NUMER 04/2021
NUMER 04/2021
Temat numeru:
Maszyniści
szukaj
Śledź nas:

Na jakich trasach i kiedy zobaczymy pierwsze ED74 po modernizacji? [nowe zdjęcia]

| Michał Szymajda 14.03.2021 232

Na jakich trasach i kiedy zobaczymy pierwsze ED74 po modernizacji? [nowe zdjęcia]
Pierwszy ED74 po modernizacji w ZNTK Mińsk Mazowiecki fot. M. Szymajda, Rynek Kolejowy
Na jakich trasach i kiedy zobaczymy pierwsze ED74 po modernizacji? [nowe zdjęcia]
Na jakich trasach i kiedy zobaczymy pierwsze ED74 po modernizacji? [nowe zdjęcia]
Na jakich trasach i kiedy zobaczymy pierwsze ED74 po modernizacji? [nowe zdjęcia]
Na jakich trasach i kiedy zobaczymy pierwsze ED74 po modernizacji? [nowe zdjęcia]
Na jakich trasach i kiedy zobaczymy pierwsze ED74 po modernizacji? [nowe zdjęcia]
Na jakich trasach i kiedy zobaczymy pierwsze ED74 po modernizacji? [nowe zdjęcia]
Na jakich trasach i kiedy zobaczymy pierwsze ED74 po modernizacji? [nowe zdjęcia]
Na jakich trasach i kiedy zobaczymy pierwsze ED74 po modernizacji? [nowe zdjęcia]
Na jakich trasach i kiedy zobaczymy pierwsze ED74 po modernizacji? [nowe zdjęcia]
Na jakich trasach i kiedy zobaczymy pierwsze ED74 po modernizacji? [nowe zdjęcia]
Na jakich trasach i kiedy zobaczymy pierwsze ED74 po modernizacji? [nowe zdjęcia]
Zakończyła się modernizacja połączona z zaawansowaną przebudową pierwszego elektrycznego zespołu trakcyjnego ED74. Pojazd rozpocznie wkrótce jazdy testowe bez pasażerów.
Ze względu na epidemię, która skomplikowała proces dostaw elementów potrzebnych do skończenia ED74 (rekordowo długo ZNTK Mińsk Mazowiecki czekał na windy dla niepełnosprawnych), proces budowy pierwszej „Edyty” wydłużył się o kilka miesięcy. Niemniej pierwsza z nich jest już gotowa i pokazaliśmy ją naszym czytelnikom. Wewnątrz pierwszej z nich brakuje jeszcze automatu do sprzedaży przekąsek i napojów, ponieważ PKP Intercity nie wyłoniło jeszcze ich dostawców (podobne znajdą się w wagonach Combo).

Jak zapewnia, PKP Intercity, zmodernizowane pojazdy zaczną wozić pasażerów w drugim półroczu 2021 roku. ZNTK Mińsk Mazowiecki sugeruje, że będzie to raczej ostatni kwartał tego roku. Nadzorowana eksploatacja dwóch jednostek (także połączonych ze sobą) ma wyeliminować ewentualne wady pojazdu zgłaszane tak przez obsługę, jak i przez pasażerów.

Planowo ED74 mają być wykorzystywane głównie na trasach Kraków – Lublin i Wrocław – Kielce – poinformowało nas PKP Intercity, nie będzie więc mowy o specjalnej obsłudze radomskiego lotniska, którą wcześniej sugerował prezes PKP Intercity Marek Chraniuk.

Podstawową trasą dla ED74 będzie:

  • Wrocław – Opole – Lubliniec – Częstochowa – Radomsko, Piotrków Trybunalski – Koluszki – Tomaszów Mazowiecki – Radom – Dęblin – Lublin; oraz:
  • Wrocław – Opole – Lubliniec – Częstochowa – Koniecpol – Kielce


Więcej zdjęć zmodernizowanych ED74 i ich opis można znaleźć TUTAJ.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (45614)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (45614)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2021
NUMER 04/2021
W najnowszym numerze przeczytają państwo raport na temat bardzo ważny dla przyszłości kolei: pracy maszynistów. Oprócz tego polecamy przekrojowe materiały o Kolei Dużych Prędkości na świecie, planach modernizacji warszawskiej linii średnicowej czy problemach z budową Szybkiej Kolei Miejskiej w Szczecinie. Jak zawsze nie brakuje też ciekawych rozmów.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5