NUMER 03/2022
NUMER 04/2022
Temat numeru:
Inwestycje infrastrukturalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Czekamy na modernizacje linii 35 na odcinku Chorzele – Ostrołęka (zdjęcia)

| jar, Rynek Kolejowy 14.05.2016 3,5k

Czekamy na modernizacje linii 35 na odcinku Chorzele – Ostrołęka (zdjęcia)
Stacja Jastrząbka Rafał Jasiński
Czekamy na modernizacje linii 35 na odcinku Chorzele – Ostrołęka (zdjęcia)
Czekamy na modernizacje linii 35 na odcinku Chorzele – Ostrołęka (zdjęcia)
Czekamy na modernizacje linii 35 na odcinku Chorzele – Ostrołęka (zdjęcia)
Czekamy na modernizacje linii 35 na odcinku Chorzele – Ostrołęka (zdjęcia)
Czekamy na modernizacje linii 35 na odcinku Chorzele – Ostrołęka (zdjęcia)
Czekamy na modernizacje linii 35 na odcinku Chorzele – Ostrołęka (zdjęcia)
Czekamy na modernizacje linii 35 na odcinku Chorzele – Ostrołęka (zdjęcia)
Czekamy na modernizacje linii 35 na odcinku Chorzele – Ostrołęka (zdjęcia)
Czekamy na modernizacje linii 35 na odcinku Chorzele – Ostrołęka (zdjęcia)
Czekamy na modernizacje linii 35 na odcinku Chorzele – Ostrołęka (zdjęcia)
Czekamy na modernizacje linii 35 na odcinku Chorzele – Ostrołęka (zdjęcia)
Czekamy na modernizacje linii 35 na odcinku Chorzele – Ostrołęka (zdjęcia)
Czekamy na modernizacje linii 35 na odcinku Chorzele – Ostrołęka (zdjęcia)
Czekamy na modernizacje linii 35 na odcinku Chorzele – Ostrołęka (zdjęcia)
Czekamy na modernizacje linii 35 na odcinku Chorzele – Ostrołęka (zdjęcia)
Czekamy na modernizacje linii 35 na odcinku Chorzele – Ostrołęka (zdjęcia)
Czekamy na modernizacje linii 35 na odcinku Chorzele – Ostrołęka (zdjęcia)
Linia kolejowa nr 35 Szczytno – Ostrołęka odcinek Chorzele – Ostrołęka została przeznaczona do rewitalizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Obecnie PKP Polskie Linie Kolejowe poszukuje wykonawcy dokumentacji przedprojektowej dla tego odcinka.
Od kilkunastu lat nie ma możliwości przejazdu z Ostrołęki do Szczytna położoną na pograniczu województw mazowieckiego i warmińsko- mazurskiego linią kolejową nr 35, w XXI w., po wstrzymaniu ruchu pociągów, rozważano nawet jej likwidację. Jednak tak się nie stało, a jej odcinek Szczytno – Chorzele został w części naprawiony i zmodernizowany. Więcej o historii ostatnich kilkunastu lat omawianej „drogi żelaznej” można znaleźć tutaj.

Obecnie nie jest prowadzony ruch kolejowy na odcinku Chorzele – Ostrołęka. Istnieje jednak realna szansa na zmianę tego stanu. Trasa ma zostać zmodernizowana. Realizacja inwestycji znalazła się na liście podstawowej Krajowego Programu Kolejowego do roku 2023 r. Prace mają zostać wykonane ze wsparciem środków unijnych, wydatkowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego.

W połowie ubiegłego miesiąca PKP PLK rozpoczęło poszukiwanie wykonawcy zadania pn. „Opracowanie dokumentacji przedprojektowej dla projektu ”Modernizacja linii nr 35 na odcinku Ostrołęka – Chorzele” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020”. Zamawiający czeka na oferty 30 maja tego roku.. Wykonawca na przygotowanie dokumentacji będzie miał 495 dni od dnia udzielenia zamówienia. Wartość zamówienia określono na 1,2 mln zł. Koszt modernizacji oszacowano na 137, 5 mln zł.

Zamieszczamy fotografie wykonane w wybranych miejscach odcinka przeznaczonego do modernizacji. Przedstawiają one stan na początek maja 2016 r.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Mazowieckie (1149)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje

Wiecej z regionu:

Mazowieckie (1149)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2022
NUMER 04/2022
Wojna w Ukrainie siłą rzeczy powraca i w tym numerze. Tym razem przyglądamy się jej wpływowi na bieżącą sytuację na krajowym rynku budowlanym oraz perspektywie dla inwestycji kolejowych – oprócz wszystkich tragicznych skutków rosyjskiej inwazji mamy bowiem jeszcze na głowie brak zatwierdzenia dla środków z KPO, który skutecznie powstrzymuje inwestycje w branży. Staramy się też spojrzeć dalej i poszukać odpowiedzi na pytanie, jak pandemia oraz konflikt wpłyną na rolę kolei w świecie, który chce coraz mniej polegać na paliwach kopalnych. W numerze sporo uwagi poświęcamy także projektowi Kolej Plus oraz kwestiom mobilności miejskiej. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5