NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

ŁKA publikuje wyniki badań satysfakcji pasażera. Wynik: osiem na dziesięć

| inf. prasowa 19.07.2017 50

ŁKA publikuje wyniki badań satysfakcji pasażera. Wynik: osiem na dziesięć
Fot. ŁKA
ŁKA publikuje wyniki badań satysfakcji pasażera. Wynik: osiem na dziesięć
ŁKA publikuje wyniki badań satysfakcji pasażera. Wynik: osiem na dziesięć
Łódzka Kolej Aglomeracyjnej jest coraz lepiej oceniana przez pasażerów – wynika z ostatniego badania satysfakcji klienta. Spółka w dziesięciostopniowej skali uzyskała ogólną ocenę 8,05. To wzrost w porównaniu do poprzedniego badania przeprowadzonego jesienią 2016 roku. Podróżni najbardziej doceniają komfort w pociągu, dostępność biletów oraz jakość oferowanej usługi.
Opinie pasażerów są kluczowe dla budowania oferty Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Dlatego Spółka cyklicznie, dwa razy w roku przeprowadza badania satysfakcji klientów. Ostatnie zrealizowane zostało w maju na próbie 2000 osób. Respondenci poproszeni zostali o wypełnienie krótkiej ankiety podzielonej na sześć bloków pytań. Wyniki badania kształtują się następująco:

1. Jakość informacji na temat podróży- 7,89
Ocena obejmuje informację przekazywaną przez kierowników pociągów, infolinię, kanały internetowe jak również wizualną, znajdującą się w pojazdach i podawaną na dworcach. Respondenci najwyżej ocenili kontakt bezpośredni z drużyną pociągową.

2. Dostępność informacji na temat podróży – 7,58
Analizie poddano dostępność informacji o rozkładzie jazdy, cenach biletów i taryfie, możliwości przewozu rowerów, opóźnieniach i remontach infrastruktury. Jak wynika z badania ankietowani nie mieli problemu z dostępem do rozkładów jazdy, trudniej uzyskać im informację o prowadzonych pracach torowych.

3. Dostępność biletów – 8,29
Oceniano zarówno liczbę kanałów dystrybucji jak i łatwość zakupu biletów. W obu kwestiach ponad 80% badanych było bardzo zadowolonych.

4. Realizacja usługi – 8,26
Najwyżej oceniona została praca kierowników i konduktorów pociągów. 91% było bardzo zadowolonych z punktualności, 89%, czasu podróży (wzrost o 0,36 w porównaniu do poprzedniego badania). Podróżni wskazywali na konieczność zwiększenia częstotliwości połączeń.

5. Komfort w pociągu – 8,73
Najwyżej oceniony został stan techniczny taboru – 9,09. 95% respondentów jest bardzo zadowolonych z czystości i czuje się w pociągach bezpiecznie. Wysoko oceniona została także jakość powietrza/ klimatyzacja i poziom hałasu. Respondenci wskazywali na rosnące napełnienia pociągów i coraz częstsze przypadki braku miejsc siedzących – na co odpowiedzią jest zakup nowego, bardziej pojemnego taboru w ramach projektu "Budowa Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej Etap II".

6. Stacje i przystanki kolejowe – 7,56
Najwyżej oceniona została liczba stacji i przystanków, łatwość dotarcia, poziom bezpieczeństwa
i czystość. Respondenci wskazali na potrzebę większej integracji rozkładów jazdy komunikacji publicznej z rozkładami jazdy pociągów.

– Tegoroczne badanie pokazuje wzrost satysfakcji podróżnych jakością oferowanych przez spółkę przewozów. Wynik ten jest wyższy o 0,08 w porównaniu do poprzedniego badania przeprowadzonego jesienią 2016 r. (wynik 7,97) –podsumowuje ŁKA.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Łódzkie (1027)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Łódzkie (1027)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5