NUMER 08-09/2019
NUMER 08-09/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Rozwój KDP na świecie
szukaj
Śledź nas:

Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]

| Jakub Madrjas 12.09.2019 720

Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Griffin IC na testach ciągnął 8 lokomotyw PKP Cargo [FILM] [WIĘCEJ ZDJĘĆ]
Bardzo duże zainteresowanie naszych Czytelników budzą testy lokomotywy Griffin, którą Newag przygotował dla PKP Intercity. Polski elektrowóz ma za sobą pierwsze badania na torze Instytutu Kolejnictwa w Żmigrodzie.
Kontrakt Newagu i PKP Intercity obejmuje dwadzieścia lokomotyw, a przewoźnik zapowiada jego rozszerzenie o 10 sztuk - to największe od kilkudziesięciu lat zamówienie na lokomotywy do prowadzenia pociągów pasażerskich w Polsce. Nowosądecki producent ma już gotowe dwa pierwsze egzemplarze, które obecnie przechodzą badania.

Testy lokomotywy budzą duże zainteresowanie naszych Czytelników. Dlatego zapytaliśmy producenta o ich aktualny przebieg. Jak informuje wiceprezes Newagu Józef Michalik, lokomotywa EU160-001 znajduje się na badaniach statycznych układu hamulcowych w Krakowie. Jak wiemy, EU160-002 od niedzieli przebywa w Żmigrodzie, gdzie przechodzi badania dynamiczne na torze Instytutu Kolejnictwa.

Otrzymaliśmy od Czytelników zdjęcia z wczorajszych testów, podczas których Griffin ciągnął osiem lokomotyw PKP Cargo jednocześnie. - Celem było regulacja poprawności działania układu napędowego - tłumaczy Józef Michalik.

To nie wszystko - Griffin, już bez obciążenia osiągnął też wczoraj maksymalną eksploatacyjną prędkość 160 km/h. – Jazdy z tą prędkością podyktowane są koniecznością regulacji zasilania układu napędowego - wyjaśnia Józef Michalik. Przypomnijmy, że jeden z testowanych właśnie elektrowozów zostanie zaprezentowany na targach Trako, a dwie lokomotywy mają zostać dostarczone polskiemu przewoźnikowi przed końcem roku.

[Aktualizacja] Do galerii artykułu dodaliśmy więcej zdjęć oraz film.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Żmigród (26)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Żmigród (26)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 08-09/2019
NUMER 08-09/2019
W numerze analizujemy sukces budowy Kolei Dużych Prędkości w Chinach, sprawdzamy jak się mają szybkie koleje w Europie. W dziale Infrastruktura opisujemy plany inwestycyjne PKP PLK i PKP SA dla Warszawy, sprawdzamy jak wygląda wymiana handlowa koleją na przejściach granicznych. Rozmawiamy na temat ważnych krajowych inwestycji kolejowych, pytamy NCBR i projekty rozwojowe dla polskiej kolei. Zastanawiamy się czy warto zapewnić całoroczny dojazd koleją do polskich kurortów w górach i nad morzem.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5