Partnerzy serwisu:
Tabor

Pierwsza Edyta już jeździ w nowych barwach

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
WAGO
SIMKOL

Data publikacji:
03-03-2014
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
jm, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

Pesa ukończyła naprawę poziomu P4 pierwszego ED74 Bydgostia przewoźnika PKP Intercity. Popularna "Edyta" w nowych, efektownych barwach pojechała wczoraj do Krakowa. Po drodze została uchwycona przez naszych Czytelników.

Umowa na naprawy poziomu P4 z Pesą dotyczy pięciu składów ED74. Przewoźnik i Pesa podpisały odrębną umowę na zmianę malatury pojazdów. Biało - niebieskie barwy przypominają trochę srebrno - błękitne malowanie Pendolino, jednak odcienie różnią się wyraźnie. Inaczej wygląda też propozycja malatury nowych pojazdów Stadler Flirt, które zamówiło już PKP IC, ale ona akurat może się jeszcze zmienić.

W samych pojazdach nie zajdą zmiany, oprócz ED74-001, w którym układ siedzeń w pierwszej klasie różnił się od pozostałych pociągów. Po naprawie będzie zgodny z całą serią. PKP IC rozpisało już postępowanie na naprawę P4 ośmiu z dziewięciu pozostałych pojazdów. Wykonawca będzie miał na to pięć miesięcy. Zadanie obejmuje wykonanie naprawy okresowej (rewizyjnej) o zakresie prac obejmującym przegląd, naprawę lub wymianę podzespołów i zespołów połączoną z częściowym ich demontażem oraz naprawę lub wymianę elementów zużytych bądź uszkodzonych wchodzących w skład pojazdu. Przewoźnik rozpisał jednocześnie przetarg na wykonanie napraw okresowych (rewizyjnych) 360 wagonów osobowych na 4-tym poziomie utrzymania.

Wczoraj w trasie można było zobaczyć pierwszy przemalowany pojazd ED74-010. Pociąg pojechał z Bydgoszczy do Krakowa. Na pierwszym filmie pokonuje on szlak Łódź Kaliska - Łódź Chojny.

Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
WAGO
SIMKOL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Michał Szymajda 26 lipca 2023

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Ostatni ED74 wrócił do PKP Intercity [zdjęcia]

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Michał Szymajda 01 lutego 2023

ED74 – (nie)chciane dziecko polskiej myśli taborowej

Tabor i technika

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Michał Szymajda 26 lipca 2023

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Ostatni ED74 wrócił do PKP Intercity [zdjęcia]

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Michał Szymajda 01 lutego 2023

ED74 – (nie)chciane dziecko polskiej myśli taborowej

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5