NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Janusz Malinowski w zarządzie ŁKA

| jm, Rynek Kolejowy 01.06.2015 353

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-06-01 10:44:29 Autor: WojtejKK
---.158.219.67.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Dobry fachowiec i prawdziwy kolejarz.
2015-06-01 10:49:23 Autor: railfans
---.toya.net.pl
Zawsze o nim myślę, kiedy jadę nowymi wagonami z Przemyśla do Szczecina :)
2015-06-01 11:03:57 Autor: JP
---.dynamic.chello.pl
Gratulacje, Janusz. I powodzenia - istnieje życie poza pekapem! :-)
2015-06-01 11:11:08 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
Gość jest po prostu po kierunkach kolejowych na uczelniach technicznych, a nie po SGH.
2015-06-01 11:16:00 Autor: pinkdotR
---.174.214.50
Dobra wiadomość, bo kolej aglo/regio też potrzebuje dobrych fachowców. Niech się ŁKA rozwija jak najlepiej.
2015-06-01 11:19:32 Autor: tamk
---.opera-mini.net
Gdyby nie ten człowiek, dziś absolutnie w IC nie mielibyśmy tak znaczącej poprawy standardu taboru. Bankomaty przecież nie modernizują ani nie kupują żadnych wagonów, lokomotyw czy ezt tylko spijają śmietankę po projektach p. Malinowskiego
2015-06-01 11:25:54 Autor: Propolisann
---.free.aero2.net.pl
Tacy ludzie jak panowie Malinowski czy Rachwalski powinni zajmować kluczowe stanowiska w MIR.
2015-06-01 11:33:52 Autor: gibki-wiotki
---.tktelekom.pl
Powodzenia Panie Januszu. W ŁKA chyba nie ma zbyt dużo fachowców.
2015-06-01 11:42:17 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
Panie Januszu, to kiedy uruchomicie (wzorem "Słonecznego" Kolei Mazowieckich) sezonowe pociągi Łódź-Kraków-Zakopane naturalną (wg Pana) trasą, tj. p. Tomaszów Mazowiecki i CMK? :D
2015-06-01 11:42:58 Autor: Marian Załucki
---.icpnet.pl
Rzeczywistość nowa! Nowe wokół wszystko!
Świat wkracza na tory inne, niepojęte...
Jakież wobec tego zająć stanowisko,
Gdy już... wszystkie lepsze zajęte!?
2015-06-01 11:43:34 Autor: gość
---.tktelekom.pl
Brawo Panie Januszu i gratulacje dla ŁKA dostaliście dobrego fachowca
2015-06-01 12:00:46 Autor: Charles
---.dynamic.chello.pl
Powodzenia Panie Januszu
2015-06-01 12:12:34 Autor: qwas
---.tktelekom.pl
Ile musiał wysłuchać na tym portalu:
- cierpkich słów,
- złośliwych komentarzy,
- przyjąć wiader pomyj na swoją głowę

aby usłyszeć komentarze jak wyżej.

Jak zawsze gratuluję i szerokości Panie Malinowski!!!!!!!!!
2015-06-01 12:25:01 Autor: Korrek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nawet nie otwierałem newsa, bo myślałem że rozpocznie się trollowanie i wywnętrzanie wewnętrznych problemów emocjonalnych.
A tu się okazuje, że jednak normalnie też czytają te strony. I w dodatku się wpisują...

Gratulacje!
2015-06-01 12:37:27 Autor: eurostar
---.centertel.pl
Serdeczne gratulacje Panie Januszu. Życzę spokojnej i owocnej pracy z dala od bankomatów
2015-06-01 12:44:33 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
Myślę, że będą mieć z niego dobry pożytek.
2015-06-01 13:03:54 Autor: haha
---.g-net.pl
Gratulacje! Dobrej i owocnej dla pasażera współpracy z innymi przewoźnikami, no i prostych torów ;)
2015-06-01 13:07:47 Autor: kapiszon
---.dynamic.chello.pl
GRATULUJĘ! Panie Prezesie! Jest misja do wykonania i chętnie w niej pomożemy ;)
2015-06-01 13:14:00 Autor: d33
---.158.222.112
No nie róbcie sobie jaj z tymi gratulacjami "awans" do Łodzi nie jest taki zły z porównaniem na przykład z awansem do Białegostoku lub Kolei Małopolskich.
2015-06-01 13:40:04 Autor: criss
---.46.186.19
dlaczego "awans" do Łodzi w cudzysłowie? żaden awans, po prostu praca w Łodzi. klimatycznych miejsc jest w Łodzi więcej niż w wawie i można po pracy miło spędzić czas za rozsądną kwotę złotówek :)
2015-06-01 16:56:25 Autor: krzysztof rytel
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

krzysztof rytel
Dobra wiadomość. Mam nadzieję, że zrobi porządek w spółce. Tabor, który miał obsługiwać 5 linii co godzinę lub co pół ledwo wystarcza na 3 linie z wielogodzinnymi lukami. Kolej aglomeracyjna - z 4 godzinną przerwą, śmiech na sali.
2015-06-01 17:34:04 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Szok! Żadnego negatywnego komentarza?!
Ja pozwolę sobie zachować milczenie..
2015-06-01 18:01:26 Autor: PetroF
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A ja wprost przeciwnie. Serdecznie gratuluję i życzę sukcesów .....większych niż dotychczas i nie tylko w ŁKA.
2015-06-01 18:42:04 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post krzysztof rytel:
"Dobra wiadomość. Mam nadzieję, że zrobi porządek w spółce. Tabor, który miał obsługiwać 5 linii co godzinę lub co pół ledwo wystarcza na 3 linie z wielogodzinnymi lukami. Kolej aglomeracyjna - z 4 godzinną przerwą, śmiech na sali."
No właśnie tak się zastanawiałem kiedy CZT uderzy w o'Biegi ŁKA. Że za niskie wykorzystanie taboru itp. Podobnie niskie przebiegi dobowe mają Elfy Kolei Wielkopolskich, ale ta spółka jest własnością obecnego pracodawcy Stanisława Biegi, więc jak rozumiem CZT nie napisze źle o KW?
2015-06-01 18:51:41 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
Dużo sukcesów na swojej nowej drodze zawodowej - serdecznie pozdrawiam!
2015-06-01 21:03:37 Autor: unapologetic bitch
---.dynamic.chello.pl
Gratulacje Janusz!
Lepsza mała kolej łódzka,
niż Karnowska PeKaP-hucpa:)
2015-06-01 21:04:54 Autor: Bon Jovi
---.181.109.133.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Extra
2015-06-01 22:33:38 Autor: Emdi
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hoho, co ja widze. Taki spec, klekajcie narody! Ile to pasazerow odplynelo od IC za czasow panowania pana Janusza? 10 milionow czy wiecej?
Nie przestaje mnie zadziwiac zachwyt tutejszych komentatorow nad tym wspanailym menago. Ciekawe ile zajmie mu rozmontowanie ŁKA? Czy sprowadzi ze soba wszystkich swoich wybitnych specow, co to wspaniale zarzadzali ic z wykorzystaniem wszystkich najnowszych metod i narzedzi (olowek i linijka), a moze wdrozy jakies inne nowatorskie rozwiazania. Ciekawe ciekawe
2015-06-02 00:05:38 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
@Emdi
Słusznie prawisz. Cały odpływ pasażerów z IC przypisano Celejewskiemu co nie jest zgodne z prawdą.
2015-06-02 08:34:07 Autor: zwrotnica
---.static.ip.netia.com.pl
Ciekawe czy ŁKA posiada związkowców. Bez ich wiedzy nie będzie żadnych decyzji. Pan Malinowski w IC musiał (chciał) wszystko uzgadniać ze związkami.
2015-06-02 08:38:48 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
@Emdi:
Sęk w tym, że znam takich speców, którzy z ołówkeim, linijką i własną głową potrafią zrobić lepiej i szybciej, niż nieopierzone szkuty o bardzo wysokim ego z pomocą najlepszych komputerów.
2015-06-02 09:52:11 Autor: xmen73
---.dynamic.chello.pl
@Małopolanin

Powinieneś wiedzieć, że głównym powodem odpływu pasażerów po pierwsze były wydłużone czasy jazdy na wielu liniach będących w trakcie modernizacji, a po drugie uboga oferta np: Warszawa - Gdynia 3 pociągi (jadące, przez Działdowo), gdy teraz jest 14 i czas jazdy nieporównywalny z tym z czasu modernizacji.

Za czasów prezesowania Pana Malinowskiego nie było większych problemów z brakiem lokomotyw i wagonów. Teraz 'bankomaty" myślą, ze blisko 50 letnie EU07, EP07 i 20 - 30 letnie EP09 osiągną, przebiegi jak nowoczesne lokomotywy EU44, czy Vectrony.

Celejewski nie ma żadnych zasług w powrocie pasażerów do pociągów.
Jest oferta, są pasażerowie.
2015-06-02 12:59:38 Autor: kk
---.dynamic.chello.pl
@ emdi i malopolanin - dla niewtajemniczonych uprzejmie donosze, ze pan Malinowski byl we wszystkich sprawach przeglosowywany w zarzadzie glosami 2 do 1 przez panow C i H. I to oni decydowali o wszystkich ruchach handlowych, technicznych i kadrowych w IC...A za ich plecami stal kto?

prosze o podpowiedzi... :)
2015-06-02 17:15:25 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
Oto logika panów xmen73 i kk:

1. Modernizacje przeszkadzały Malinowskiemu, nie przeszkadzały zaś Celejewskiemu.
2. Nawet jak Malinowski był prezesem, to de facto spółką rządził Celejewski.
2015-06-02 18:06:44 Autor: Havranek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panowie po co ten jad. Pożyjemy - zobaczymy, po owocach poznamy.
2015-06-03 00:03:16 Autor: Emdi
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@xmen73

Akurat tabor nie stoi w supermarkecie na polce i jego zakup/moderne planuje sie 1-5 lat wprzod, a JM odszedl z IC poltora roku temu wiec dzisiejsze problemy z taborem obciazaja rowniez jego konto, bo on za tabor odpowiadal

@kk
No tak, patrz jaki niezlomny, przez dwa lata bidulek byl przeglosowywany ale trwal na niewdziecznym stanowisku prezesa i pobieral marne grosze wynagrodzenia liczac ze moze ktoregos dnia go nie przeglosuja:) dobre

@havranek
Dobrze powiedziane
2015-06-03 00:04:02 Autor: Emdi
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@xmen73

Akurat tabor nie stoi w supermarkecie na polce i jego zakup/moderne planuje sie 1-5 lat wprzod, a JM odszedl z IC poltora roku temu wiec dzisiejsze problemy z taborem obciazaja rowniez jego konto, bo on za tabor odpowiadal

@kk
No tak, patrz jaki niezlomny, przez dwa lata bidulek byl przeglosowywany ale trwal na niewdziecznym stanowisku prezesa i pobieral marne grosze wynagrodzenia liczac ze moze ktoregos dnia go nie przeglosuja:) dobre

@havranek
Dobrze powiedziane
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5