NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Pierwszy krok w modernizacji Poznań - Szczecin

| jm, Rynek Kolejowy 12.12.2011 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2011-12-12 14:01:46 Autor: gorzowianin...
---.181.144.126
Wszystko ok ale 720 dni wydaje się strasznie dużo. Po co tyle? Wydaje mi się że w rok mogli by to zrobić... Ale czekam z niecierpliwością na remont Krzyż-Poznań wraz z węzłem Krzyż i dworcem w Krzyżu !!!
2011-12-12 14:05:58 Autor:
---.scansafe.net
Jak możesz pisac że to dużo jeżeli nawet nie widziałeś na oczy zakresu prac?
2011-12-12 14:14:09 Autor:
---.scansafe.net
Autor tekstu mógłby się wysilić i podpytac ludzi w PLK o jakieś szczegóły np orientacyjny budżet na studium, oczekiwane efekty, planowany zakres, parę zdań o całym ciągu E59 i jak to się wpisuje w plan modernizacji tego ciągu, a nie tylko skopiować info ze strony http://www.przetargi.plk-sa.pl/index.php
2011-12-12 14:37:31 Autor: Adam Zz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A jaki to może być zakres prac? ERMTS-a też dadzą w tym tempie za lat 10. Do tego zrobią modernę pod tilta na v200, czyli wiadukty w każdej wsi. Potem klasyk czy zespolak nawet nie wyciśnie tego co na Wawa-Gdańsk, bo za duży ruch towarowy, a i wytną połowę stacji, i juhu.

v160. 214km, 1:45. Więcej nie trzeba.

Warszawa-Poznań 2h. Razem Wawa-Szczecin 3:50. Tak czy siak pod 4 godziny wchodzimy, a to już coś.
2011-12-12 14:56:11 Autor: stoker
---.155.180.218
To jest przetarg na studium wykonalności a nie na projekt budowlany i samą modernę, więc 2 lata wydają się faktycznie bardzo długim okresem.
Szkoda że w kryteriach oceny nie wprowadzono punktów za skrócenie okresu realizacji. Wówczas być może wykonawcy postaraliby się skrócić czas do minimum. A tak, to właściwa moderna zacznie się najwcześniej w końcu 2014, bo po drodze jeszcze pewnie będzie przetarg na projekt.

Ale dobrze, że w końcu coś się z tą linią ruszyło, bo Szczecin to najgorzej skomunikowane ze stolicą miasto w kraju. A gdy mowa o modernizacjach, to niemal zawsze (m.in. ustami Roberta Wyszyńskiego) mowa jedynie o Wrocławiu, jako o tym najbardziej pokrzywdzonym, choć de facto ma trzy aż alternatywne trasy do Warszawy, z których dwie są w trakcie modernizacji. Trzecia z nich też za chwilę będzie rewitalizowana.
2011-12-12 14:58:47 Autor: kapol
---.239.0.12
Dziwne, przygotowanie projektu już robili w latach 2008-10. Dwa lata to nie tak dużo znowu, chociaż moim zdaniem w półtorej mogli by się wyrobić ze studium. Ale czas i tak nie jest przesadzony, bo podpisanie umowy będzie w lutym-marcu, dodajmy dwa lata to mamy luty 2013, a od 2014 dopiero można startować z modernizacją, więc jest nawet zapas niezły.
2011-12-12 15:34:54 Autor:
---.scansafe.net
Do Adam Zz i stoker :

Nie zamieczczono jeszcze SIWZ więc nie wiadomo co jest w zakresie studium.
Nie chodzi o parametry linii bo to najmniejszy problem jeśli chodzi o czasochłonność.
Z doświadczenia wiem że czas przy tych projektach jest zawsze wyśrubowany na max i prawdopodobnie nawet niemożliwe jest wykonanie w terminie.
Ostatnio w zakres studium daja uzyskanie decyzji ULLK, raport oddziaływania na środowisko wraz z uzyskaniem decyzji a nawet opracowanie map do celów projektowych.
Kto nie robił map do celów projektowych dla PKP ro nie ma pojęcia jak trudne jest uzyskanie klauzuli że mapa może służyć do celów projektowych w KODGiK.
2011-12-12 16:18:55 Autor: zorientowany
---.icpnet.pl
@gorzowianin
To możesz się nie doczekać

@stoker
Szczecin ma dobre skomunikowanie ze stolicą. Ale podobnie jak Wrocław ze swoimi 3 alternatywami \"pietą achilesową\" jest stan infry - dla Szczecina na odc. Poznań - gr. IZ ( km 80,3 )
2011-12-20 13:46:13 Autor: bc1953
---.unknown.vectranet.pl
@AdamZz, jeżeli do tego dałoby się z 2 godz Kielce Wa-wa to w 6 h byłbym w Szczecinie. O, i to jest już coś
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS