwiązań technicznych, które wyeliminują stosunkowo liczne dotychczas awarie jednostek.

Więcej na temat planów przywrócenia na tory wszystkich „Edyt” i tras, na których pojadą, piszemy tutaj.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Michał Szymajda 26 lipca 2023

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Ostatni ED74 wrócił do PKP Intercity [zdjęcia]

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Michał Szymajda 01 lutego 2023

ED74 – (nie)chciane dziecko polskiej myśli taborowej

Tabor i technika

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Michał Szymajda 26 lipca 2023

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Ostatni ED74 wrócił do PKP Intercity [zdjęcia]

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Michał Szymajda 01 lutego 2023

ED74 – (nie)chciane dziecko polskiej myśli taborowej

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5