Partnerzy serwisu:
Biznes

Jest chętny na leasing zwrotny \"Edyt\" PKP Intercity

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

EIB
Kolster
SKODA
Exatel

Data publikacji:
05-10-2012
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
RyneK Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES
Jest chętny na leasing zwrotny \"Edyt\" PKP Intercity
Bank Pekao złożył najkorzystniejszą ofertę w przetargu na leasing zwrotny czterech elektrycznych zespołów trakcyjnych ED74. Zwycięzca przetargu nabędzie pojazdy, a następnie przekaże je PKP Intercity jako przedmiot leasingu do odpłatnego korzystania przez okres 84 miesięcy (7 lat).

Przedmiotem leasingu zwrotnego są elektryczne zespoły trakcyjne o numerach ED-74-005, ED-74-006, ED-74-008, ED-74-0011. Wszystkie zostały wyprodukowane w 2007 roku. Wartość rynkowa każdego z nich została przez PKP Intercity oszacowana na 13 071 200,00 zł netto. Całkowita końcowa wartość zamówienia wynosi 15 838 665,42 złotych netto za sztukę. Oferta banku Peako została zaakceptowana przez przewoźnika.

Pociągi pozostaną własnością Pekao przez cały okres trwania leasingu, jednakże dla celów podatkowych będą zaliczane do środków trwałych PKP Intercity, które będzie uprawnione do dokonywania odpisów amortyzacyjnych. PKP Intercity posiada 14 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii ED74. Umowę na dostawę 11 (później zamówiono dodatkowe 3 sztuki) składów ED74 podpisały jeszcze ówczesne PKP Przewozy Regionalnew z bydgoską Pesą w grudniu 2005 roku. Inwestycja została sfinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Transport oraz wkładu własnego zapewnionego przez budżet państwa.

Partnerzy działu

EIB
Kolster
SKODA
Exatel

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Michał Szymajda 26 lipca 2023

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Ostatni ED74 wrócił do PKP Intercity [zdjęcia]

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Michał Szymajda 01 lutego 2023

ED74 – (nie)chciane dziecko polskiej myśli taborowej

Tabor i technika

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Michał Szymajda 26 lipca 2023

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Ostatni ED74 wrócił do PKP Intercity [zdjęcia]

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Michał Szymajda 01 lutego 2023

ED74 – (nie)chciane dziecko polskiej myśli taborowej

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5