Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Nowe Flirty 3 na połączeniach transgranicznych ze Szwajcarii do Włoch

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
10-10-2020
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Nowe Flirty 3 na połączeniach transgranicznych ze Szwajcarii do Włoch
Fot. Stadler
Pierwszy nowy sześcioczłonowy zespół trakcyjny Flirt 3 rozpoczął kursowanie w ramach marki TILO pomiędzy szwajcarskim kantonem Ticino a włoską Lombardią. Operatorem połączenia są Koleje Szwajcarskie (SBB).

Łącznie, w celu podwyższenia komfortu na połączeniach TILO Szwajcarzy zamówili w 2017 roku pięć długich, bo aż sześcioczłonowych Flirtów 3. 105-metrowe zestawy mogą się poruszać z prędkością 160 km/h I zabrać na pokład 655 pasażerów, w tym 244 na miejscach siedzących.

Pierwszy z nich wyjechał na trasę 29 września, a komplet pojazdów pojawi się w transgranicznej relacji Bellinzona - Cadenazzo - Lugano w grudniu 2020. Uzyskały oznaczenie RABe 524/3. Pojazdy są dwusystemowe i mogą pracować pod napięciem 3 kV DC i 15 kV 16,7 Hz. 9 niemal identycznych pojazdów zamówiła też włoska spółka Trenord, która we współpracy z SBB obsługuje połączenia Tilo. Pierwsze z nich wejdą do służby w listopadzie.

W ostatnim czasie SBB zamówiło również 14 czteroczłonowych, jednosystemowych regionalnych Flirtów 3, które kursować będą w kantonie Vaud. Te mają wejść do służby w 2021 roku.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

„Tak dla Rozwoju” chce unieważnienia przetargu na piętrowe EZT [aktualizacja]

Prawo i polityka

„Tak dla Rozwoju” chce unieważnienia przetargu na piętrowe EZT [aktualizacja]

Roman Czubiński, współpraca – Mikołaj Kobryński 13 sierpnia 2025

Duński Lokaltog zamawia kolejne jednostki bateryjne Stadlera

Tabor i technika

Węgierskie Flirty przejechały już 300 milionów kilometrów

Infrastruktura

Łódź: Ruszyła budowa zaplecza Stadlera dla flirtów IC

Tabor i technika

Dwa Flirty dla PKP Intercity po odbiorze technicznym

Tabor i technika

Dwa Flirty dla PKP Intercity po odbiorze technicznym

wu, Rynek Kolejowy 06 października 2015

Zobacz również:

„Tak dla Rozwoju” chce unieważnienia przetargu na piętrowe EZT [aktualizacja]

Prawo i polityka

„Tak dla Rozwoju” chce unieważnienia przetargu na piętrowe EZT [aktualizacja]

Roman Czubiński, współpraca – Mikołaj Kobryński 13 sierpnia 2025

Duński Lokaltog zamawia kolejne jednostki bateryjne Stadlera

Tabor i technika

Węgierskie Flirty przejechały już 300 milionów kilometrów

Infrastruktura

Łódź: Ruszyła budowa zaplecza Stadlera dla flirtów IC

Tabor i technika

Dwa Flirty dla PKP Intercity po odbiorze technicznym

Tabor i technika

Dwa Flirty dla PKP Intercity po odbiorze technicznym

wu, Rynek Kolejowy 06 października 2015

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij