NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Jantar Bis - dodatkowy pociąg nad morze

| PKP Intercity 27.07.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-07-27 11:04:00 Autor: bc1953
---.dynamic-ra-1.vectranet.pl
chcecie jeździć za darmo. A później płacze. Że tanio, że drogo itd, itp. a może normalnie. Zapłać i jedź. TO TWÓJ WYBÓR
2015-07-27 11:20:20 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
problem jest taki, że przez brak miejsc stojących w Pendolino PKP Intercity ma problemy z obsługą szczytów przewozowych. lepiej jednak pojechać na stojąco niż zostać na stacji. już teraz kupienie biletu w niedzielne popołudnie na powrót z trójmiasta graniczy z cudem, dawniej na tych składach byłoby pewnie z minimum 8 wagonów i ludzi stojących na korytarzu a teraz jest jedna jednostka EIP (odpowiednik ~6 wagonów)
2015-07-27 12:37:35 Autor: g
---.serwistal.pl
A będzie jeszcze gorzej, gdy Darty i Flirty uruchomione jako TLKi w sezonie nie pomieszczą chętnych podróżnych. Nawet jeśli w "nowych bonanzach" będą miejsca stojące", choć bardzo w to wątpię to o ile będzie gorzej podróżować w bonanzie niż na korytarzu wagonu przedziałowego, gdzie ci na korytarzu mają choćby o co się oprzeć. Nie mogę zrozumieć tego idiotycznego trendu modernizowanych wagonów na bezprzedziałowe jak i zakup ezt-ów bezprzedziałowych.
2015-07-27 12:41:30 Autor: gustaw
---.dynamic.chello.pl
jeśli dodatek to powinien nazywać się Neptun bo jeżdził w takiej relacji.
poc Pendolino w letnie weekendy są za krótkie -przynajmiej jeden wyjeżdzający z Gdyni około 17 powinien być zestawiony z lok i 12,13 wagonów.na wczorajszą niedzielę od 13 do nie było wolnych miejsc
2015-07-27 12:57:06 Autor: lumbago
---.centertel.pl
Na miejsca sypialne i kuszetki z Zakopanego i Krakowa do Szczecina na 2 najbliższe weekendy nie ma wolnych miejsc juz od kilku dni a mimo to PKP IC ma w d... potencjalnych klientów i ich kasę i nie dołącza dodatkowych wagonów. W tej firmie pracują chyba sami dyletanci albo celowo działają na niekorzyść swojej firmy.
2015-07-27 12:57:34 Autor: lumbago
---.100.193.237.studiowik.net.pl
Na miejsca sypialne i kuszetki z Zakopanego i Krakowa do Szczecina na 2 najbliższe weekendy nie ma wolnych miejsc juz od kilku dni a mimo to PKP IC ma w d... potencjalnych klientów i ich kasę i nie dołącza dodatkowych wagonów. W tej firmie pracują chyba sami dyletanci albo celowo działają na niekorzyść swojej firmy.
2015-07-27 12:57:46 Autor: lumbago
---.100.193.237.studiowik.net.pl
Na miejsca sypialne i kuszetki z Zakopanego i Krakowa do Szczecina na 2 najbliższe weekendy nie ma wolnych miejsc juz od kilku dni a mimo to PKP IC ma w d... potencjalnych klientów i ich kasę i nie dołącza dodatkowych wagonów. W tej firmie pracują chyba sami dyletanci albo celowo działają na niekorzyść swojej firmy.
2015-07-27 12:59:41 Autor: CzKA
---.153.118.222
A dlaczego Jantar Bis nie kursuje do Władysławowa? Przecież dojeżdżając do Gdyni nie ma możliwości bezpośredniego dojechania w najczęściej odwiedzane fragmenty polskiego wybrzeża. Wielu podróżnych, będąc niezwykle wygodnymi, rezygnuje z przesiadek.
2015-07-27 14:37:34 Autor: bf
---.static.ip.netia.com.pl
Bis i tak znajduje wielu pasażerów, mimo że dojeżdża tylko do Gdyni. Wystarczy.
Problem jest z powrotami. Ten BIS powinien wracać ok 19:30 z Gdyni, czyli po ostatnim Pendolino, na którego najczęściej w dniu wyjazdu nie ma miejsc.
2015-07-27 16:12:01 Autor: Maurycy+
---.97.199.117
A i tak 31 sierpnia część ludzi zostanie na peronie w Gdyni, Helu czy Władysławowie,
część zabuli karę za miejsce stojąc w PIColino,
będą dantejskie sceny, TV, sefie,
żadne bisy, wzmocnienia składów nie pomogą,
Polak 31 sierpnia wraca z wakacji ...
2015-07-27 18:19:55 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Dobrze, ale to mała część tego, co potrzeba, na wielu liniach.
2015-07-27 19:59:34 Autor: mk72
---.dynamic.chello.pl
I tak wybiorę poc. "Słoneczny" :-).
2015-07-27 20:14:40 Autor: Jogurt
---.dynamic.mm.pl
Lepiej mogli zrobić Pomorze Bis :)
2015-07-27 23:46:12 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Poniekąd Fregata to jest takie Pobrzeże Bis tylko szkoda, że jest to pojedyncza para, w sobotę do Kołobrzegu, w niedzielę do Warszawy.

Co do Jantar Bis to warte uwagi jest to, że w tym składzie jeździ restaurant 406A, dawniej Z1AWR
2015-07-28 11:11:11 Autor: Black India Pale Ale
---.19.18.234
Chociaż Pendo mnie się spodobało gdy miałem okazję nim jechać to jednak mając wybór między Pendo, a Słonecznym wybrałbym Słonecznego. Szkoda, że Słoneczny nie zaczyna biegu na Śląsku albo szkoda, że nie istnieje drugi "dalekobieżny" skład KM na południe, pociąg Księżycowy czy jakoś inaczej nazwany.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS