NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Pierwsza Edyta już jeździ w nowych barwach

| jm, Rynek Kolejowy 03.03.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-03-03 09:18:46 Autor: d3
---.31.202.12.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Od razu było wiadomo że je z trasy z Łodzi do Warszawy zabiorą bo bazy nie zrobili w Łodzi mimo ze 6 pierwszych składów startowało rano z łodzi do Warszawy a tylko jeden z Warszawy do Łodzi czyli od samego początku zamierzano przewalić unię na tym zakupie. Mści się to do dnia dzisiejszego druga przewałka na zakup piętrusów na Łódź Warszawa z bazą w Warszawie się już od paru lat nie udaje.
Dobre są ostatnie sekundy filmu - półtora roku temu wymienione torowisko i jakie zapadlisko na zakręcie!
2014-03-03 09:31:51 Autor: x
---.29.172.9
"Pierwszy Edyta" - polska język - trudna język. Szczególnie dla redaktorufff tej Rynka Kolejowa.
2014-03-03 09:46:03 Autor: gs
---.itvmedia.pl
W tramwajach są wygodniejsze siedzenia.
2014-03-03 10:14:57 Autor: Darek Paperson
---.dynamic.chello.pl
No i mamy nasze polskie pendolino! Chociaż nie ma mowy w nim o pianie, ale za to dużo taniej, i na nasze polskie warunki i czasy przejazdu, idealne:)
2014-03-03 11:27:05 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
Ładnie wygląda.
Wspólny design dla wszystkich składów - pomysł całkiem sensowny.
Wszystko dobrze, tylko po co?
Skoro do bankructwa spółki "jak przez sień"?
2014-03-03 12:45:55 Autor: Głos z USA
---.hsd1.in.comcast.net
Kolor ma duże znaczenie dla eksploatacji taboru, jak i dla poprawy warunków pasażerów pasażerów. Teraz po malowaniu, klimatyzacja chodzi bardzo cicho. Ludzie nie robią już z kromek chleba stopery do uszów.
2014-03-03 13:47:38 Autor: Kristofor
---.internetdsl.tpnet.pl
Na + bardzo fajne oznaczenie 1 kl. jednak w naszych warunkach (brak tradycji 1 kl. w EZT) może być użyte tylko przy pełnej rezerwacji miejsc. Czyli OK.

Na - brak zmiany układu siedzeń w kl. 2 - to jest do licha pociąg dalekobieżny, nie podmiejski. Miejsca na nogi bardzo mało, nie widziałem stolików na oparciach siedzeń - słowem - wystrój jak w SA z Gdyni do Kościerzyny.
2014-03-03 14:14:40 Autor: siemens
---.dynamic.gprs.plus.pl

siemens
Najważniejsze jest to, że z wyjątkiem malatury nie zmieniło się kompletnie nic. Nawet rozpieprzone fotele maszynisty są na miejscu. Błędy w sterowaniu jak były tak są...
Przykre to trochę, zważywszy że był to naprawa P4 i można było przy tzw. okazji poprawić poważne mankamenty. A one zostały.
2014-03-03 16:21:53 Autor: zen
---.connect.netcom.no
To taki wstęp przed pendolino - takie przyzwyczajanie pasażerów do nowego EIC-premium
2014-03-03 17:40:00 Autor: Pasztun
---.dynamic.chello.pl
Gdzie tam jeździ. Stoi w hali w Prokocimiu. Papiery jeszcze nie dojechały, wysłane kurierem.
BTW: Krakowskie ED74 szykowane już wyłącznie na kursy do Rzeszowa/Przemyśla.
2014-03-03 20:15:15 Autor: Robert Wyszynski
---.adsl.inetia.pl
d3- cytat:

"Dobre są ostatnie sekundy filmu - półtora roku temu wymienione torowisko i jakie zapadlisko na zakręcie!"

*******

Jakie "zapadlisko na zakręcie"? Toż to wzorowa rampa przechyłkowa i krzywa przejściowa w jednym. To już teraz wiem, skąd tyle "mądrości" w Twoich komentach. "Zakręt" mogę laikowi wybaczyć, ale jeśli coś komentujesz, to może najpierw zorientuj się __CO__ komentujesz.

A tak poza tym bardzo ładny w tym nowym dizajnie, o wiele ładniejszy niż kiedyś - będzie się mylił (niektórym) z dziobakami. Przynajmniej do czasu wejścia do środka, choć i to nie wiadomo.

PS. Czy puszczanie tegoż REGIONALNEGO składu na relacji Bydzia - Kraków jest rozsądne? Wiem, pytanie na puszczę... Z drugiej strony chyba lepiej niż 30 letni mechpom typu "igrek".
2014-03-04 12:43:25 Autor: Luxtorpeda
---.ostrowiec-sw.vectranet.pl
Kurcze..polskie pendolino..;D..Da się..Da.!!..;D
2014-03-04 22:26:57 Autor: kolejowy men
---.139.32.203
Widziałem go w Kutnie, nawet ładnie się prezentuje:). Pozdrawiam.
2014-03-10 20:10:43 Autor: Marian IC
---.dynamic.chello.pl
Pasztun co ty za bzdury opowiadasz..... Tak się składa,że ona miała dość poważną usterkę,którą już usunięto,miała wczoraj jechać na Rzeszów "Wisłokiem",ale jednak została w szopie,zresztą za niedługo będzie kursowała w podwójnym zestawieniu z 002.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS