NUMER 09/2021
NUMER 09/2021
Temat numeru:
Kolej 2021
szukaj
Śledź nas:

Mazowieckie planuje nową linię kolejową Ciechanów – Przasnysz – Chorzele

| wu, Rynek Kolejowy 30.12.2014 2,2k

Mazowieckie planuje nową linię kolejową Ciechanów – Przasnysz – Chorzele
fot. Rynek Kolejowy
Zaskakującą pozycją w mazowieckim Kontrakcie Terytorialnym jest budowa linii kolejowej Ciechanów – Przasnysz – Chorzele. – Należy do inwestycji odpowiadających na szereg wyzwań, przed którymi stoi północna część województwa mazowieckiego. Jednym z nich jest niska dostępność transportu szynowego – informuje biuro prasowe Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.

Budowa nowej linii Ciechanów – Przasnysz – Chorzele znalazła się w Kontrakcie Terytorialnym na pozycji rezerwowej, wspólnie z modernizacją linii 35 na odcinku Ostrołęka – Chorzele. –. Te dwie inwestycje powinny być rozpatrywane łącznie, ponieważ odpowiadają na szereg wyzwań, przed którymi stoi północna część województwa mazowieckiego. Jednym z nich jest niska dostępność transportu szynowego – zapewnia biuro prasowe Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.

Potrzeba budowy nowej linii kolejowej wynika z szeregu dokumentów strategicznych województwa. Samorząd wymienia szereg zalet takiej inwestycji. Przede wszystkim poprawi obsługę komunikacyjną tzw. obszarów strategicznej interwencji w północnej części województwa – w obszarach ostrołęcko-siedleckim i ciechanowskim. Tereny te cechują się brakami w zakresie infrastruktury i jednocześnie dużymi problemami społecznymi – wysokim bezrobociem i niskim poziomem inwestycji pozarolniczych. Urzędnicy podkreślą możliwość efektu synergii z już wyremontowaną linią kolejową Wielbark – Szczytno – Olsztyn oraz modernizowaną linią nr 9 Warszawa – Gdańsk.

Nowa linia poprawić ma obsługę transportową specjalnych stref ekonomicznych w Ostrołęce i Przasnyszu, a także innych ośrodków gospodarczych w rejonie Przasnysza i okolicznych gminach. Przyczyni się też do polepszenia dojazdu z lokalnych ośrodków do pobliskich miast wojewódzkich (w równej odległości od Przasnysza i Ostrołęki znajdują się zarówno Warszawa, jak i Olsztyn). Inwestycja sprzyjałaby zapewnieniu zrównoważonego transportu, ograniczaniu emisji zanieczyszczeń i przenoszeniu ciężaru przewozów z dróg na tory.

Realizacja tej linii jest oczywiście uzależniona od dostępności środków. Samorząd liczy tutaj na wsparcie strony rządowej. – Inwestycja ta, mająca znaczenie ponadregionalne, powinna zostać wpisana do Dokumentu implementacyjnego do Strategii rozwoju transportu, by mogła zostać sfinansowana w ramach krajowego programu operacyjnego rozbudowy infrastruktury transportowej. Pod uwagę brana jest jednak również możliwość realizacji projektu, przynajmniej częściowo, w ramach Regionalnego programu operacyjnego województwa mazowieckiego 2014-2020 – informuje biuro prasowe Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego. Nie jest to jedyna planowana przez samorząd linia kolejowa – już wcześniej głośno było o trasie do lotniska w Modlinie i dalej do Płocka. Również te przedsięwzięcia znajdują się na liście rezerwowej Kontraktu Terytorialnego.


Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Mazowieckie (1087)
2014-12-30 15:05:58 Autor: beblin
---.108.152.137.wlantech.pl
To pomysł z gatunku budowy kolei do Płocka przez Modlin. Czyli oderwany od rzeczywistości. Ale w połączeniu z rewitalkami i remontami linii nr 9 i 35 i 36 wydaje się bardziej sensowny. Oczywiście w kwestii przewozów towarowych , i tylko w tym kontekście rozważany. Wiem że zaraz rozkręcą się spece od wizji pasażerskich ( mikole i typu scorpio może nawet ułożą rozkład jazdy). Ale czekam na rzeczowe komentarze. Pozdrawiam.
2014-12-30 15:36:59 Autor: gustaw
---.120.225.195.static.bait.pl
baju baju baj
2014-12-30 15:37:36 Autor: podróżnik
---.internetdsl.tpnet.pl
Gwiezdne wojny, science-fiction, wizje godne XXII wieku. Ale wówczas to będziemy już podróżować w czasie.
Pomysł interesujący, nie powiem, jednak przy obecnym nastawieniu do kolei, absolutnie nierealny.
I nie mam tu na myśli jedynie zarządzających tym nieszczęsnym krajem, lecz także i społeczeństwo.
Zapewnienie zrównoważonego transportu, ograniczanie emisji zanieczyszczeń i przenoszenie ciężaru przewozów z dróg na tory, to cele chwalebne, jednak obecna polityka bardzo konsekwentnie realizuje plan odwrotny.
Polepszenie dojazdu? W granicach 100 km? To musiałaby być linia prosto do Warszawy, szybka i tanie. Inaczej włościanie zawsze będą woleć transport własny, lub busa za 5 zeta.
Zatem w obecnej rzeczywistości – klapa.
2014-12-30 15:43:20 Autor: Maurycy__
---.97.198.177
ktoś nie wytrzeźwiał po świętach...
2014-12-30 15:47:32 Autor: ....
---.dynamic-ww-2.vectranet.pl
Pochodzę w Ostrołęki. Przez 4 lata jeździłem do szkoły z internatem autobusami. Każdy mieszkaniec Ostrołęki potwierdzi, że 95% (wcale nie przesada!) młodych ludzi z Ostrołęki studiuje, a w większości później zostaje by pracować w Warszawie/ Olsztynie. W okresie świąteczno weekendowym pamiętam, że jeszcze parę lat temu odjeżdżały 3 autobusy o tej samej godzinie (17.00, 17:01, i tzw. 17:00BIS )i wszystkie wylewały się wręcz z ludźmi.
Jako młody kolejarz wielokrotnie ubolewałem nad jakością połączenia (dość ciężki dojazd z miasta do samego PKP Ostrołęka, no i wielokrotnie spotkałem się z teoriami, żę ludzie rezygnują, bo trzeba się przesiąść w Tłuszczu. Są to "zwykli" pasażerowie, i nie przemawia do nich to, że pociąg już czeka po drugiej stronie peronu.

Jestem przekonany, że gdyby postarać się zminimalizować parę wyżej wymienionych przeszkód można byłoby przejąć pasażerów od PKS i prywaciarzy, bo tych jest mnóstwo(pasażerów).
2014-12-30 16:15:02 Autor: kolej moja miłość
---.toya.net.pl
Moim zdaniem zanim zaczniemy budowanie nowych linii kolejowych to wyremontujmy stare na tyle aby WOS na wszystkie dyrekcje włącznie nie był grubszy niż zeszyt 16-to kartkowy. Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego podróżowania KOLEJA w 2015 Roku!
2014-12-30 16:18:33 Autor: belin
---.centertel.pl
A komentatorzy swoje. O przewozach pasażerskich. Wiadomo że dla nich nikt przytomny nie będzie budował kolei na terenach wyludnionych , wiec pod tym względem to podróżnik, maurycy i gustaw już się wypowiedzieli. Najpierw towar. Reszta to kosmos (specjalność scorpio) , przynajmniej na razie.
2014-12-30 16:24:23 Autor: MisiekK
---.warszawa.vectranet.pl
Linia kolejowa przez Przasnysz jest częścią kontraktu strefy ekonomicznej w podprzasnyskim Sierakowie, stąd ten pomysł. Oczywiście gdyby realizować tą inwestycję to dodatkowo wymagane byłoby wyremontowanie i ponowne dopuszczenie ruchu na linii Ostrołęka-Szczytno, a co za tym idzie udrożnienie przejazdu Szczytno-Nidzica, czy Szczytno-Biskupiec. A przecież Przasnysz ma swoją linię kolejową o której wszyscy zdają się zapominać. Przez Przasnysz biegnie szlak Mławskiej Kolei Dojazdowej, który mógłby z powodzeniem zostać wykorzystany do zadań skomunikowania strefy ekonomicznej. Jest szlak, jest tabor - może lepiej po to sięgnąć i dostać na ten cel pieniądze z UE.
2014-12-30 16:25:21 Autor: ekspert kuuper van basten
---.opera-mini.net
Z moich dokumentów też wynika, że ta linia jest bardzo potrzebna.
2014-12-30 16:28:24 Autor: skandal
---.dynamic.chello.pl
Kurna, bajanie w kosmosie. Miałem ostatnio temat na stałe przewozy na linii 35, ale w połączeniu z 262. Ani 35 ani 262 nie ma, o czym my mówimy, 262 rozebrano w tym roku.
2014-12-30 16:45:55 Autor: lider
---.dynamic.chello.pl
Płock potrzebuje torów do Warszawy i Włocławka.
2014-12-30 16:53:18 Autor: Kajakarz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@skandal,
a co za problem, że linię rozebrano. Nawet lepiej. Najważniejsze, że jest teren, będący własnością kolei i jego przeznaczenie to ruch kolejowy. Przynajmniej nie będzie trzeba robić prac przygotowawczych...
2014-12-30 16:58:33 Autor: beblin
---.centertel.pl
Do Włocławka to nie wiem po co. Natomiast do Warszawy tory są , przez Kutno , oczywiście do remontu , więc o co chodzi? Dawno temu trasowano północny odcinek CMK z Korytowa do Płocka i dalej. Tajemnicą dla mnie pozostaje , dlaczego nie wraca się do tej koncepcji (rezerwa terenowa) , tylko kombinuje się przez buraczany port lotniczy w Modlinie.
2014-12-30 16:59:39 Autor: Parser
---.cdma.centertel.pl
Co za bzdura. Pomysł porównywalny z pomysłem budowy linii Sokółka - Zubki Białostockie albo Braniewo - Bartoszyce. Tak jak napisał @Maurycy__: Ktoś nie wytrzeźwiał po świętach... I to ewidentnie.
2014-12-30 17:11:18 Autor: zibi
---.unknown.vectranet.pl
bankruci mazowieccy niech za swoje wybudują i zobaczymy jakie będą mieli zyski takie same jak w Rewalu. Od moich podatków WON
2014-12-30 17:12:02 Autor: beblin
---.centertel.pl
Aha , i zapomniałem dodać że w okolicach Teresina linia ta miła się krzyżować z nr 3 z możliwością zjazdu na CMK. Wydaje się że ten koncept jest racjonalny , no ale może ja też już odlatuję w kosmos , (scorpio się cieszy).
2014-12-30 17:14:42 Autor: beblin
---.centertel.pl
I jeszcze jedno. Cały czas mam na myśli przewozy towarowe.
2014-12-30 17:20:06 Autor: Adrian z Mc
---
Linia ta powinna mieć przebieg Legionowo - Wieliszew - Zegrze - Serock - Pułtusk - Maków Maz. - Przasnysz i dalej na Chorzele. Wtedy z Warszawy do Przasnysza mogłyby jeździć pociągi osobowe KM. Kolej uzyskałoby wtedy kilka miast - serock, Pułtusk, Maków Maz. i Przasnysz. SKM-ki mogłyby dojeżdżać nawet do Serocka, zniknąłby też problem braku pociągów z Wieliszewa do Zegrza. Taka linia byłaby dobra, gdyż Warszawa cały czas "rozlewa się" - okolice Warszawy się rozbudowują, więc potrzebna jest kolej. jazda pociągiem (gdyby pasażerskie wtedy były) z Warszawy do Przasnysza przez Ciechanów to trochę naokoło. No i powstałby wtedy nowy ciąg z W-wy do Szczytna i lotniska w Szymanach i dalej do Olsztyna, Rucianego-Nidy, Pisza i Ełku. z Makowa Maz. do Przasnysza mogłaby być poprowadzona wzdłuż DK57 lub poprzez trzecią szynę wykorzystać wąskotorówkę z Makowa Maz. do Przasnysza.
2014-12-30 17:27:14 Autor: lider
---.dynamic.chello.pl
@beblin
W ciągu 12 miesięcy funkcjonowania Lotnisko Warszawa/Modlin obsłużyło ponad 1,6 miliona pasażerów.

Linia Warszawa-Modlin-Płock (i dalej do Włocławka ale nie przez Kutno) jest potrzebna.
2014-12-30 17:31:43 Autor: .Piotr
---.g-net.pl
W razie potrzeby 262 zawsze można odtworzyć. Nad torami, podczas rozbudowy DK16 zbudowano wiadukty drogowe, nie przecinając torów (dasie - w tym miejscu "gratulacje" dla PLK która zezwoliła na przecięcie linii 372 przez drogę S5 mimo prowadzenia przewozów towarowych do Góry Śl.).

Więcej tutaj (wraz z dokładną mapą):
http://www.biskupiec-borkiwielkie.pl
2014-12-30 17:40:37 Autor: Maurycy__
---.97.198.177
@lider

A ja myślałem że 16 milionów pasażerów - tyle co Hitroł,
skund Ty to wzioł?

a tak baj de łej - w 2012 roku jak jeszcze do Modlina latał Wizzair - było coś 890 tys. pasażerów,
jak Wizz uciekł na Okęcie po wpadce Modlina z pasem startowym - w 2013 roku było circa 350 tys. pasażerów,
i nie zanosi się na więcej...
2014-12-30 17:40:39 Autor: beblin
---.centertel.pl
@lider
Tylko po co? Ilu ludzi z buraczanych pól będzie latało samolotem? Kto ma polecieć podjedzie autem. No i to dobrze że lotnisko funkcjonuje , ale już ktoś wcześniej napisał że ten co lata TLL jest gotów znosić niewygody dojazdu.
@Adrian z mc
Kolejny marzyciel pasażerski. Do Rucianego popatrzeć na żagle raz na rok , podczas urlopu. Żeglarze jeżdzą samochodami.
2014-12-30 17:50:43 Autor: lider
---.dynamic.chello.pl
Czytajcie, bo nie wiecie co się w kraju dzieje. Sieć kolejowa musi być gęsta. Tak duże miasto jak Płock nie może być upośledzone kolejowo. Zwłaszcza, że nowy dworzec tam oddano niedawno do użytku.

"Dzisiaj przekroczyliśmy liczbę 1,5 mln. obsłużonych pasażerów od początku 2014 roku. - poinformował w sobotę modliński port lotniczy. W październiku br. lotnisko obsłużyło 165 366 pasażerów oraz 1 040 operacji lotniczych w ruchu regularnym. Oznacza to 11,5% wzrost liczby podróżnych w porównaniu z wrześniem br. oraz 26,37% wzrost w porównaniu z październikiem 2013 r."
2014-12-30 17:54:59 Autor: .Piotr
---.g-net.pl
@beblin:
Też mnie to dziwi. CMK Północ - wróć!
2014-12-30 18:01:37 Autor: Maurycy__
---.97.198.177
W zasadzie nie ma się czemu dziwić

Skoro do lądowiska w Świdniku obsługującego circa 170 tys pasażerów w roku poprowadzono wożącą powietrze kolej,
to samo z przypadkiem w Goleniowie,
czemu nie walnąć KDP via Modlin do Płocka?

@.Piotr

Niestety - Gierek us se ne vrati, obalili go wraz z północnym odcinkiem CMK ...
2014-12-30 18:09:09 Autor: lider
---.dynamic.chello.pl
CMK rozebrać. To nie jest linia pasażerska. Jazda przez pola i lasy jest dobra ale dla kolei towarowej.
2014-12-30 18:13:03 Autor: Maurycy__
---.97.198.177
@lider

Czy Ty oby nie z fanklubu modlińskiego?
może zaprojektujesz ciuchcię dowożącą pasażerów wprost do samolotu?
będzie miliard po pół roku jazdy ... w plecy ...
2014-12-30 18:17:55 Autor: beblin
---.centertel.pl
Oj lider , lider. To właśnie jest linia pasażerska , ale projektowana była dla towaru , a z geometrią pod KDP .Pasażerska stała się potem. Nie CMK rozebrać , tylko Ty się rozbierz chłód dobrze robi na rozpaloną główkę. Wiem że ostatnie słowo będzie Twoje , ale czekam na cios z godnością (-;
2014-12-30 19:57:08 Autor: pistolet_prezesa
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sądzę, że dla przewozów pasażerskich bardziej sensowna byłaby linia przez Wieliszew-Zegrze-Serock-Pułtusk-Maków-Przasnysz-Chorzele. Krótsza trasa, więcej znaczących miast po drodze, czyli więcej pasażerów. Taką linię planowano już przed wojną, czego pozostałością są filary nigdy nie ukończonego mostu kolejowego w Zegrzu.
2014-12-30 20:21:06 Autor: GFM
---.warszawa.vectranet.pl
Serock i Pułtusk to niewątpliwie sporo potencjalnych podróżnych.
Ale czy oby na pewno wszystkie drogi muszą prowadzić do
Warszawy. Dla towaru można na Ciechanów, choć pewnie
znacznie taniej (grunty już są) wyjdzie starym szlakiem do Mławy.
2014-12-30 20:41:57 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
Komu yebło w łepetynę?
2014-12-30 20:50:29 Autor: beblin
---.108.152.137.wlantech.pl
Pistolet wystrzelił (-;
2014-12-30 21:07:16 Autor: griters sprut
---.igloonet.pl
czekam cały czas na rewitalizację linii nr 22. ta - i inne podobne inwestycje - są w skali województwa znacznie pilniejsze. i co ważne - tańsze (!)
2014-12-30 21:41:24 Autor: Romo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przecież jest już po wyborach.
Jakiś świąteczny nastrój się wdał w głowy samorządowców mazowieckich?
Panowie... Z takimi pomysłami to tak za...trzy i pół roku
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
I poluźnić pasek, bo krew nie dopływa.
2014-12-30 22:00:13 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Przeczytajcie:
potrzeba budowy nowej linii wynika z dokumentów strategicznych urzędników;
nowa perspektywa unijna.
To jest bełkot urzędników, który ma tyle wspólnego ze światem rzeczywistym, co KDP Y, Modlin-Płock i Grodzisk Maz.-Łowicz dla pendolino. Ostatnia nowa linia kolejowa w Polsce to 2.linia metra, no może jeszcze kiedyś 3. Reszta będzie wycinana jak wszędzie na świecie i jak u nas od 30lat
2014-12-30 23:08:43 Autor: M.M.
---.wtvk.pl
Mówi się o kolei, jako środku pobudzenia regionu o dużym bezrobociu, a nowa linia ma łączyć 2 miata o milionach miejsc pracy...
2014-12-30 23:41:21 Autor: beblin
---.108.152.137.wlantech.pl
Uparcie. Jak chce się myśleć o kolei tego typu o jakiej tu mowa , to tylko w kwestii przewozu towarów. Transport pobudza podaż miejsc pracy poprzez wytwórczość która trzeba przewieźć. Przewozy pasażerskie to zupełnie inny rodzaj kolei. Dlatego tak mnie drażnią wspaniali eksperci ( n.p.scorpio) którzy kompletnie nie czują tej różnicy, i wypisują głupoty , skazując nas na ich czytanie. Dla nich kolej pasażerska to także bocznice zakładowe. Budowali by tam perony i dworce.Absurd.
2014-12-31 07:35:14 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
To już znacznie bardziej rozgarniętym pomysłem jest linia Warszawa-Modlin-Płock-Włocławek. W ten sposób Płock zyskałby w końcu normalne i szybkie połączenie z Polską północną i południową, a Bydgoszcz/Toruń/Włocławek/Płock miałby super połączenie z lotniskiem w Modlinie i rzecz jasna z Warszawą. Myślę, że o potoki pasażerskie można być na tej linii spokojnym.
2014-12-31 09:18:29 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Gierek
Potoki pasażerskie (dziwne pojęcie) to istnieją tylko w dojazdach do pracy do wlk.miast. Do Płocka czy Włocławka nie ma żadnych potoków, ani do Modlina czy Przasnysza. Potok to rzeka górska tak na marginesie - kto wymyślil ten termin na kolei?
2014-12-31 11:40:41 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Stefan,

Tutaj będą potoki do Warszawy. Tak jak jeżdżą Działdowo Ciechanów Warszawa tak będą jeździć Przasnysz Ciechanów Warszawa.
2014-12-31 11:45:57 Autor: beblin
---.108.152.137.wlantech.pl
Potoki buraków. Cukrowych na traktorach. Szczęśliwego Nowego Roku dla wszystkich forumowiczów ;-)
2015-01-05 13:04:40 Autor: osskaa
---.243.6.105
Dlaczego niby miałoby to być absurdalne?
Czy na kolej zasługują tylko mieszkańcy aglomeracji i przedmieść?
Kolej z Przasnysza, czy Chorzel, zakładając rozsądny, częsty takt połączeń pozwoli na pracę w Warszawie, lub Olsztynie, przy jednoczesnym zamieszkaniu na miejscu, czyli automatycznie wpływa na poprawę jakości życia kilkudziesięciu tysięcy mieszkańców powiatów północnego Mazowsza.
Poza tym Niemcy, natychmiast po wcieleniu tych terenów do Rzeszy w roku 1939 zaczęli projektowanie linii kolejowej Zichenau-Prasnitz i nie wydawało się to nawet wówczas dziwne.
Dziwne jest to, że po 100 latach carskiego zaboru tak wiele miast i miasteczek wciąż nie ma połączeń kolejowych.
2015-01-08 09:08:30 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
W odpowiedzi na post Stefan banderą:
"@Gierek
Potoki pasażerskie (dziwne pojęcie) to istnieją tylko w dojazdach do pracy do wlk.miast. Do Płocka czy Włocławka nie ma żadnych potoków, ani do Modlina czy Przasnysza. Potok to rzeka górska tak na marginesie - kto wymyślil ten termin na kolei?"
Skoro istnieją "potoki" w dojazdach do wielkich miast, to i wrócić jakoś te "potoki" z tych wielkich miast muszą. Choćby same powroty na weekendy. Zobacz sobie jakie występują tłumy w pociągach z Warszawy w kierunku Włocławka/Torunia/Bydgoszczy. Jakby skrócić czas podróży i dodać do tego jeszcze Płock - pasażerowie zagwarantowani.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Mazowieckie (1087)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 09/2021
NUMER 09/2021
Oddajemy w Państwa ręce specjalny, dedykowany TRAKO numer miesięcznika "Rynek Kolejowy"! Będzie on dostępny na targach w Gdańsku. Zachęcamy do odwiedzenia nas na stoisku nr 38 w hali B. To jedna z niewielu okazji, by spotkać się z naszymi ekspertami oraz zespołem redakcyjnym i sprzedażowo-konferencyjnym!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5