Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Pesa kończy realizację zamówienia dla Kolei Śląskich

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
02-06-2020
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Pesa kończy realizację zamówienia dla Kolei Śląskich
Fot. ms, Rynek-Kolejowy.plZdjęcie ilustracyjne
Przedostatni trójczłonowy Elf 2 jest już na Śląsku. Jeszcze w czerwcu do Kolei Śląskich dotrzeć ma ostatni z zamówionych w ramach zamówienia uzupełniającego pojazdów.

Dwa trójczłonowe Elfy 2 produkowane są w ramach zamówienia uzupełniającego, z którego skorzystały Koleje Śląskie. – Pierwszy z trójczłonowych pojazdów dotarł do nas z piątku na sobotę. Przeszedł wszystkie odbiory i aktualnie będzie testowany już u nas na miejscu. Drugi pociąg jest wciąż w produkcji. Nie jesteśmy w stanie określić terminu jego przekazania – napisał Tomasz Musioł, rzecznik prasowy Kolei Śląskich. Potwierdza to przedstawiciel Pesy, który dodaje, że drugi pojazd z bydgoskiej fabryki wyjechać ma jeszcze w czerwcu.

– Do tej pory dostarczyliśmy do Kolei Śląskich cztery dwuczłonowe, trzy trójczłonowe oraz dwanaście czteroczłonowych pojazdów – powiedział Maciej Grześkowiak.

Dostawy Elfów na Śląsku są opóźnione. Czy KŚ negocjują z producentem sposób zapłaty kar umownych? – Skupiamy się na zakończeniu obecnego zamówienia, ciężko tu mówić o „rekompensatach” za opóźnienia nie mając jeszcze zakończonego obecnego postępowania – dodał Tomasz Musioł.

Opóźnienie zamówienia nie musi dla Kolei Śląskich oznaczać wyłącznie negatywnych konsekwencji. Być może stanie się tak jak w Lubuskiem, gdzie producent porozumiał się z regionem i otrzymał w ramach rekompensaty dwa zupełnie nowe pojazdy Link.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PESA: W lutym przyszłego roku testy pociągu na 200 km/h

Tabor i technika

PESA: W lutym przyszłego roku testy pociągu na 200 km/h

Jakub Rösler 08 lipca 2025

PESA. Gama 3.0 nadchodzi (wizualizacje)

Tabor i technika

PESA. Gama 3.0 nadchodzi (wizualizacje)

Jakub Rösler 16 czerwca 2025

PESA dostarczy do Rumunii więcej pociągów

Tabor i technika

Lokomotywa wodorowa Pesy na testach w Szwecji

Tabor i technika

Lokomotywa wodorowa Pesy na testach w Szwecji

Redakcja/inf. pras. 08 maja 2025

PESA. Pierwszy pociąg dla Rumunii prawie gotowy

Tabor i technika

Zobacz również:

PESA: W lutym przyszłego roku testy pociągu na 200 km/h

Tabor i technika

PESA: W lutym przyszłego roku testy pociągu na 200 km/h

Jakub Rösler 08 lipca 2025

PESA. Gama 3.0 nadchodzi (wizualizacje)

Tabor i technika

PESA. Gama 3.0 nadchodzi (wizualizacje)

Jakub Rösler 16 czerwca 2025

PESA dostarczy do Rumunii więcej pociągów

Tabor i technika

Lokomotywa wodorowa Pesy na testach w Szwecji

Tabor i technika

Lokomotywa wodorowa Pesy na testach w Szwecji

Redakcja/inf. pras. 08 maja 2025

PESA. Pierwszy pociąg dla Rumunii prawie gotowy

Tabor i technika

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij