NUMER 06/2020
NUMER 07/2020
Temat numeru:
Inwestycje napędzą gospodarkę?
szukaj
Śledź nas:

Linia nr 7: Przebudowa sieci trakcyjnej na odcinku Dęblin – Nałęczów blisko zakończenia

| art. sponsorowany 06.07.2020 31

Linia nr 7: Przebudowa sieci trakcyjnej na odcinku Dęblin – Nałęczów blisko zakończenia
Fot. ZBK Radom
Linia nr 7: Przebudowa sieci trakcyjnej na odcinku Dęblin – Nałęczów blisko zakończenia
Linia nr 7: Przebudowa sieci trakcyjnej na odcinku Dęblin – Nałęczów blisko zakończenia
Linia nr 7: Przebudowa sieci trakcyjnej na odcinku Dęblin – Nałęczów blisko zakończenia
Linia nr 7: Przebudowa sieci trakcyjnej na odcinku Dęblin – Nałęczów blisko zakończenia
Linia nr 7: Przebudowa sieci trakcyjnej na odcinku Dęblin – Nałęczów blisko zakończenia
Linia nr 7: Przebudowa sieci trakcyjnej na odcinku Dęblin – Nałęczów blisko zakończenia
Linia nr 7: Przebudowa sieci trakcyjnej na odcinku Dęblin – Nałęczów blisko zakończenia
Dobiega końca modernizacja odcinka linii kolejowej nr 7 Dęblin – Nałęczów. Termin zakończenia robót przewidziany był do 31 października 2020 r. Wygląda na to, że prace zostaną ukończone w terminie.
Generalnym wykonawcą inwestycji jest firma Budimex. Umowa na modernizację podpisana została w marcu 2019 r. i dotyczy odcinka linii kolejowej nr 7 – Dęblin – Nałęczów w km 107,283 do km 146,320 (pierwotnie LOT C – odcinek Dęblin – Lublin) w ramach projektu "Prace na linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock - Dęblin – Lublin.

Jednym z podwykonawców firmy Budimex jest młoda, prężnie rozwijająca się polska firma ZBK Radom odpowiadająca za modernizację sieci trakcyjnej. Firma podkreśla, że od początku stawia na inwestycje i szkolenie swoich pracowników czego efektem jest jej szybki i dynamiczny rozwój. Dotychczasowy zakres wykonanych prac związanych z siecią trakcyjną oceniany jest na 95%. Do użytku zostało już oddane 60,376 km sieci trakcyjnej ze 101,603 km modernizowanych przez ZBK Radom.
 
Prace firmy Budimex obejmują 40 km linii, gdzie kwota kontraktowa wynosi: 758 193 303,92 zł brutto.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (44524)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (44524)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2020
NUMER 07/2020
W najnowszym raporcie wracamy do zorganizowanego w czerwcu przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR VIII Kongresu Infrastruktury Polskiej i analizujemy podejmowane w trakcie jego trwania tematy kolejowe, w tym wpływ pandemii na obecną sytuację kolei w Polsce, czy kwestię potrzeby zmiany paradygmatu inwestycji kolejowych.

Jak zawsze zachęcamy do czytania rozmów z osobami na co dzień związanymi ze środowiskiem kolejowym, tym razem są to Petr Vavrouška, wiceprezesem mmcite+ – firmy zajmującej się projektowaniem architektury infrastrukturalnej, oraz Jackiem Ratajczykiem, który w firmie Stadler Signalling odpowiada za integrację ETCS.

Polecamy ponadto arcyciekawe materiały dotyczące nowych dwusystemowych pociągów elektryczno-spalinowych dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, prezentację wstępnego planu III linii metra na warszawski Gocław, wynikach i nowym motto Siemens Mobility czy nowym pomyślnie współpracy PKP i PKS.

W dziale historia przeczytacie tekst, którego autor spogląda na początki turyzmu kolejowego w Polsce, czyli coś w sam raz na wakacje.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5