NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Majewski: Interregio towarzyszył entuzjazm kolejarzy

| jm, Rynek Kolejowy 01.08.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-08-01 10:09:10 Autor: czytacz internetowy
---.adsl.inetia.pl
Dariusz Liszewski - członek zarządu Przewozów Regionalnych – dyrektor ds. techniczno-eksploatacyjnych:

Oto gdzie do tej pory pan wiceprezes zarządzał:
- Pol Miedź Trans (Grupa kapitałowa KGHM S.A.)
- Urząd Transportu Kolejowego,
- PCC KOLCHEM,
- POYRY INFRA,
- PKP Cargo,
- PKP Sektor Kolejowych Przewozów Towarowych,
- obecnie - Przewozy Regionalne sp. z o.o.

Należy się spodziewać, że lista firm w których pan Darek będzie zarządzał w przyszłości będzie jeszcze bardzo dłuuuuuuga........... ;)
2015-08-01 10:26:15 Autor: et21
---.jeleniagora.vectranet.pl
Koszt przejazdu 1 kilometra 40-letniego EN57 jest PIĘCIOKROTNIE wyższy niż ŁĄCZNIE: 2 szt. VanHool Astromega, 20 szt. Mercedesów Sprinterów lub 50szt. samochodów osobowych (o równoważnej liczbie miejsc siedzących). Licząc wszystko: energię, infrastrukturę, utrzymanie, obsługę. Jak długo będzie utrzymana taka relacja kosztów, tak długo transport kolejowy będzie na straconej pozycji.
2015-08-01 10:31:14 Autor: pes
---.slupsk.vectranet.pl
Ja też mam nadzieje, że kiedyś w końcu USTRONIE zamiast wężykować po zdezelowanej 8 tracąc 2h i pasażerów będzie trasowane po CMK przyciągając nowych.
2015-08-01 10:32:30 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
@et21

zwłaszcza na stawkach PLK można zrobić dużą różnicę - to sa koszty stałe więc kolej powinna to wykorzystać i kursowac maksymalnie często.

Dlatego inter regio obsługiwane EN57 (choć pewnie, lepsze by było coś nowszego, ale podobnego) miały sens, a składy typu lok + 3 wagony lub 9 wagonowe EZT sensu mieć nie będą.
Tylko kolej regionalna i jej rozwój jest szansą na uratowanie kolei w tym kraju.
KDP to fajny dodatek, ale wtedy możemy mieć tylko KDP i kilka kolejek aglomeracyjnych.
W większości kraju tylko coś jak interRegio - tyle, że dotowane i z taryfą regio - ma sens.
2015-08-01 10:58:35 Autor: aqq
---.play-internet.pl
Mam nadzieję pes ze termin twojej wizyty u psychiatry jest juz blisko. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i trzymam kciuki za trafną diagnozę.
2015-08-01 11:33:03 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A ja mam tylko jedną nadzieję - że pasażerowie nie dadzą się omamić pomyłce ewolucji z Żelaznej 59a i zagłosują nogami przenosząc się do przewoźników autobusowych.

Śmierć PI.DOM!
2015-08-01 11:36:21 Autor: ubawiony
---.adsl.inetia.pl
@aqq

Tutaj więcej takich nadających się do leczenia.

Bełkoczą o relach, o wężykowaniu, o PLK, kłócą się o rozkład jazdy, snują wizje nowych połączeń, bredzą o busach itp. idiotyzmach.

I są zbyt ograniczeni umysłowo by zrozumieć, że za tym co się dzieje na kolei stoją konkretni ludzie na konkretnych stanowiskach, mający imiona i nazwiska, którzy tą kolej niszczą i świadomie prowadzą do jej upadku biorąc za to kosmiczne pieniądze.

Za trudne, nie ogarniają niczego powyżej narzekania na "śmierdzące kible" i życzenia kolei ostatecznego upadku.
2015-08-01 11:57:21 Autor: pes
---.slupsk.vectranet.pl
W odpowiedzi na post aqq:
"Mam nadzieję pes ze termin twojej wizyty u psychiatry jest juz blisko. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i trzymam kciuki za trafną diagnozę. "
[Admin: zmoderowano]
2015-08-01 12:31:57 Autor: PiotrW
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@pes

pes - z całym szacunkiem, ale wyciągnij sobie wnioski z ironii pod Twoim adresem i nie obrażaj się bezmyślnie, że tak powiem.

Bo w każdym, dosłownie każdym poście piszesz jedno i to samo, niemal tymi samymi zdaniami i słowami, bez względu na to, na jaki temat post jest. Naprawdę nie sądzisz, że staje się to już powoli nie tylko nudne, ale wręcz irytujące?

Już nie mówiąc o tym, że jakby zebrać te Twoje wypowiedzi razem to niemalże można by odnieść wrażenie, że wystarczy "odpowiednio" wytrasować "Ustronie", a cała kolej rozkwitnie.

Daj sobie już spokój. Sobie i nam z tą samą ograną płytą. Na pewno masz swoje zdanie na inne kolejowe tematy i fajnie byłoby, gdybyś się właśnie nim z nami podzielił - ja z chęcią je poznam.

Pozdrawiam
2015-08-01 13:11:16 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
W odpowiedzi na post pes:
"Ja też mam nadzieje, że kiedyś w końcu USTRONIE zamiast wężykować po zdezelowanej 8 tracąc 2h i pasażerów będzie trasowane po CMK przyciągając nowych."
A może łącznik z Lublina i Kielc dołączany na Wschodnim?
2015-08-01 13:21:50 Autor: Ramzes
---.net95-158-73.revers.nsm.pl
Za parę dni ukaże się informacja IC o likwidacji niektórych pociągów TLK bo są nierentowne. Na pewno tak będzie z TLK "Pobrzeże" relacji Warszawa - Kołobrzeg - Warszawa mającego prawie 100% obłożenie mimo że prowadzi aż 12 wagonów. Pociąg ten ma być zastąpiony przez EIP Pendolino za dużo większą opłatą.
2015-08-01 14:32:56 Autor: pes
---.slupsk.vectranet.pl
W odpowiedzi na post Ramzes:
"Za parę dni ukaże się informacja IC o likwidacji niektórych pociągów TLK bo są nierentowne. Na pewno tak będzie z TLK "Pobrzeże" relacji Warszawa - Kołobrzeg - Warszawa mającego prawie 100% obłożenie mimo że prowadzi aż 12 wagonów. Pociąg ten ma być zastąpiony przez EIP Pendolino za dużo większą opłatą."
Oczywiści razem z Korczakiem , Karpatami/Łukasiewiczem to też zapewne zdaniem kryniczanina BARDZO NIE RENtowne pociągi.....Za to 3 wagonowe wahadła na zdezelowanej 8, albo puste na odcinku Kraków-Warszawa USTRONIE to dopiero wzory do naśladowania....
2015-08-01 14:58:02 Autor: gość
---.olsztyn.vectranet.pl
Wizjoner Majewski....za czyje pieniądze? A kolejarze chętnie będą wozili powietrze w pociągach i dalej twierdzili, że spełniają misję więc kasa się należy.
2015-08-01 16:48:08 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post Ramzes:
"Za parę dni ukaże się informacja IC o likwidacji niektórych pociągów TLK bo są nierentowne. Na pewno tak będzie z TLK "Pobrzeże" relacji Warszawa - Kołobrzeg - Warszawa mającego prawie 100% obłożenie mimo że prowadzi aż 12 wagonów. Pociąg ten ma być zastąpiony przez EIP Pendolino za dużo większą opłatą."
Jeżeli nie rozumiesz jaka jest różnica między pełnym TLK/IC, a pełnym IR, to nie mamy o czym rozmawiać. I nie chodzi tu o przewoźnika.
2015-08-01 17:07:47 Autor: et21
---.jeleniagora.vectranet.pl
Z punktu widzenia pasażera, Moruś to BYŁA rewolucja. Same IR to detal.
Przypomnijmy:
- RegioKarta,
- oferta Ty i Raz Dwa Trzy,
- bilety internetowe,
- IR i Re z rezerwacją za 2 zł (IC - 10zł), trasowane tak, aby jechać jak najkrócej,
- WIDOCZNA zmiana na lepsze w zachowaniu drużyn konduktorskich,
- nowe lokomotywy, Traxxy i BR189,
- duuużo bardziej przejrzysta strona internetowa i blog RegioChłopaka.

To był jeden, jedyny moment w którym było widać, że kolejarzom zależy. Wtedy w PIC pojawiły się nowe oferty, kolorowe bilety, promocje. To co jest dzisiaj to fasada, kosztowne gadżety. Pasażer się liczy może tylko dla drużyn konduktorskich, dla całej reszty nie istnieje.
2015-08-01 18:31:00 Autor: tw
---.internetdsl.tpnet.pl
Wszyscy działamy dla dobra IC. IC nie może mieć do chwili sprzedaży jej żadnej choćby najmniejszej konkurencji. A potem niech się dzieje co chce
2015-08-01 18:31:40 Autor: Stefan banderą
---.dynamic.gprs.plus.pl
Jakub Majewski dobrze gada.
Et 21 miejscami też.
PKP IC jako dotowany monopolista powinien już dawno do zaorania głębokim pługiem 6 skibowym. Jak bakterie glebowe zjedzą jego truchło to z żyznego (zwłaszcza w Polszy) humusu może wyrosną jakieś pociągi dalekobieżne.
2015-08-01 18:32:35 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Do Grodna będą utrzymane, lecz Poznań - Frankfurt po raz kolejny trzeba zlikwidować gdyż to połączenie jest nie w smak PICowi.
2015-08-01 18:53:07 Autor: Markos
---.play-internet.pl
W PR nic się nie opłaca. Szuka się dziury w całym. Arriva komercyjnie z Grudziądza do Nowego Dworu / Braniewa jeździła i było to mega opłacalne. Nastały PR Gdynia i od razu wyciął te wakacyjne kursy bo nie opłacalne :) dla PR wszystko jest nie opłacalne. Nic dziwnego jeśli 60tys ludzi mają w regionach i masę związkowców zarabiających po 11tys zł na miesiąc.
2015-08-01 19:15:19 Autor: Traxx
---.net.e-net24.pl
Dzisiaj Giewont miał na pokładzie 220 osób i wiele się wymieniało na przystankach , więc jakim cudem ten pociąg nabity po brzegi może być nie opłacalny ? Nie lepiej wystąpić do Marszałków o dofinansowanie Giewonta i Szyndzielni ? Te pociągi jadą pełniutkie . te pociągi przez Bielsko -Biała i Żywiec to był strzał w dziesiątkę miały świetne poranne godziny odjazdów a wieczorem powrotne godziny tak samo były idealne w sam raz na wypady do Żywca , Suchej Beskidzkiej itd. Wątpię czy ICC wytrasuje takie pociągi w takich godzinach jak dotychczasowe IR .
2015-08-01 20:17:53 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Traxx

Faktyczny wynik ekonomiczny poszczególnych pociągów, jak i całego sektora, ma faktycznie drugorzędne znaczenie. Segment iR idzie do piachu, bo wróbelki od dawna ćwierkały, że będzie to jeden z warunków przyznania budżetowej kasy na reanimację i restrukturyzację Przewozów Regionalnych. Zresztą w sumie trudno się dziwić - skoro (nie)rząd daje cash (spory, ale o tym jeszcze koment niżej), to wymaga właśnie czegoś takiego, jak to enigmatyczne "uwolnienie rynku". Oczywiście uwolnienie dla - a jakże - DOTOWANYCH złodziejskich pseudopucionguf pewnej pi.doidalnej firemki-krzaka z ul. Żelaznej 59a w Warszawie.

Co zaś do samego tematu owej restrukturyzacji PR i dofinansowania tejże, to tak naprawdę (nie)rząd wymyślił świetny pomysł na ukryte dofinansowanie PKP PLK - wszak z tych 750 baniek obiecanych PRom aż bodajże ok. 400 ma trafić na konta zarządcy infry jako spłata zadłużenia. Uwaga - głównie zadłużenia jeszcze SPRZED zapier... PRom pośpiechów przez PI.DY.
2015-08-01 21:16:00 Autor: Stefan banderą
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Goral
Przecie IR nie mogą działać na szkodę IC podbierając mu klientów. W miłościwie nam (nie tylko na kolei!) panującej gospodarce centralnie sterowanej z wieloletnimi perspektywami unijnego finansowania transportu zrównoważonego może być tylko jeden narodowy przewoźnik. W trosce o dobro pasażera ITD wespół z UOKiK powinny też wyciąć z rynku Soutera, Lux Express oraz wszelkie Szwagropole itp.AronBusy.
Lud Polszy po akcesji do jewro Sojuza zasługuje na cywilizowany transport w klasie Premium.

A tak na poważnie: kiedy ostatnio korzystałeś z usług PKP IC?
2015-08-01 22:09:08 Autor: lekarz
---.adsl.inetia.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-08-01 22:42:58 Autor: szczur śmietnikowy
---.dynamic.mm.pl
Tylko naprawdę ciężko zrozumieć co rząd i PIC mają do Giewonta i Szyndzielni. Czy te pociągi są jakąś konkurencją dla PICu? Nawet Bolek mógł pozostać w te dni, w które PICowy Bolek nie kursuje (prawie cały tydzień).

Jedyny wniosek jaki się nasuwa to chęć całkowitego zaorania kolei na górzystym południu w interesie busiarzy. Ale czy busiarze biorą rowery?
Kible są idealne na rowery, nawet lepsze niż wagony PICni z wąskimi drzwiami
2015-08-01 23:51:00 Autor: kość
---.dynamic.gprs.plus.pl
@lekarz
"Podobno się rodzą.
mają takie chatki
obyczaje dawne
a w tych chatkach matki.
ach, to przezabawnie! "
2015-08-02 01:33:48 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Oby tylko Słonecznego nie uwalili.

To, że PLK lubi uwalać to widać nie tylko w przypadku PRów lecz także innych przewoźników. Przykładem jest Arriva i nieodżałowane pociągi do Nowego Dworu Gdańskiego oraz do Władysławowa przez Kościerzynę.

IR szkoda i bardzo trudno będzie o to by wkrótce powstał nowy kolejowy twór zastępujący IR. Odpowiednie siły zadziałają i nowy twór nie wszedłby tam gdzie były IR, ani tym bardziej wszedł tam gdzie IR od początku kulały, czyli choćby Trójmiasto, gdzie nawet inne trasy niż zapendolinowana E-65 mają bardzo mało luk by coś jeszcze wcisnąć. W następnym rozkładzie nawet połączenie nocne przez Kościerzynę PIC zrobi gdy dotychczas Kościerzyna była wolna od PICu.
2015-08-02 04:39:40 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
@stefcio
i to robią - jak na razie wycinają PB ku "zadowoleniu" pasażerów, o czym świadczą komentarze

http://www.dziennikwschodni.pl/lublin/n,1000165495,polskibus-zawiesza-polaczenie-warszawa-lublin-rzeszow-sko-przyjelo-odwolanie-busiarzy.html
2015-08-02 07:00:04 Autor: Stefan banderą
---.dynamic.gprs.plus.pl
@EU07
Nie mam możliwości otwarcia RK. W Olszynie, gdzie jest em na spędzie 300 osób z całej Polszy: ok.290 przyjechało furą, ok.5 puciongiem, ok.5 przywiózł Souter.
A Mikole chcieliby walczyć z blachosmrodami i zaorać drogi..
2015-08-02 07:02:03 Autor: Stefan banderą
---.dynamic.gprs.plus.pl
RK - Twojego linku miało być. Co to jest SKO?
2015-08-02 08:11:46 Autor: Stefan banderą
---.dynamic.gprs.plus.pl
@eu07
Znalazłem temat na innym portalu.
Samorządowe Kolegium Odwoławcze?!
Co to jest?!
Jaki brak konkurencyjności?
2015-08-02 09:42:47 Autor: Janusz Karski
---.146.87.60.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Tydzień temu Interregio Drwęca 2X EN57 zapełniony w 100%. Co dostaniemy w zamian?
2015-08-02 10:19:19 Autor: ubawiony
---.adsl.inetia.pl
[Admin: zmoderowano]

Kilku ograniczonych ludzików robi szum pisząc o relach i nie są w stanie dostrzec celowego i wyrachowanego demontażu całej kolei w Polsce przez wynajętych do tego osobników.
Nie widzą co się dzieje w Intercity, w Cargo, w PR gdzie trwa totalna rozpierducha i niszczenie tych firm.
[Admin: zmoderowano]
2015-08-02 10:33:27 Autor: szczur śmietnikowy
---.dynamic.mm.pl
@ubawiony

Nawet jakby użyteczni idioci dostrzegli sedno problemu i pisali o tym, to co by to dało? Mieliby może złożyć donos do Prokuratury? Do CBA? Do Prymasa? Do Prezydęta? Bądź POważny.

"Prawo" w Polsce służy tylko do utrudniania życia ludziom porządnym. Natomiast "finansowym grandziarzom" - jak ich barwnie określa mistrz pióra Stanisław Michalkiewicz - tylko ułatwia przekręty... tfu, operacje finansowe. I działanie dla dobra ciemnego ludu, który nie wie, co jest dla niego dobre. Dlatego Starsi i Mądrzejsi Bracia muszą decydować za niego.
2015-08-02 11:02:49 Autor: pes
---.slupsk.vectranet.pl
Cały czas próbuje obnażyć sedno problemu "celowego demontażu" kolei jakim jest trasowanie USTRONIA po zdezelowanej 8 gdzie tracąc 2h nie jest atrakcyjny dla pasażerów tak jak by mógł być będąc trasowany po CMK i E65. A dowodem niech będzie frekwencja w pociągach KARPATY/KORCZAK , POBRZEŻE
2015-08-02 11:22:13 Autor: ubawiony
---.adsl.inetia.pl
@ szczur śmietnikowy


A może chociaż zacząć głośno pytać panów bankomatów jaki jest cel zwalniania z pracy wysokiej klasy, doświadczonych specjalistów i zastępowanie ich ludźmi z ulicy (którzy zresztą po zorientowaniu się w jakie bagno wpadli szybko uciekają)?

Ten proceder ma miejsce w tych trzech największych firmach, które są "restrukturyzowane", a gdzie już dziś prawie nie ma z kim gadać o sprawach kolejowych.

Jeszcze chwila i znikną wszystkie "puciongi" i o czym będą pisać internetowe trolle?
2015-08-02 12:23:37 Autor: EU07-106
---.free.aero2.net.pl
@stefciu
aron ci wytlumaczy
2015-08-02 12:27:45 Autor: ubawiony
---.adsl.inetia.pl
@ szczur śmietnikowy

Również jestem miłośnikiem publicystyki Stanisława Michalkiewicza.

Polecam jeszcze Leszka Żebrowskiego (historia), Grzegorza Brauna i Jana Chodakiewicza (geopolityka) oraz prof. Jaroszyńskiego (gender i marksizm kulturowy).

Pozdrawiam.
2015-08-02 12:40:32 Autor: sheva17
---.134.65.168
A ja w ramach oszczędności proponuję likwidację centrali PR w Warszawie, bankomaty nikomu nie są potrzebne. Zadania powinien przejąć jeden z oddziałów. Likwidacja PR to cios w kolej pasażerską w Polsce, jedyną ofertę, która na pasażera była skierowana. PKP IC wręcz zniechęca do podróżowania i nie jest w stanie na poważnie zająć się organizacją przewozów.
2015-08-02 14:35:33 Autor: ubawiony
---.adsl.inetia.pl
@ sheva17

"A ja w ramach oszczędności proponuję likwidację centrali PR w Warszawie, bankomaty nikomu nie są potrzebne.
Zadania powinien przejąć jeden z oddziałów"

Zadania powinien przejąć ten oddział, gdzie jest poważna nadreprezentacja pewnej MNIEJSZOŚCI z dyrektorem na czele.

"sheva17" - wiesz o co chodzi?

Nie mogę napisać wprost, bo to niepoprawne politycznie.... ;))
2015-08-02 15:29:41 Autor: mlodymechanik
---.elk.mm.pl
@pes.

Skończ z tym Ustroniem. On nie wozi powietrza. Sprawdzałem osobiście nieraz, raz nie skorzystałem wcale, gdyż zostały jakieś 3 miejsca w 1kl. na wylocie. To akurat mnie zdziwiło, bo w 1 przeważnie w Ustroniu było zawsze pustawo i miałem przedział zawsze dla siebie. A tu niespodzianka..

W ogóle jechałeś ty tym pociągiem ?? wątpię..
2015-08-02 15:50:16 Autor: pes
---.slupsk.vectranet.pl
W odpowiedzi na post mlodymechanik:
"@pes.

Skończ z tym Ustroniem. On nie wozi powietrza. Sprawdzałem osobiście nieraz, raz nie skorzystałem wcale, gdyż zostały jakieś 3 miejsca w 1kl. na wylocie. To akurat mnie zdziwiło, bo w 1 przeważnie w Ustroniu było zawsze pustawo i miałem przedział zawsze dla siebie. A tu niespodzianka..

W ogóle jechałeś ty tym pociągiem ?? wątpię.."
Tak mam z nim do czynienia od lat 90, po za sezonem pomiędzy Krakiem a Wawą zawsze pusto doopiero w W-wie i do W-wy pełno i to zarówno 1/2 klasie jak i w śpiochu.....
2015-08-02 15:54:23 Autor: do ubawiony
---.centertel.pl
Ludzi z ulicy, tak? Wiesz, kto tak gada? Wąsaty kolejarz, który zamiast po prostu pracować woli strajki, granie w pasjansa i picie taniego piwa gdy jedzie se 200 km do domu
2015-08-02 16:30:29 Autor: mlodymechanik
---.elk.mm.pl
Ok, oza sezonem może i tak. Ale tez nie do końca pusty. Pełni rolę... funkcje publiczną - na to idzie dotacja. Kielce, Radom, ludzie tym jezdżą.
2015-08-02 16:43:44 Autor: pes
---.slupsk.vectranet.pl
W odpowiedzi na post mlodymechanik:
"Ok, oza sezonem może i tak. Ale tez nie do końca pusty. Pełni rolę... funkcje publiczną - na to idzie dotacja. Kielce, Radom, ludzie tym jezdżą."
To jeszcze raz powtarzam niech sobie jeżdżą 3 wagonowym wahadłem, które jest tam aż nadto/ a od grudnia ponoć kryniczańskim eurotramwajem co już w ogóle będzie tam przerostem formy nad treścią/ bezwzględnie skomunikowanym z biegunami w W-wie, peronów to tego celu jest tam dostatek , a nie kosztem ludzi którzy w normalnym czasie i cenie potrzebują przejechać z północy na południe......
2015-08-02 17:43:39 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Stefan banderą

Z PICem - oczywiście w sytuacji awaryjnej - jechałem ostatnio 1,5 roku temu, pod koniec 2013 r., bodajże w listopadzie, ale dokładnie teraz nie pamiętam. Bardzo krótki odcinek - 28 km z Ostrowa Wlkp. do Ostrzeszowa, bo z racji KKA między Grabownem Wielkim a Odolanowem pociąg osobowy z Wrocławia do Łodzi był masakrycznie opóźniony i w Ostrowie nie przytrzymali osobówki Poznań-Kluczbork. Ostatni PKS Ostrów-Ostrzeszów również uciekł i alternatywą było tylko czekanie na ostatnią w dobie osobówkę Poznań-Kępno po 21, albo awaryjny przejazd tego krótkiego odcinka TLK.

Natomiast z kasy biletowej PICu korzystałem relatywnie niedawno, w majowy weekend, ale po pierwsze był to bilet dla kogoś, a po drugie na interREGIO. Sam dla siebie bilet w kasie IC, hmm..., ostatni raz kupowałem chyba w październiku 2012 r., wtedy też miałem najpoważniejszy w mojej "karierze" "epizod" w pseudopuciongu PICu, ale również odbył się on de facto w warunkach awaryjnych.

Generalnie świadomie, planowo i dobrowolnie z pseudousług poronionej firemki-krzaka z ul. Żelaznej 59a w Warszawie nie korzystam "od zawsze". Tak, wiem, totalny ortodoks ze mnie, wiem. Być może jedyny taki w skali kraju ;)
2015-08-02 19:07:14 Autor: ubawiony
---.adsl.inetia.pl
@ stefan banderą
@ Goral
@ Mlodymechanik

czyli kompletni idioci.
Odpady z czworaków......
2015-08-02 19:45:41 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ ubawiony

Zmartwię Cię, Twoja opinia o mnie nie zmieni mojego nastawienia względem PI.D z Żelaznej 59a.

Zresztą autobusami PolskiegoBusa jeździ się bardzo przyzwoicie, stosunek cena/jakość mają na bardzo wysokim poziomie. Oczywiście na wielu trasach czasowo przegrywają z pseudopuciongami PI.D, ale na wielu niekoniecznie, choćby z Katowic do Gdańska (P12 PB planowo* 9h, najszybszy TLK w obecnej korekcie raptem 7 min krócej).


-----
* planowo 9h, ale często lubią być przed czasem, szczególnie nocne
2015-08-02 20:30:07 Autor: ee
---.adsl.inetia.pl
czym tu jechac z krakowa do katowic jak miedzy 8 a 13 nie ma zadnego pociagu nawet tlk , po likwidacji interregiobus taka dziura
pksów też nie ma ino jakiś unifrej czy coś ?
katowice- kraków najbardziej zaboli brak interregiobus
no są regio do trzebinii ( te oswiecimskie) i mzk do jaworzna z katowic a co przez granice wojewodztw
ale ir warszawa - łódź zostają a tam pic ma dość tlk
2015-08-02 21:10:40 Autor: PITZ filia
---.207.107.13
@ee

Kraków MDA -> Katowice, jutro 8.00-13.00 - doskonała oferta busowa:

KRAKÓW MDA
BUJAK SŁAWOMIR Katowice 2015-08-03 08:00:00 2015-08-03 09:20:00 01:20:00 0,00 brak sprzedaży
KRAKÓW MDA
FREJ KRZYSZTOF "UNI BUS" Katowice 2015-08-03 08:00:00 2015-08-03 09:20:00 01:20:00 14,00 48
KRAKÓW MDA
INTER SP. Z O.O. Katowice 2015-08-03 08:15:00 2015-08-03 09:35:00 01:20:00 14,00 15
KRAKÓW MDA
KUKUŁA URSZULA "ROI" Katowice 2015-08-03 08:20:00 2015-08-03 10:20:00 02:00:00 43,00 15
KRAKÓW MDA
FREJ KRZYSZTOF "UNI BUS" Katowice 2015-08-03 08:30:00 2015-08-03 09:50:00 01:20:00 14,00 48
KRAKÓW MDA
INTER SP. Z O.O. Katowice 2015-08-03 08:45:00 2015-08-03 10:05:00 01:20:00 14,00 15
KRAKÓW MDA
SOUTER "POLSKIBUS" Katowice 2015-08-03 08:50:00 2015-08-03 10:05:00 01:15:00 18,00 1
KRAKÓW MDA
FREJ KRZYSZTOF "UNI BUS" Katowice 2015-08-03 09:00:00 2015-08-03 10:20:00 01:20:00 14,00 48
KRAKÓW MDA
KUKUŁA URSZULA "ROI" Katowice 2015-08-03 09:10:00 2015-08-03 11:10:00 02:00:00 43,00 15
KRAKÓW MDA
INTER SP. Z O.O. Katowice 2015-08-03 09:15:00 2015-08-03 10:35:00 01:20:00 14,00 15
KRAKÓW MDA
FREJ KRZYSZTOF "UNI BUS" Katowice 2015-08-03 09:30:00 2015-08-03 10:50:00 01:20:00 14,00 48
KRAKÓW MDA
INTER SP. Z O.O. Katowice 2015-08-03 09:45:00 2015-08-03 11:05:00 01:20:00 14,00 15
KRAKÓW MDA
FREJ KRZYSZTOF "UNI BUS" Katowice 2015-08-03 10:00:00 2015-08-03 11:20:00 01:20:00 14,00 48
KRAKÓW MDA
ALBATROS SP. Z O.O. Katowice 2015-08-03 10:10:00 2015-08-03 11:43:00 01:33:00 20,00 5
KRAKÓW MDA
INTER SP. Z O.O. Katowice 2015-08-03 10:15:00 2015-08-03 11:35:00 01:20:00 14,00 15
KRAKÓW MDA
PŁOMIŃSKI MAREK Katowice 2015-08-03 10:25:00 2015-08-03 11:30:00 01:05:00 20,00 4
KRAKÓW MDA
FREJ KRZYSZTOF "UNI BUS" Katowice 2015-08-03 10:30:00 2015-08-03 11:50:00 01:20:00 14,00 48
KRAKÓW MDA
SOUTER "POLSKIBUS" Katowice 2015-08-03 10:30:00 2015-08-03 11:45:00 01:15:00 21,00 4
KRAKÓW MDA
BUJAK SŁAWOMIR Katowice 2015-08-03 10:40:00 2015-08-03 12:00:00 01:20:00 0,00 brak sprzedaży
KRAKÓW MDA
INTER SP. Z O.O. Katowice 2015-08-03 10:45:00 2015-08-03 12:05:00 01:20:00 14,00 15
KRAKÓW MDA
NEOBUS POLSKA SP. Z O.O. Katowice 2015-08-03 10:55:00 2015-08-03 12:25:00 01:30:00 20,00 10
KRAKÓW MDA
FREJ KRZYSZTOF "UNI BUS" Katowice 2015-08-03 11:00:00 2015-08-03 12:20:00 01:20:00 14,00 48
KRAKÓW MDA
SINDBAD Katowice 2015-08-03 11:00:00 2015-08-03 12:05:00 01:05:00 0,00 brak sprzedaży
KRAKÓW MDA
INTER SP. Z O.O. Katowice 2015-08-03 11:15:00 2015-08-03 12:35:00 01:20:00 14,00 15
KRAKÓW MDA
FREJ KRZYSZTOF "UNI BUS" Katowice 2015-08-03 11:30:00 2015-08-03 12:50:00 01:20:00 14,00 48
KRAKÓW MDA
KUKUŁA URSZULA "ROI" Katowice 2015-08-03 11:30:00 2015-08-03 13:30:00 02:00:00 43,00 14
KRAKÓW MDA
INTER SP. Z O.O. Katowice 2015-08-03 11:45:00 2015-08-03 13:05:00 01:20:00 14,00 15
KRAKÓW MDA
FREJ KRZYSZTOF "UNI BUS" Katowice 2015-08-03 12:00:00 2015-08-03 13:20:00 01:20:00 14,00 48
KRAKÓW MDA
INTER SP. Z O.O. Katowice 2015-08-03 12:15:00 2015-08-03 13:35:00 01:20:00 14,00 15
KRAKÓW MDA
FREJ KRZYSZTOF "UNI BUS" Katowice 2015-08-03 12:30:00 2015-08-03 13:50:00 01:20:00 14,00 47
KRAKÓW MDA
INTER SP. Z O.O. Katowice 2015-08-03 12:45:00 2015-08-03 14:05:00 01:20:00 14,00 15
KRAKÓW MDA
SOUTER "POLSKIBUS" Katowice 2015-08-03 13:00:00 2015-08-03 14:15:00 01:15:00 18,00 6
KRAKÓW MDA
FREJ KRZYSZTOF "UNI BUS" Katowice 2015-08-03 13:00:00 2015-08-03 14:20:00 01:20:00 14,00 48
2015-08-02 22:29:01 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ ee

Pociągi iR w rel. Łódź-Warszawa-Łódź nie idą do piachu, bo nie da się tego tak łatwo zrobić jak z pozostałymi - są one bowiem objęte dofinansowaniem w ramach umowy z Urzędem Marszałkowskim w Łodzi. Więc w ich przypadku Misia nie dała rady przymusić Pasikowskiego do likwidacji i tych pociągów.
2015-08-02 22:34:16 Autor: kielczanin
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post pes:
"To jeszcze raz powtarzam niech sobie jeżdżą 3 wagonowym wahadłem, które jest tam aż nadto/ a od grudnia ponoć kryniczańskim eurotramwajem co już w ogóle będzie tam przerostem formy nad treścią/ bezwzględnie skomunikowanym z biegunami w W-wie, peronów to tego celu jest tam dostatek , a nie kosztem ludzi którzy w normalnym czasie i cenie potrzebują przejechać z północy na południe......"
Może mi łaskie wytłumaczysz dlaczego piszesz o TLK Ustronie skoro artykuł opisuje połączenia InterRegio Przewozów Regionalnych?
2015-08-02 22:40:14 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ ee

Aha. Bo @ PITZ filia poszła na łatwiznę i przekopiowała wprost zawartość okna wyszukiwania ze strony MDA, więc napiszę Ci bardziej przystępnie.

Na trasie Kraków-Katowice-Kraków 2 podstawowe linie, tj. UniBus i Inter, jeżdżą z łączną częstotliwością co 15 min. W Katowicach jest jedno utrudnienie - nie przyjeżdżają/odjeżdżają one z tego samego przystanku. UniBus jeździ z dworca PKS przy ul. P. Skargi, a Inter z przystanku KZK GOP "Andrzeja Dworzec" przy pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej (tj. naprzeciw tylnego, południowego, wyjścia z dworca kolejowego). W Krakowie oczywiście obydwie przyjeżdżają/odjeżdżają na/z MDA.

Do tego dochodzi nieco autobusów/busów dalekobieżnych innych przewoźników oraz kilka kursów PolskiegoBusa (linie P12 Gdańsk-Kraków/Rzeszów - 6 par - i P16 Berlin/Wrocław-Zakopane - 3 pary - plus pojedynczy wieczorny kurs linii P14 w rel. Rzeszów-Katowice bez kursu przeciwnego).

Wg mnie do wyboru, do koloru.
2015-08-02 22:41:16 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ kielczanin

Bo o "Ustroniu" niejaki @ pes pisze zawsze i wszędzie? ;)
2015-08-02 23:15:01 Autor: PITZ filia
---.207.107.13
Dzieki Góral, czas naglił, dlatego faktycznie poszedlem na łatwiznę i ograniczylem sie do kopiuj-wklej.

To sie zrehabilituję:

http://rozklady.mda.malopolska.pl/

...wpisac: Katowice (przy zaznaczonym: "Z MDA Kraków"), nastepnie kliknac "dalej", wybrac godzine i .. jest w czym wybierac

Przewoznicy jak Inter, UniBus, Souter, Neobus to 50 miejscowe autokary; z tego co widzę cięzko o typowego afrykańskiego busza na tej trasie. Najbliżej Kukuła Urszula "ROI", ale to akurat do lotniska "Katowice Airport" w Pyrzowicach.
2015-08-03 01:06:29 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ PITZ filia

No akurat, kto jak kto, ale Souter to raczej 50-miejscowych nie puszcza, przynajmniej na P12 i tych kursach w pełnej wersji Gdańsk-Rzeszów-Gdańsk ;) Astromegi standard, 89 miejsc. Na P16 jeżdżą Altano, 70 miejsc, czasem też na P12, ale tylko na tych kursach skróconych do Gdańsk-Kraków-Gdańsk. Generalnie Souter to jednak w polskich warunkach wyższa szkoła jazdy, sam przyznaj ;)
2015-08-03 06:43:49 Autor: pes
---.slupsk.vectranet.pl
W odpowiedzi na post kielczanin:
"Może mi łaskie wytłumaczysz dlaczego piszesz o TLK Ustronie skoro artykuł opisuje połączenia InterRegio Przewozów Regionalnych?"
Aby obnażyć sedno problemu "celowego demontażu" kolei jakim jest likwidacja IR czegoś co się sprawdzało i było dobre dla pasażera i bo go przyciągało do kolei tak samo jakby przyciągneło trasowanie
USTRONIA po zdezelowanej 8 gdzie tracąc 2h nie jest atrakcyjny dla pasażerów tak jak by mógł
być będąc trasowany po CMK i E65. A dowodem niech będzie frekwencja w pociągach
KARPATY/KORCZAK , POBRZEŻE
2015-08-03 06:45:35 Autor: pes
---.slupsk.vectranet.pl
Aby obnażyć sedno problemu "celowego demontażu" kolei jakim jest likwidacja IR czegoś co się
sprawdzało i było dobre dla pasażera bo go przyciągało do kolei tak samo jakby
przyciągneło trasowanie USTRONIA po CMK a nie po zdezelowanej 8 gdzie tracąc 2h nie jest atrakcyjny dla pasażerów tak jak by mógł
być będąc trasowany po CMK i E65. A dowodem niech będzie frekwencja w pociągach
KARPATY/KORCZAK , POBRZEŻE
2015-08-03 06:57:04 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ pes

No tak, bo założeniem polityki rządu względem kolei jest to, że szybko ma się = drogo [Admin: zmoderowano] i prestiżowo, a gdy kogoś nie stać (=nie zasłużył sobie, bo np. jest zwyczajnym szarym biedakiem z prowincji, a nie oblechem z metropolii), to ma mieć dostęp - w najlepszym razie - tylko do tańszych (bo przecież nie tanich, vide porównanie taryfy TLK/IC z np. REGIO PRów) pociągów "ekonomicznych", jadących dużo dłużej i w mniej atrakcyjnych godzinach. A jak się nie podoba, to won.
2015-08-03 07:46:25 Autor: lekarz
---.adsl.inetia.pl
Na tym portalu jest wyjątkowo duże stężenie idiotów.
2015-08-03 08:10:46 Autor: jak
---.60.129.178
Jest imho absurdem, że rezygnuje się z pociagów było nie było nie dotowanych by w zamian uruchomić ...dotowane - pewnie zwiekszając dotację do PKP IC - które nawet nie ma odpowiedniego taboru by część z tych połączeń uruchomić (np. Giewont, Szyndzielnia - potrzebny jest trzy wagonowy EZT, składy lok + dwa wagony to absurd.... do tego TLK są nieco droższe (i nie ma Ty, Raz, Dwa, Trzy), i gorzej zintegrowane z Regio (bilet miesięczny na iR jest honorowany w osobowych, bilet miesięczny na TLK nie jest honorowany w osobowych). Czyli wszyscy na tym stracą: i podatnicy (większa dotacja do PKP IC) i podróżni.
2015-08-03 10:50:39 Autor: szczur
---.dynamic.mm.pl
Przecież PIC ma trochę EZTów (EDyty) tylko że pleśnieją w krzakach, banksterzy nie wysyłają ich na naprawę, bo nie chcą albo nie mają kasy(?). Nie są zbyt wygodne, ale na Katowice-Żywiec-Zakopane by wystarczyło.

Pewnie tak samo będzie z dartami i flirtami. Pojeżdżą trochę, a potem w odstawka w krzaki.
2015-08-03 10:53:46 Autor: szczur
---.dynamic.mm.pl
Podobno ma być jakieś połączenie z Katowic do Zakopanego na wagonach. Przez Wadowice, hłe hłe.

Nie wiem, czy znajdzie się aż tylu zdesperowanych mikoli, żeby jechać do Zakopca 7 godzin.
2015-08-03 10:58:18 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-08-03 13:07:34 Autor: bielsko
---.dynamic.gprs.plus.pl
Przez WADOWICE do Zakopanego kto to widzial! przeciez najszybciej przez Zywiec!
2015-08-03 13:07:38 Autor: bielsko
---.dynamic.gprs.plus.pl
Przez WADOWICE do Zakopanego kto to widzial! przeciez najszybciej przez Zywiec!
2015-08-03 13:59:20 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ bielsko

Kolejny nie znający faktów?

Zrozum, że dotowane pseudopuciongi PI.D z Żelaznej 59a (czyli generalnie TLK i IC) nie są po to, by kogokolwiek sensownie wozić w pasujących pasażerom godzinach, po pasujących pasażerom trasach i w cenach adekwatnych do przeciętnych zarobków, tylko po to, by owe PI.DY z Żelaznej 59a mogły dostać jak najwyższą dotację z budżetu.

Takim pociągiem TLK z (Warszawy) Katowic do Zakopanego p. Wadowice nie musi jechać de facto nikt, bo i tak będzie on woził pokaźnych rozmiarów publiczną dotację. A dzięki jeździe p. Wadowice (zresztą p. Żywiec skład wagonowy nie może od pamiętnego wykolejenia nocnego pośpiecha gdzieś pomiędzy Żywcem a Suchą prawie 10 lat temu) ta dotacja będzie jeszcze trochę wyższa, bo to wszak dalej = większa praca eksploatacyjna do wykonania, prawda? PI.DY z Żelaznej 59a żadną kolejną złotówką dotacji więcej nie pogardzą, wierz mi.
2015-08-03 14:56:38 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Admin

I tu nie można pisać prawdy o PKP Inter(...)?
2015-08-03 15:50:54 Autor: lekarz
---.adsl.inetia.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-08-03 17:46:41 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ lekarz

A wiesz, że w niejakim ZSRR nieprawomyślnie myślących także traktowano jako chorych psychicznie i fundowano im przymusową terapię w dedykowanych ku temu ośrodkach?
2015-08-03 20:03:10 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
@szczur

Te EDyty PKP IC (kiedyś PR....)
to chyba trochę za długi są?
Na Giewonta nie ukrywajmy 3 wagonowy EZT był akurat - w dni większej frekwencji dodać kolejnego.
Choć oczywiście zdecydowanie lepsze na tą trasę od składu wagonowego.

Tyle, że jak nie przez Żywiec i bez postoju w Lachowicach, Hucisku...to np. dla mnie mała przydatność takiego pociągu...
2015-08-03 20:04:58 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
@lekarz

Góral generalnie pisze tu jak jest...
oferta TLK i taryfa w TLK, na trasach do powiedzmy 250km
jest taka, że nie da się nawet podejrzewać, że to wszystko ma inny cel niż wyłudzanie dotacji.

101km z 37PLN?? w dotowanym TLK, gdy bilety na niby komercyjne Pendo na 300km sprzedają za 49PLN?
2015-08-03 21:24:06 Autor: aqq
---.play-internet.pl
Pes a kim ty jesteś żeby odbierać prawo do pociągu innego niż KM ludziom z Radomia, Dęblina czy Skarżyska?
Równie dobrze można by rzec że postoje w Słupsku to strata czasu na hamowanie i rozruch.
Zawsze możesz się przesiąść na EIP w Gdyni ale tu już dupcia boli bo trzeba wyskoczyć z ekstra kapusty?
Udowodnij mi różnicè między rezygnacją z tlki przez radomskiego warchoła a słupskiego żydowskiego rusa???
I ostatnia uwaga: odkąd IC zrezygnowało z odcinka WawZach-Warka-Radom nigzie nie wężykuje. 2, 7 i 26 ma całkiem przyzwoite prędkości o co zadbał IZ Lublin ale tego możesz nie wiedzieć zaszyty w swojej stolicy toroidalnych zbiorników.
2015-08-04 03:11:21 Autor: Ferrix
---.tktelekom.pl
Dopóki "Mewa" była RegioEkspressem na zmodernizowanych wagonach typu marlboro, miała sporą frekwencję. Zmieniło się to odkąd zaczęła kursować na piętrusach i dwóch przedziałowcach (w tym jednej zdeklasowanej jedynce). Ludzie są coraz bardziej wybredni i oczekują czegoś więcej.
2015-08-05 07:09:15 Autor: Skipper
---
W odpowiedzi na post czytacz internetowy:
"Dariusz Liszewski - członek zarządu Przewozów Regionalnych – dyrektor ds. techniczno-eksploatacyjnych:

Oto gdzie do tej pory pan wiceprezes zarządzał:
- Pol Miedź Trans (Grupa kapitałowa KGHM S.A.)
- Urząd Transportu Kolejowego,
- PCC KOLCHEM,
- POYRY INFRA,
- PKP Cargo,
- PKP Sektor Kolejowych Przewozów Towarowych,
- obecnie - Przewozy Regionalne sp. z o.o.

Należy się spodziewać, że lista firm w których pan Darek będzie zarządzał w przyszłości będzie jeszcze bardzo dłuuuuuuga........... ;)"
Zastanawiam się dlaczego zrezygnował z Pol miedź trans (Grupa kapitałowa KGHM S.A. ),pewnie wywalili go musiał fest narozrabiać, albo zobaczyli , że to cymbał nic nie umie tylko potrafi rozwalać.
2015-08-05 10:44:51 Autor: autor1
---.play-internet.pl
Ciężko jest konkurować z przewoźnikami, które są dotowane dlatego nie dziwi mnie decyzja PR o likwidacji nierentownych połączeń.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS