NUMER 03/2022
NUMER 04/2022
Temat numeru:
Inwestycje infrastrukturalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Korytarz Helski: Trwają prace projektowe

| PKP PLK 01.12.2011 123

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2011-12-01 17:57:38 Autor: R. W. O.
---.222.99.94
Równie ważne jak modernizacja są na tej linii zmiany organizacyjne. Po pierwsze funkcje przewoźnika powinien wykonywać jeden operator na zasadzie wyłączności. Po drugie powinien kursować jeden typ taboru (lekkie autobusy szynowe). Pociągi w czasie sezonu powinny kursować z niewiekimi odstępami (ok. 15 min), w ruchu paczkowym, przemiennie ok. 90 min kierunek nieparzysty, następne 90 min. parzysty itd. Bilety tylko w automatach i kioskach kasowane w pociągu.
2011-12-01 19:12:07 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Ĺťadnego monopolu.
2011-12-01 19:13:01 Autor: Tadek
---.play-internet.pl
taaa.... co 15 minut.. dobre, spojrz Kolego na mozliwosci techniczne linii...
2011-12-01 19:51:34 Autor: mamadoo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po linii kursuje jeden rodzaj taboru - najnowsze, trójczłonowe spalinowe zestawy trakcyjne z Newagu. Poza sezonem, gdy nie dojeżdżają składy dalekobieżne, innych pociągów nie ma. Częstotliwość po remoncie może być nawet \"co 30 minut\".
2011-12-01 20:25:02 Autor: dcds
---.adsl.inetia.pl
ludzie, co za głupoty! poza sezonem tam nie ma potoków na takt półgodzinny!
2011-12-01 22:03:11 Autor: wix
---.adsl.inetia.pl
Jaka srk jest tam przewidziana bo niektóre dokonania firm z tej branży są porażające.
2011-12-01 23:08:58 Autor: R. W. O.
---.222.99.94
@ Tadek
To kwestia odpowiedniego srk.
2011-12-01 23:18:48 Autor: marudero
---.xdsl.centertel.pl
Super! nareszcie coś tam się zacznie dobrego dziać po latach zaniedbań . Odcinek Władysławowo- Chałupy cud , że się jeszcze nie rozpadł i nie było katastrofy!
2011-12-02 09:00:52 Autor: :-)
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@wix: też jestem ciekaw co będzie z pracującym tam WSKR? Czy były z nim kłopoty?
Z tego co wiem, to kłopoty może mieć każdy system, gdy ktoś przekopie kabel.
2011-12-02 11:31:37 Autor: Projektant
---.200.50.90
Włosi mają projektować nam modernizację linii kolejowej!!!??? To nasi projektanci nie potrafią, czy też nie wolno nam, Polakom nic robić tylko budować obce \'hipermarkety\"? Kto nami tak rządzi?? Tusk???
2011-12-02 12:07:22 Autor:
---.scansafe.net
To że firma włoska to nic nie znaczy projektant musi miec uprawnienia wydane zgodnie z polskim prawem i przynalezność do określonej izby inzynierów budownictwa. Nie widziałem jeszcze projektu budowlanego podpisanego przez projektanta z innego kraju. Poza tym Salceff to firma wykonawcza i nie prowadzi działalności projektowej a w artykule autor nie podał komu prace projektowe zostały podzlecone
2011-12-02 13:41:11 Autor: linia 131
---.tktelekom.pl
Na odcinek Bydgoszcz-Tczew wydaje się 200mln.zł a na linię leśno-parkową 117mln.zł?Poza sezonem odcinek Władysławowo-Hel świeci pustkami no ale p.Struk czuwa
2011-12-06 12:24:05 Autor: Ciechu
---.net-193-106-76.assat.pl
Świeci pustkami bo nie jest konkurencyjny dla busów......jak będzie stówa na godzine to się zmieni
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2022
NUMER 04/2022
Wojna w Ukrainie siłą rzeczy powraca i w tym numerze. Tym razem przyglądamy się jej wpływowi na bieżącą sytuację na krajowym rynku budowlanym oraz perspektywie dla inwestycji kolejowych – oprócz wszystkich tragicznych skutków rosyjskiej inwazji mamy bowiem jeszcze na głowie brak zatwierdzenia dla środków z KPO, który skutecznie powstrzymuje inwestycje w branży. Staramy się też spojrzeć dalej i poszukać odpowiedzi na pytanie, jak pandemia oraz konflikt wpłyną na rolę kolei w świecie, który chce coraz mniej polegać na paliwach kopalnych. W numerze sporo uwagi poświęcamy także projektowi Kolej Plus oraz kwestiom mobilności miejskiej. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5