Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Lubuskie linki wróciły po naprawie w ASO Mieczkowski

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
03-11-2023
Ostatnia modyfikacja:
03-11-2023
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
inf. pras. SPS Mieczkowski

Podziel się ze znajomymi:

Spółka SPS ASO Mieczkowski przekazała województwu lubuskiemu drugi naprawiony spalinowy zespół trakcyjny Link. Zaczyna się też naprawa kolejnego pojazdu z floty samorządu.

Jak informuje przedstawicielka spółki Monika Mieczkowska-Arcabowicz, 2 listopada został dokonany odbiór końcowy oraz przekazanie pojazdu SA139-003 po naprawie poziomu P4. – Mamy nadzieje, że ten kolejny pojazd pozwoli poprawić sytuacje taborową w województwie lubuskim – powiedziała. Należący do samorządu pojazd jest użytkowany przez Polregio. W końcu sierpnia informowaliśmy, że podobne prace skończyły się też na Linku o numerze 004.

31 października SPS Mieczkowski odebrał kolejny pojazd do prac. Tym razem chodzi to starszy model SA105-102, na którym zostanie przeprowadzona naprawa najwyższego poziomu - P5.

– Z uwagi na stan pojazdu, który przejdzie oprócz przeglądu PU5 naprawę powypadkową konieczne było przetransportowanie go na specjalistycznej naczepie – napisała Monika Mieczkowska-Arcabowicz. Na naprawę wykonawca ma 100 dni roboczych. Łączna wartość umowy wynosi 6 642 000,00 zł brutto.

Tymczasem sytuacja taborowa w Lubuskiem wciąż jest dramatyczna. Jak poinformował portal gorzowianin.com, 24 października (był to wtorek) Polregio odwołało wszystkie pociągi regionalne z wojewódzkiego Gorzowa Wielkopolskiego. Jak podają dziennikarze, problemem jest już nie tylko brak taboru, ale także brak pracowników do obsługi połączeń. Zdaniem niedoszłych pasażerów, z Gorzowa nie organizowano także komunikacji zastępczej. "Rynek Kolejowy" dokładnie sprawdził te doniesienia.
Partnerzy działu

Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Ile tramwajów trafiło do ukraińskich miast w 2023 r.?

Zintegrowany transport

Ile tramwajów trafiło do ukraińskich miast w 2023 r.?

Witold Urbanowicz 21 stycznia 2024

Amtrak bliżej wymiany wagonów

Tabor i technika

Amtrak bliżej wymiany wagonów

Łukasz Malinowski 21 stycznia 2024

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Ile tramwajów trafiło do ukraińskich miast w 2023 r.?

Zintegrowany transport

Ile tramwajów trafiło do ukraińskich miast w 2023 r.?

Witold Urbanowicz 21 stycznia 2024

Amtrak bliżej wymiany wagonów

Tabor i technika

Amtrak bliżej wymiany wagonów

Łukasz Malinowski 21 stycznia 2024

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5