NUMER 11/2020
NUMER 11/2020
Temat numeru:
Intermodal na Jedwabnym Szlaku
szukaj
Śledź nas:

Kujawsko-pomorskie: Jak będzie wyglądał przetarg na przewozy?

| Jakub Madrjas 19.10.2020 56

Kujawsko-pomorskie: Jak będzie wyglądał przetarg na przewozy?
Fot. PolRegio
Województwo Kujawsko-Pomorskie ogłosiło warunki zapowiadanego przetargu na przewozy kolejowe. Wybrany w postępowaniu operator ma wejść na tory pod koniec przyszłego roku.
Jak informowaliśmy kilka dni temu, marszałek województwa kujawsko-pomorskiego, Piotr Całbecki poinformował, że Urząd Marszałkowski w trybie bezprzetargowym planuje zlecić spółce Polregio kontynuację świadczenia usług na 2021 rok. – Mam nadzieję, że prawnicy przy Komisji Europejskiej przyjmą naszą argumentację – podkreślił Całbecki. Jednocześnie zapowiedział nową, wieloletnią umowę na obsługę przejazdów. – Przetarg w tej sprawie chcemy ogłosić na początku przyszłego roku i od grudnia 2021 r. mamy zamiar wpuścić jego zwycięzcę na tory – powiedział marszałek.

Teraz samorząd opublikował wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące umowy o świadczenie usług publicznych, zawierające warunki planowanego przetargu. Jego ogłoszenie planuje się bardzo późno dopiero w październiku 2021 roku. Prawdziwym wyzwaniem będzie zatem dla przewoźników przygotowanie do wykonania zlecenia, które ma zacząć obowiązywać 12 grudnia 2021 roku. Umowa zostanie podpisana na 108 miesięcy czyli dziewięć lat.

Jak czytamy, wykonywanie publicznego transportu zbiorowego w przewozach kolejowych zostanie podzielone na następujące części:

— Pakiet A
• Linia nr 18 Kutno – Piła Główna odcinek od Kutna do Wyrzyska Osieka,
• Linia nr 353 Poznań Wschód – Skandawa odcinek od Torunia do Jabłonowa Pomorskiego;

— Pakiet B
• Linia nr 131 Chorzów Batory – Tczew odcinek od Inowrocławia do Smętowa,
• Linia nr 353 Poznań Wschód – Skandawa odcinek od Wydartowa do Biskupca Pomorskiego;

— Pakiet C
• Linia nr 27 Nasielsk – Toruń Wschodni odcinek od Sierpca do Torunia,
• Linia nr 131 Chorzów Batory – Tczew odcinek od Bydgoszczy do Laskowic Pomorskich,
• Linia nr 201 Nowa Wieś Wielka – Gdynia Port odcinek od Bydgoszczy do Bąka,
• Linia nr 207 Toruń Wschodni – Malbork odcinek od Torunia do Grudziądza,
• Linia nr 208 Działdowo – Chojnice odcinek od Brodnicy do Chojnic,
• Linia nr 209 Kowalewo Pom. – Bydgoszcz Wsch. odcinek od Chełmży do Bydgoszczy,
• Linia nr 215 Laskowice Pomorskie – Bąk odcinek od Laskowic Pomorskich do Czerska,
• Linia nr 353 Poznań Wschód – Skandawa odcinek od Torunia do Jabłonowa Pomorskiego.

Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Kujawsko-pomorskie (515)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2020
NUMER 11/2020
„Rynek Kolejowy” 11/2020 jest już dostępny online! Za darmo!

Raport w najnowszym wydaniu „Rynku Kolejowego” został poświęcony intermodalowi na Nowym Jedwabnym Szlaku. Warte uwagi są zwłaszcza materiał o tym, jak dalej rozwijać przewozy intermodalne, opisujący tłok na Jedwabnym Szlaku, czy ten wskazujący kierunki rozwoju przewozów intermodalnych.

Jak zawsze zachęcamy do czytania rozmów z osobami na co dzień związanymi ze środowiskiem kolejowym. Przy okazji obecnego wydania na nasze pytania odpowiadają rozmówcy, a wśród nich: Anatol Kupryciuk, prezes zarządu Lotos Kolej, Jakub Jakóbowski, koordynator projektu „Powiązanie gospodarcze w Eurazji” w Ośrodku Studiów Wschodnich, Ireneusz Merchel, prezes zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych, Tomasz Warchoł, prezes Kolei Małopolskich.

W numerze znajdą Państwo również tekst prezentujący ciekawą koncepcję dworca Olsztyn Główny. W miesięczniku przeczytać można także o Olechowie, który jest nowym kierunkiem w aglomeracji dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej oraz o wpływie koronawirusa na już rozwarstwiony transport publiczny. W dziale Prawo i polityka wskazujemy zgubne skutki planowanej Ustawy o czasie pracy maszynistów.

W dziale historia Włodzimierz Winek snuje jak zawsze ciekawą opowieść, tym razem o progach kolejowych

 

Gorąco polecamy!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5