NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Jest chętny na leasing zwrotny \"Edyt\" PKP Intercity

| RyneK Kolejowy 05.10.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2012-10-05 09:56:37 Autor: fastcracker
---.xdsl.centertel.pl

fastcracker
kombinacja alpejska z tym leasingiem
2012-10-05 10:00:24 Autor: Stx
---.alfaks.com
Kolejny przykład jak to IC pasie się na PRach
2012-10-05 11:09:13 Autor: isaak
---.adsl.inetia.pl
pewnie KŚ wynajma je teraz od PKOBP...
2012-10-05 11:16:36 Autor: ---
---.xdsl.centertel.pl
ED74 to nie są \"Edyty\" wy niedouki z RK... :/
2012-10-05 11:22:46 Autor: d333
---.30.78.101.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
W każdym tego typie przedsięwzięciu powiniem partycypować finansowo samorząd aby złodziejstwo tego rodzaju nie było możliwe, a tak jak pamiętamy zaangażowanie polityków i samorządu woj łódzkiego w przygotowanie modernizacji było duże a efekt końcowy zerowy wręcz ujemny - ośmieszający Łódź i łódzkie woj. sam zaś sposób przejęcia taboru sfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z puli dla województwa łódzkiego to bezprawie stworzone i kultywowane także w innych dziedzinach życia społecznego w czasie sejmowej \\\"dyktatury\\\" PO i PSL. Może by tak jakiś kutas z rządu w obecnej perspektywie budżetowej zrekompensował te 70 mln dopłaty co poszły na pociągi faktycznie dla IC i przekazał je na rozwój infrastruktury woj łódzkiego tak jak to było zapisane w dyspozycji dofinansowania z EU.
2012-10-05 11:23:34 Autor: strojveouci
---.play-internet.pl
A dlaczego nie? W IC nazywamy je Edytami i co komu do tego?
2012-10-05 11:34:59 Autor: ---
---.xdsl.centertel.pl
@strojveouci:

\"Edyta\" to od kilkudziesięciu lat ED72... Ale idąc Twoim tokiem rozumowania (bez urazy) nazwijmy SM42 \"Husarzami\", a wagony barowe \"Bipa-mi\"... Tylko jaki jest sens mijać się z prawdą?
2012-10-05 11:48:54 Autor: xziom-poziom
---.251.119.198
Ludzie - slang jest zawsze specyficzny dla konkretnego środowiska. O takie rzeczy nie warto się sprzeczać.
2012-10-05 11:59:39 Autor: zaciekawiony
---.internetdsl.tpnet.pl
Może to mi ktoś wytłumaczyć? Ja ciemny i prosty chłop ze wsi jestem. Bank kupuje ED od IC i później wypożycza je z powrotem dla IC. Na milę pachnie mi to jakimś śmierdzącym geszeftem. Chyba że się mylę?
2012-10-05 12:03:26 Autor: Adam Zz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
IC mogło by powalczyć z PR, skoro one walczą na trasach dalekobieznych. Po zakończeniu budowy by-passu Czerwińska niech ED74 zaczną jeździć w relacji Poznań-Zielona Góra . V160 plus dobre v120 i da to czas 80-85 minut. Tabor idealny na takie Regio Ekspresy. Innych tras też by się znalazło.
2012-10-05 12:17:23 Autor: Fido Dido
---.internetia.net.pl
\\\"edyta\\\" to NIE ED74 tylko ED72.... To tak jakby Rumuna pomylić z Gagarinem....

A swoją drogą EDki 74 się marnują powinny śmigać między Wawą a Wrockiem/Szczecinem w trakcji podwójnej (rozłączenie/złączenie w Poznaniu) ewentualnie zahaczając o Łódź.
2012-10-05 13:05:24 Autor: Zbix
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i rolowania zadłużenia ciąg dalszy aż do czasu, gdy spółka ugnie się na kolana pod tym obciążeniem... .
2012-10-05 15:13:40 Autor: ridol
---.cable.smsnet.pl
@zaciekawiony: Ta operacja jest według mnie po to aby uzyskać środki na inne potrzeby,IC dostaje kasę już dziś i przeznacza je na inne cele np. na nagrody dla zarządu a następnie płaci raty leasingowe czyli de fakto spłaca ten kredyt
2012-10-05 16:36:31 Autor: Wiesława Rolek-Krymska
---.opera-mini.net
@Fido

ED74 na trasie Wrocław-Warszawa? Na głowę chlopie upadles... Podczas jazdy Wawa-Poznań ciężko było wytrzymać na fotelu, a to było tylko niespełna trzy godziny. Ja bym je dała w trakcji uokrotnionej na Uć-Wawa, tak jak to było.
2012-10-05 17:00:39 Autor: P.J.
---.adsl.inetia.pl

P.J.
@Fido Dido

Ten złom nie nadaje się na długie trasy. Największą parodią jest to, że został skonstruowany bardziej nawet jako pociąg miejski niż regionalny a gdzie tu jeszcze mówić o ruchu dalekobieżnym. I najwyraźniej ci co podjęli decyzję o przekazaniu tych składów do IC nie wiedzieli chyba co robią. Może urzekł ich wygląd zewnętrzny, młody wiek, prędkość 160km/h (która i tak w tamtym czasie wynosiła 130 km/h bo nie było stołka do drugiego mecha) albo obawa przed wprowadzeniem IR przez PR, które i tak zrobiły IR na EN57... Z pewnością podstawowe tłumaczenie będzie, że te pociągi prowadziły pociągi pospieszne na trasie Łódź - Warszawa, a wszystkie pośpieszne w 2008 roku przekazano w ręce IC, a tabor też, bo musiały jeździć na tej trasie ze względu na kasę z Unii...
2012-10-05 18:16:19 Autor: Fido Dido
---.internetia.net.pl
@P.J

EN57 też teoretycznie nie nadaje się na długie trasy...Ale jakoś wytrzymałem z Bielska do Wrocławia 4,5 h Więc chyba aż tak tragicznie nie jest...Już chyba gorzej być nie może :)
2012-10-05 18:18:50 Autor: Fido Dido
---.internetia.net.pl
o IR kiblu Bolko nie wspomnę :)
2012-10-05 19:53:42 Autor: Bozia
---.range86-179.btcentralplus.com

Bozia
\"Ja bym je dała w trakcji uokrotnionej na Uć-Wawa, tak jak to było.\"

Nie pomieścisz wszystkich chętnych, normalnie 2xED74 już w Łodzi (od stacji Widzew), były w pełni zapełnione, a co z Koluszkami, Skierniewicami, Ĺťyrardowem? I to wszystko poza szczytem! Jedyne rozwiązanie, to utrzymanie na dłużej zestawień 11 wagonowych w szczycie i 7 wagonowych poza, albo zakup pojemnych wagonów piętrowych.
2012-10-05 22:08:19 Autor: Fido Dido
---.internetia.net.pl
no to kupić od PR-ów 40 jest na zbyciu i na potrzeby tej linii akurat. oczywiście po naprawie głównej, ale chyba i tak taniej wyjdzie niż kupno nowych.
2012-10-05 22:36:24 Autor: pr?
---.dynamic.gprs.plus.pl
Z tego co słyszałem , parę dni temu , ED74 mają jednak iść do KŚ .
2012-10-05 22:39:16 Autor: ET41-101
---.tktelekom.pl
Kraków - Zakopane i Katowice - Zakopane odpadnie manewrowanie lokiem i zysk czasowy pewny.
2012-10-05 23:18:03 Autor: Fido Dido
---.internetia.net.pl
Katowice-Bielsko-Ĺťywiec-Sucha-Zakopane (w Suchej można połączyć z pociągiem Kraków - Zakopane....)
2012-10-06 12:50:20 Autor: podróżny
---.dynamic.chello.pl
Ostatnio jechałem tym \"wynalazkiem\" z Wrocławia do Katowic, ponad 3 godziny, nie dość że w środku jak w tramwaju, tylko kasowników brakowało to ani tych foteli tak jak w autobusie nie da się, rozłożyć, ani żadnego uchwytu, podpórki pod nogi, stoliczka, przed sobą widzisz tylko plastikowe siedzenie, a o większej torbie to zapomnij włożyć ją na górną półkę na bagaż, w pociągu strasznie duszno, małe okienka dostarczały jedynie powietrza, a potem jak się zrobiło zimno na dworze to na postojach ( nie wiem jak jest ten rozkład skonstruowany ale każdy po chyba 5 minut) można było zamarznąć przez otwarte drzwi, dopiero gdzieś w okolicach Świętochłowic włączono nawiew ciepłego powietrza, czyli pociąg ten ma jakąś klimatyzację, współczułem tylko pasażerom którzy wybrali się tym cudem techniki do Krakowa, kolejne 2 godziny w takim czymś to jak jazda za karę chyba. To może być dobre jako pociąg podmiejski, a nie na dalekie podróże.
2012-10-06 15:49:21 Autor: P.J.
---.ip.netia.com.pl

P.J.
@ Fido Dido
\"EN57 też teoretycznie nie nadaje się na długie trasy...Ale jakoś wytrzymałem z Bielska do Wrocławia 4,5 h Więc chyba aż tak tragicznie nie jest...Już chyba gorzej być nie może :) \"

Powiem Ci, że jakby kibelek nie miał wyjechanych ślizgów na wózkach i miał normalne siedzenia ze skai, to jest dużo wygodniejszy niż ten \"plastic fantastic\".
2012-10-06 16:34:18 Autor: lca
---.legnica.vectranet.pl
@ridol
Masz całkowitą racje , tutaj chodzi o zmianę właściciela ( który dostanie pieniądze) , który stanie sie użytkownikiem . a pociągi będą jeżdżą tak jak jeździły na tych samych trasach.
2012-10-07 07:05:22 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
Niestety ale podróżny masz rację .Niewygodne ciasne.to się nadaje na trasę Grodzisk -Otwock ja jestem drobnym chłopakiem 183 cm i ponad 100 kilogramów ciut parę deko za dużo siedząc przy oknie i chcą wstać i wyjść musiałem prosić sąsiada czy sąsiadkę żeby wstając umożliwiła mi przejście
2012-10-07 11:25:00 Autor: mathewicforum@gmail.com
---.centertel.pl
ED74 zdecydowanie są na krótkie lub szybkie relacje, tak, żeby było można wstać o własnych siłach (...). To, że awarie często się zdarzają, to inna kwestia. Natomiast co do nazewnictwa. Ponoć kłamstwo powtarzane tysiąc razy staje się prawdą. Tak więc określenie \"Edyta\" dla ED74 jest przez PKP IC traktowane jako następca ED72, o którym przecież już większość pasażerów, no i kolejarzy powoli zapomina. I RK tu się świetnie wpisuje w ten scenariusz.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS