Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Lubuski SA133-007 idzie do naprawy powypadkowej

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
20-07-2022
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Lubuski SA133-007 idzie do naprawy powypadkowej
fot. fb Kolejowy Żagań
Lubuskie Polregio właśnie ogłosiło przetarg na naprawę spalinowego zespołu trakcyjnego SA133-007, który brał udział w zderzeniu na przejeździe kolejowym w marcu tego roku. Zakres naprawy jest szeroki.

W marcu informowaliśmy o zdarzeniu do jakiego doszło na przejeździe kolejowym w województwie lubuskim, kiedy to pociąg SA133-007 zderzył się z pojazdem ciężarowym na przejeździe kolejowym między Węglińcem, a Ruszowem. W wyniku wypadku na szczęście nikt nie ucierpiał, choć trzeba przypomnieć, że spalinowy zespół trakcyjny dopiero jechał po pasażerów. Od tamtego momentu pojazd stał odstawiony i czekał na naprawę powypadkową. Właśnie ogłoszono przetarg na to zadanie.

Naprawa została podzielona na dwa zadania. W ramach pierwszego z nich, pojazd ma zostać rozczłonowany, w celu wyosiowania wózka tocznego spod kabiny numer 2. Wykonawca ma przejrzeć i ocenić stan wózka. Ponadto oględziny ma przejść także chociażby amortyzator poziomy. Naprawa ma objąć także sprawdzenie powierzchni tocznej każdego z zestawów kołowych i ich ewentualną reprofilację. Naprawiona zostanie także powierzchnia kabiny b, a więc okna i szyby. Ponadto wykonawca ma sprawdzić stan reflektorów pojazdu. Drugie zadanie dotyczy naprawy przejścia Hubnera, czy też naprawy lustra zewnętrznego oraz kamery bocznej znajdującej się po lewej stronie pociągu.

Prace mają zostać wykonane w ciągu 90 dni licząc od dnia przekazania pojazdu wykonawcy. O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje wyłącznie cena. Oferty w postępowaniu można składać do 1 sierpnia bieżącego roku.

Pociąg należy do województwa lubuskiego, które użycza go spółce Polregio; realizuje ona pasażerskie przewozy kolejowe na terenie województwa lubuskiego. SA133-007 został wyprodukowany w 2007 roku przez Pesę (do zamawiającego dostarczono go we wrześniu tamtego roku).
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Pomorskie: Dwa pociągi na jednym torze

Tabor i technika

Pomorskie: Dwa pociągi na jednym torze

Jakub Madrjas 09 czerwca 2023

Na Podlasiu brakuje taboru. Przedłużają się naprawy SA133

Tabor i technika

Pierwsze dwa SA133 idą do \"modernizacji\"

Tabor i technika

Pierwsze dwa SA133 idą do \"modernizacji\"

jm, Rynek Kolejowy 02 października 2012

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Pomorskie: Dwa pociągi na jednym torze

Tabor i technika

Pomorskie: Dwa pociągi na jednym torze

Jakub Madrjas 09 czerwca 2023

Na Podlasiu brakuje taboru. Przedłużają się naprawy SA133

Tabor i technika

Pierwsze dwa SA133 idą do \"modernizacji\"

Tabor i technika

Pierwsze dwa SA133 idą do \"modernizacji\"

jm, Rynek Kolejowy 02 października 2012

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5