NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Koniec świąteczno-noworocznych utrudnień na torach Wielkiej Brytanii. Remonty zakończone

| Network Rail/lp, Rynek Kolejowy 03.01.2014 109

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-01-03 08:58:41 Autor: MKM
---.95.28.48
cytat: "w taki sposób, aby w jak najmniejszym stopniu odczuli je pasażerowie".

U nas brzmiałoby to tak... za dwa lata będziemy tu jeździć jak za komuny 120km/h a teraz przenieście się do busów bo przeszkadzacie w pracach remontowych...
2014-01-03 10:52:53 Autor: japan1972
---.177.38.4
wierzyc sie nie chce, czytam to jak dobra powiesc fantasy.
Mozna ? Mozna !!! Tylko dlaczego nie u nas ???!!!
2014-01-03 11:45:11 Autor: pasazer1
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. Nikt mi nie wmówi że nie można w parę miesięcy wyremontować linii Kraków-Katowice przy kosztach które z nawiązką byłyby pokryte już po roku normalnego funkcjonowania tej linii. Rewolucja na linii Warszawa - Gdańsk ? A kto jeździłby wtedy A1 (przynajmniej jej częścią) ? Skrócenie czasu z Warszawy do Poznania i Berlina ? (tak wiem - teraz w porównaniu z innymi kierunkami to prawie Europa) No ale przecież A2. Z Opola do Wrocławia nadal najszybszy pociąg jeździł pomiędzy tymi dwoma miastami przed wojną (II światową). A ile kosztowała tam "modernizacja" ?
2014-01-03 15:04:24 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
tak czasem wierzę w teorie spiskowe, że u nas celowo prace na kolei są rozgrzebane przez wiele lat, bo lobby drogowe..tak chce.

a potem kolej nie może przejeść kasy na remonty, po przeprowadza je za wolno (zamiast szybko i sprawnie nawet jeśli to więcej kosztuje)
2014-01-03 22:14:30 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
Wyznawcom "spiskowej teorii dziejów" napiszę tylko jedno :
KRYTERIUM NAJNIŻSZEJ CENY. Mówi Wam to coś ?!
2014-01-04 04:24:09 Autor: Dzban
---.ae1x419.dhiblang.lubman.net.pl
Nieprawda. To nie kryterium ceny jest przyczyną. Inwestor powinien wymagać krótszych czasów prac i używania większej ilości sprzętu które skrócą czas modernizacji. Poza tym lepsze przygotowanie inwestycji i nadzór nad nimi. Powoli i tu widać zmiany ale przede wszystkim. Trzeba budować nowe linie!! Łącznice, linie na lotniska, Y i podłęże-piekiełko.
2014-01-04 15:22:06 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
Stosowanie "odpowiednich" kryteriów w przetargach też może być spiskiem :P
2014-01-06 22:08:40 Autor: krakus123
---.dynamic.chello.pl
przeciez to w Polsce oto chodzi żeby budowac mozliwie jak najdluzej, wtedy wszyscy maja profity premie inwetsycyjne itp. Jak sie czlowiek przypatrzy jak modernizuja szlaki i stacje np w malopolskim to 2 pracowników coś udaje że robi pozostlych 10ciu pali papierosa lub pali ognisko. A sprzet mają przedpotopowy. Wciagu niecalego roku mozną przebudowac kraków-jaworzno.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5