NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Nowak czy Schetyna? Kto ministrem infrastruktury?

| wś, Rynek Kolejowy 08.11.2011 84

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2011-11-08 11:01:52 Autor: gutek
---.120.225.195.static.bait.pl
oba się tyle znają na transporcie co mazowiecki na wojsku
2011-11-08 11:14:07 Autor: Gubernator Kalifornii
---.128.126.130.static.crowley.pl

Gubernator Kalifornii
@gutek: niestety masz 100% racji...

Równie dobrze można dać tą tekę Biedroniowi z Ruchu Palikota, czy Jakubiak z PJN...

PORAĹťKA... Szkoda, że nie da się wykazać Piechocińskiemu. On by chciał i jest bardzo przygotowany merytorycznie! To chociaż niech Piechociński będzie wiceministrem!
2011-11-08 11:15:09 Autor: k65nie
---.61.111.250
No to zatęsknicie za Grabarczykiem...
2011-11-08 11:16:39 Autor: j
---.tktelekom.pl
jEDEN ZŁODZIEJ LEPSZY OD DRUGIEGO..TERAZ DOPIERO ZACZNIE SIĘ SKOK NA KASĘ:-)
2011-11-08 11:24:42 Autor: inzynier
---.9.246.48
@j z tkelekomu
Nawet nie zapytam cie, pajacu, na jakiej podstawie formulujesz takie stwierdzenie.

Co do ob u panow: niestety pojecia nie maja zadnego w temacie, to fakt.
Szykuje sie nam powtorka z Grabarczyka:(
2011-11-08 11:50:49 Autor: PaszPOrt Tefałenu
---.ssp.dialog.net.pl
Obaj są kąpetętni i sympatyczni, bo są z PełO. Gdyby byli z ciemnogrodzkiego PiS-u albo z komószego SLD, byliby nie kąpetętni i nie sympatyczni.
2011-11-08 11:54:15 Autor: wielkalipa
---.tktelekom.pl
Pięknie, k..., pięknie. Nowak woli sport, a Schetyna nie będzie miał nic do gadania
2011-11-08 12:07:11 Autor: Kristofor
---.internetdsl.tpnet.pl
Będzie nowa odpowiedź na pytania dot. infrastruktury: Tak czy owak ..... ...... :)
2011-11-08 12:08:51 Autor: Maurycy_
---.ntlworld.ie
ja zdecydowanie optuję za Anną Grodzką lub Anną Sobecką one są do siebie tak podobne że prawie nie robi różnicy...
2011-11-08 12:39:05 Autor:
---.tktelekom.pl
Zostawcie Grabarczyka, !!!!
2011-11-08 12:52:16 Autor: K65 TAK
---.dynamic.gprs.plus.pl
Cezary Grabarczyk, który do tej pory stał na czele ministerstwa infrastruktury zostanie kandydatem na wicemarszałka Sejmu. Był on najgorzej ocenianym ministrem w rządzie Donalda Tuska w poprzedniej kadencji parlamentu. Jednym z głównych zarzutów kierowanych pod jego adresem było doprowadzenie do zapaści polskiej kolei, oraz faworyzowanie jedynie rodzinnej Łodzi oraz zwalczanie inicjatyw konkurencyjnych wobec jedynie słusznych i nie podlegających analizie negatywnej łódzkich projektów.
2011-11-08 13:07:12 Autor: Kolejarz 65
---.dynamic.gprs.plus.pl
Bez Schetyny nawet planu minimum, czyli protezy koniecpolskiej się nie uda przepchnąć.

Nowak oznacza koncentrację na E65 – to akurat dobrze, ale niestety dalsze bajki o Y- ku, ponieważ Wrocław to nie jego teren , a w dobie kryzysu tym bardziej Rząd i Wrocek bajkami i kreskami po mapie się wyżywi - parafrazując słowa pewnego łysego grubego Pana .

Tylko osoba z Opola dopilnowałaby minimum protezy koniecpolskiej, a może nawet… ale to wymagałoby oficjalnego i definitywnego wyrzucenia łódzkiego Y ka do kosza.

Trudno . Mnie tam trasa przez Poznań/ Katowice CMK nie uwiera, jak co niektórych.
2011-11-08 13:29:06 Autor: PaszPOrt Tefałenu
---.ssp.dialog.net.pl
Czyżby Grodzka i Sobecka kiedykolwiek były kandydatkami na stanowisko ministra infrastruktury?
2011-11-08 13:33:01 Autor:
---.play-internet.pl
NIC TO NIE ZMIENI ZAUWAĹťCIE ĹťE W POLSKIM RZĄDZIE LUDZIE TYLKO ZMIENIAJĄ STANOWISKA, ALE CAŁY CZAS LUDZIE SĄ CI SAMI!!!!!!!!!
2011-11-08 14:32:34 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
To już lepiej żeby zajął się tym Schetyna. Można go lubić lub nie, ale trzeba przyznać, że jest dość sprawnym managerem i umie wychodzić z kłopotów.
2011-11-08 14:35:30 Autor: Cisc
---.111.166.137
@sphinx1

cyt\"To już lepiej żeby zajął się tym Schetyna. Można go lubić lub nie, ale trzeba przyznać, że jest dość sprawnym managerem i umie wychodzić z kłopotów.\"

To prawda. Weźmy pod uwagę chociażby jego program schetynówek.
Bez rozgłosu pozwolił wyremontować wiele lokalnych dróg.
2011-11-08 15:19:10 Autor: peowiec
---.adsl.inetia.pl
\"To już lepiej żeby zajął się tym Schetyna. Można go lubić lub nie, ale trzeba przyznać, że jest dość sprawnym managerem i umie wychodzić z kłopotów.

To prawda. Weźmy pod uwagę chociażby jego program schetynówek.
Bez rozgłosu pozwolił wyremontować wiele lokalnych dróg.\"

Schetyna genialnie potrafi zrzucać odpowiedzialność za kłopoty na innych a nie z nich wychodzić. Nie jest też menadżerem tylko sprawnym politykiem, a to różnica.
Schetynówki (czyli zwykły remont lokalnych dróg) były tak bardzo robione bez rozgłosu, że aż nazwał je skromnie własnym nazwiskiem. Poza tym kasa na te drogi to ta sama kasa której Grabarczyk nie potrafił wykorzystać na kolei.
2011-11-08 15:54:58 Autor:
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lepszy Nowak niż Grabarczyk. Nowak ma chociaż trochę ikry a nie jak Grabarczyk bez j...
I tak jeśli nie nastąpi radykalna wymiana zarządów PKP i kadry dyrektorów, z-ców i naczelników to nic z tego nie będzie. Sami starzy zasiedziali wyjadacze bez pomysłu na przyszłość.
2011-11-08 16:40:36 Autor: do ignoranta
---.48.10.130
cyt\"To już lepiej żeby zajął się tym Schetyna. Można go lubić lub nie, ale trzeba przyznać, że jest dość sprawnym managerem i umie wychodzić z kłopotów.\"

To prawda. Weźmy pod uwagę chociażby jego program schetynówek.
Bez rozgłosu pozwolił wyremontować wiele lokalnych dróg.

Może byś \"znafffco\" zauważył różnicę pomiędzy inwestycjami w infrastrukturę drogową dokonywaną przez MI i jednostkę podległą: GDDKiA, a przekazywaniem dotacji celowej przez MSWiA w wysokości 30% na rzecz samorządu powiatowego, który jest właścicielem i inwestorem.
Widać ignorancja i brak wiedzy zatacza coraz szersze kręgi.
2011-11-08 17:31:43 Autor: kolejarz_
---.tarmac.pl
Nowak .... czy już musimy się bać ? za jakie grzechy premier daje nam takiego ministra na kark?
2011-11-08 21:19:16 Autor: R. W. O.
---.222.99.94
Ministerstwo Infrastruktury tym się zasadniczo różni od pozostałych ministerstw, że pomysły ministra stają się prawie automatycznie obowiązującą wytyczną dla jednostek wykonawczych. Dotyczy to zwłaszcza PKP i GDDKiA. Zapomina się np. często, że najwyższą władzą PKP jest wciąż, de jure, minister infrastruktury. Jest bowiem jednoosobowym Walnym Zgromadzeniem PKP SA. Dlatego żaden niefachowiec nigdy nie sprawdził się dotąd na tym stanowisku i sprawdzić się nie może. Tak będzie i w tym przypadku. Chyba, że może właśnie o to chodzi.
2011-11-08 21:22:40 Autor: fastcracker
---.xdsl.centertel.pl

fastcracker
wraz ze zmianą ministrów wzrasta zatrudnienie ludzi z ich otoczenia, miejsc zamieszkania
2011-11-09 10:30:46 Autor: Gux
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeśli Schetyna to czeka nas remont linii Warszawa-Wrocław. Miejmy nadzieję, że przez Częstochowę, żeby ukarać Łódź, z której był Grabarczyk. Bo jeśli jednak Nowak to tylko linia do Gdańska, w którą utopiono już miliardy.
2011-11-16 06:54:03 Autor: autentyczny rodak obrońca narodu
---.paradowski.pl
ale pomyślcie ile osób zrezygnowało z kolei bo mają schetynówkę a kiedyś można było zgubić na tej drodze koło
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5