NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

ŁKA: Nowe otwarcie, czyli sukces po drastycznych cięciach

| Kasper Fiszer, Transport-publiczny.pl 18.06.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-06-18 14:13:59 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A to Szanowna Redakcja nie wie, że najlepiej właśnie odnosić "sukcesy" w ten sposób? ;)

Ale już cicho sza, bo miałem milczeć na wieki...
2015-06-18 15:19:42 Autor: aaa
---.internetdsl.tpnet.pl
Krótko i na temat. Proste i trafne podsumowanie całej ściemy z ŁKA i przy okazji odtrutka na propagandę sukcesu rodem z PRL w wykonaniu Urzędasów z marszałkiem Stępniem na czele.
2015-06-18 15:35:14 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ aaa

Przykład idzie z samej góry, wszak podobno mamy "złote lata", prawda?
2015-06-18 15:48:46 Autor: podróznik
---.internetdsl.tpnet.pl
Przecież cała kolej tak funkcjonuje ...
2015-06-18 16:21:03 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ podróznik

Kolej? A może raczej znaczna część życia publicznego w PL? Choćby przykład gigantycznej kradzieży megacashu z OFE, który nie dość, że już dawno został wydany - bo przecież dług publiczny nadal rośnie - to jeszcze ukatrupił chyba już na dobre lokalny rynek kapitałowy w postaci warszawskiej GPW. Zerknij sobie na zmiany WIG20 od początku września 2013 r., gdy to ówczesny premier ogłosił, że w lutym 2014 r. w biały dzień okradnie Polaków, by na chwilkę podtrzymać ułudę stabilnego finansowo kraju...
2015-06-18 17:17:01 Autor: nijaki
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tam Teresa W. Członek RN manipuluje, jak może. Wywalić na pysk sprzedawczynię załogi łódzkiego PR
2015-06-18 19:24:05 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
Akurat dobrze, że pocięto kursy do Kutna za PR, bo to było wywalanie forsy w błoto, szczególnie z wykorzystaniem nad pojemnego i kosztownego w eksploatacji EN57.

Teraz jest wygląda to lepiej, gdyż obsługa jest za pomocą małych dwuczłonowych EZT i to przez spółkę w pełni zależną od UMWŁ, nie obciążonej ogromnym długami, oraz przerostem zatrudnienia (do tego posiadająca w pełni nowy tabor, z zapewnionym utrzymaniem na ponad 10 lat) a przy okazji choć trochę odtruta od PRowego betonu. (Wasilewski mimo, że z PR jest z tej "lepszej" strony)
2015-06-18 21:52:56 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
@Bozia

A te najdroższe (w przeliczeniu na długość) EZT w Polsce to za darmo przyjechały sobie do Uci?

A to że beton PR ma stary tabor, to nie wynik z tego że III RP na nim oszczędzała?

A ten dług PR-ów to zwiąchole wypracowali, czy to może był prezent od świeżo namaszczonego w 2008 roku rządu Słońca Peru?
2015-06-19 11:16:55 Autor: tomek janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
Do tego jeszcze w tych najdroższych składach są zbiornikowe kible, goowno nie leci już na tory więc z racji braku nawożenia nie wyrośnie już szczaw i mirabelki na łódzkich nasypach kolejowych. Gdzie teraz POżywi się głodny niesiołek, gdy wyborcy wykopsają go z parlamentu na jesieni?
2015-06-20 16:47:08 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post Ave Ja:
"@Bozia

A te najdroższe (w przeliczeniu na długość) EZT w Polsce to za darmo przyjechały sobie do Uci?

A to że beton PR ma stary tabor, to nie wynik z tego że III RP na nim oszczędzała?

A ten dług PR-ów to zwiąchole wypracowali, czy to może był prezent od świeżo namaszczonego w 2008 roku rządu Słońca Peru?"
PRy popadały długi jeszcze długo przed 2008 rokiem. A PRy same z siebie zacofały się taborowo - żerowanie na zmodernizowanym taborze należącym do województw, zamiast sami przeprowadzić porządną modernizacje jednostek. Te wszystkie ostatnie nieudane próby to typowa musztarda po objedzie. Jedynie z czym mogę się zgodzić, że zostali wycycakani z ED74.
2015-06-22 21:17:30 Autor: tramwajarz
---.inet-siec.pl
Jaki Ty naiwny jesteś. Popatrz na działalność KŚ, nowo utworzonej spółki, a następnie wypisuj takie bzdety o nowych rewelacyjnych spółkach. To tylko przekierowanie strumienia kasy i wymiana stołków dla innych.
2015-06-26 10:11:52 Autor: regio fan
---.0.0.41
no bardzo fajnie tylko tylko dlaczego ŁKA nie honoruje Regio Karnetu?
2015-07-01 23:03:39 Autor: Addam
---.dynamic.chello.pl
Mi tam trasy przewozów regionalnych pasowały, a skoro zmieniają na innego przewoźnika to powinni dać podobne warunki cenowe.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS