NUMER 05/2022
NUMER 05/2022
Temat numeru:
Rynek taboru kolejowego
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

PAP: Kończy się naprawa Pendolino uszkodzonego pod Ozimkiem

| jm/PAP 22.02.2021 8,5k

PAP: Kończy się naprawa Pendolino uszkodzonego pod Ozimkiem
Fot. PKP
Naprawa pociągu Pendolino uszkodzonego w wypadku pod Ozimkiem w kwietniu 2017 roku dobiega końca – poinformowała PAP rzecznik przewoźnika Katarzyna Grzduk. Pociąg ma wrócić na tory w trzecim kwartale tego roku.
Potwierdzają się informacje, które "Rynek Kolejowy" podał w listopadzie 2019 roku – w 2021 roku wróci na tory Pendolino uszkodzone w wypadku pod Ozimkiem. – Naprawa pojazdu ED250-002, uszkodzonego w wypadku pod miejscowością Ozimek, dobiega końca. Planowany termin zakończenia prac i przywrócenia jednostki do eksploatacji to trzeci kwartał 2021 roku. Finalny koszt naprawy stanowi tajemnicę handlową wykonawcy – poinformowała PAP rzeczniczka przewoźnika Katarzyna Grzduk.

Do poważnego wypadku z udziałem ED250 z numerem 002 doszło w Ozimku 7 kwietnia 2017. Od tego czasu pojazd jest wyłączony z ruchu. Dopiero w kwietniu 2019 roku udało się doprowadzić do wysyłki pojazdu do producenta, który zajmuje się nim od lata we włoskim zakładzie w Savigliano. 

Jak przypomina PAP, naprawy miały zakończyć się na przełomie roku 2020 i 2021, jednak fachowcy we Włoszech stwierdzili, że naprawa potrwa dłużej. Tak właśnie przewidywał "Rynek Kolejowy" na podstawie harmonogramów napraw Pendolino poprzedniej generacji Kolei Czeskich po podobnej kolizji z polską ciężarówką. Ostatecznie CD zdołały doprowadzić swoje Pendolino do ruchu w ciągu 31 miesięcy; w Polsce będą to ponad 4 lata.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 05/2022
NUMER 05/2022
Najnowszy numer "Rynku Kolejowego" poświęcamy tematowi taboru kolejowego. Doskonałą okazją do tego było Europejskie Forum Taborowe, który przyniosło wiele ważnych dyskusji. Przyszłością, która już teraz wjeżdża na tory są pociągi hybrydowe i wodorowe. Coraz bliżej jest też do uruchomienia środków unijnych, a przewoźnicy zaczynają ogłaszać przetargi.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5