NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Dużo ofert na prace w stacjach Munina i Żurawica na E30, ale tylko jedna w kosztorysie

| Jakub Madrjas 26.03.2020 4,2k

Dużo ofert na prace w stacjach Munina i Żurawica na E30, ale tylko jedna w kosztorysie
fot. Janusz J., lic. CC BY-SA 2.5 Wikimedia common
PKP PLK otworzyła oferty w przetarg na zaprojektowanie i wykonanie robót w stacjach Munina i Żurawica na liniach kolejowych nr 91 i 92. To wschodni odcinek modernizowanej magistrali E30.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót w stacjach Munina i Żurawica w ramach zadania pn.: „Modernizacja linii kolejowej nr 91 Kraków Główny Osobowy – Medyka i nr 92 Przemyśl – Medyka, odcinek Rzeszów – granica państwa”. 

Wykonawca jest zobowiązany do wykonania kompleksowej wymiany nawierzchni torowej ze wzmocnieniem podtorza. Przed pierwszym przywróceniem ruchu pociągów, po regulacji położenia toru, należy dokonać stabilizacji dynamicznej torów szlakowych i głównych zasadniczych. Perony w stacjach Munina i Żurawica mają pozostać w stanie "przynajmniej sprzed rozpoczęcia robót:. Zamawiający nie wyklucza zamówienia dodatkowego (podobnego) na przebudowę peronu i urządzeń sterowania ruchem.

Harmonogram prac przedstawia się następująco: wykonanie prac związanych z projektowaniem – 196 dni od dnia zawarcia umowy; zakończenie robót budowlanych: 490 dni od dnia zawarcia umowy; odbiór końcowy: do 21 dni od zakończenia robót budowlanych. 

Po zakończeniu prac ma zostać osiągnięta prędkość 120 km/h dla pociągów pasażerskich i 80 km/h dla pociągów towarowych. Warto zauważyć, że analiza PKP PLK wykazała, że parametry te są na linii E30 niezadowalające i właśnie ogłosiła przetarg na studium kolejnej modernizacji tego samego odcinka linii.

Kryterium udzielenia zamówienia jest cena. Szacunkowa wartość zamówienia to 24 594 093.55 zł netto. 

Aktualizacja: Jedna oferta w kosztorysie

W ubiegłym tygodniu PKP PLK otworzyła oferty w przetargu. Wpłynęło ich aż dziewięć, ale tylko jedna – złożona przez Rajbud, mieści się w kosztorysie. Opiewa na 24,35 mln zł netto (35,9 mln zł brutto). Najdroższa oferta, złożona przez Sarinż, przekracza 109 mln zł brutto.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5