Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Jedyna w pełni sprawna „Edyta” wróciła do ruchu

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
01-08-2019
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Jedyna w pełni sprawna „Edyta” wróciła do ruchu
fot. Patryk Kuręda, SM42.pl
Choć PKP Intercity rozstrzygnęło przetarg na modernizacje stosunkowo młodych, ale awaryjnych ED74, nie wszystkie pojazdy wysłano do przebudowy, a jeden z nich w ostatnich dniach, ku zaskoczeniu wszystkich, wrócił do ruchu.

Mowa o ED74 o numerze 013, który z końcem lipca zaczął obsługiwać obiegi w pociągu IC Galicja. Pociąg ten do tej pory kursował w zestawieniu: lokomotywa i 4 wagony pomiędzy Krakowem a Przemyślem.

– Jednostka ED74-013 jest ostatnią z ważnym świadectwem sprawności technicznej i jest w tej chwili eksploatowana. Pozostałe pojazdy ED74 oczekują na realizację naprawy głównej z modernizacją – napisał rzecznik prasowy PKP Intercity. EZT tego typu, bez modernizacji będzie kursował na IC Galicja prawdopodobnie jedynie do końca wakacji. To więc ostatni moment, aby przejechać się "Edytą" jeszcze nie przebudowaną. 

Tymczasem część z ED74, w większości od lat nieczynnych, została już wysłana do Bydgoszczy, gdzie będą odbywały się ich modernizacje. – Wykonawca na realizację tego zadania ma 48 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Odbiory dwóch pierwszych pojazdów nastąpią w drugiej połowie 2021 r – poinformowało PKP Intercity.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Michał Szymajda 26 lipca 2023

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Ostatni ED74 wrócił do PKP Intercity [zdjęcia]

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Michał Szymajda 01 lutego 2023

ED74 – (nie)chciane dziecko polskiej myśli taborowej

Tabor i technika

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Michał Szymajda 26 lipca 2023

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Ostatni ED74 wrócił do PKP Intercity [zdjęcia]

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Michał Szymajda 01 lutego 2023

ED74 – (nie)chciane dziecko polskiej myśli taborowej

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5