NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Flirt Intercity jedzie na testy do Żmigrodu [film]

| jm, Rynek Kolejowy 09.04.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-04-09 10:34:11 Autor: Domino
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Okleili go na czas transportu czy mi się wydaje?
2015-04-09 10:39:53 Autor: ORMOwiec
---.dynamic.mm.pl
Kolejny szmelc zepsuty zaraz po wyjechaniu z fabryki, jak bubelinio.
2015-04-09 10:45:14 Autor: max2
---.merinet.pl

max2
Ten biały dół wygląda brzydko.
2015-04-09 10:48:50 Autor: galileo78
---.play-internet.pl
Odp.dla Domino, jest to zabezpieczenie.
A dla Ormowiec, co masz na myśli pisząc zepsuty.
2015-04-09 10:50:12 Autor: qkła
---.free.aero2.net.pl
co ściąga na strony branżowe kretynów z onetu czy wp ?
2015-04-09 10:53:07 Autor: yamarotto
---.lowicz.vectranet.pl
Ten biały dół to folia ochronna na czas transportu. Po testach skład wróci do Stadlera i zostanie jeszcze dodatkowo udekorowany barwy PKP IC.
2015-04-09 11:18:56 Autor: frg
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Coraz lepiej zaczyna wyglądać ten skład. Na początku jak go zobaczyłem to nie bylem przekonany, a teraz podoba mi się.
2015-04-09 11:22:18 Autor: Gdynianin
---.19.246.107
Przy Flircie można być pewnym wysokiej jakości
2015-04-09 11:23:08 Autor:
---.centertel.pl
Kto się zakłada że będzie lepszy od pendolino?
2015-04-09 11:29:43 Autor: gustaw
---.dynamic.chello.pl
a teraz czekamy z niecierpliwością na testy Darta
2015-04-09 11:33:51 Autor: omo
---.static.ip.netia.com.pl
Poza białą okleiną (aktualnie wielu dostawców przy transporcie okleja pojazdy) zabudowano też osłony na dachu. Od razu lepiej to wygląda.

Aha, dla znawców od Pendolino - o patrz, zepsute, trzeba go ciągnąć starą czeską lokomotywą!!
2015-04-09 11:56:17 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
Aż tyle wagonów ochronnych potrzeba? Znaczy, we Filrcie nieczynne były hamulce bo nijak niedasie ich włączyć do układu hamulcowego w składzie wagonowym?
2015-04-09 12:19:21 Autor: Stefek
---.operator.enea.pl
Jaki cichy przejazd Flirta w porównaniu w wagonami :)
2015-04-09 13:04:01 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post Stefek:
"Jaki cichy przejazd Flirta w porównaniu w wagonami :)"
Flirt ma jednak hamulce tarczowe. Węglarki mają klockowy żeliwny który "szura" po powierzchni tocznej, a podczas swego działania "masakruje" gładź tej powierzchni. Przy kompozytowych wstawkach powierzchnia toczna była jak bęben w magnetowidzie np. VHS :) W węglarkach dodatkowo hałasują wewnętrzne sprężyny odsprężynowania przymaźniczego, które w stanie nie załadowanym wagonu są luźne i sobie "dzwonią" itd. itp.
2015-04-09 13:41:44 Autor: losiu
---.dynamic.gprs.plus.pl
Szkoda, że nie zamówili ich w wersji na 200km/h i od razu nie zrobili linii nr 6 na 200
2015-04-09 13:46:12 Autor: epoka
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A jednak zasłonili ustrojstwa na dachu i teraz wygląda to całkiem, całkiem. Poczekajmy na ostateczne malowanie i obklejenie i zobaczymy. Teraz czekamy na Darta.
2015-04-09 14:03:46 Autor: Eurotram
---.dynamic.gprs.plus.pl
Kiedy dokładnie ma jeździć? Bo dziś 45WE-002 popisuje się na torze (dokładnie teraz).
2015-04-09 16:13:57 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Flirt pudło ma szersze niż Pendo.

Myślałem, że wszystkie wózki z wyjątkiem skrajnych będą Jacobsami, lecz się myliłem.
2015-04-09 16:53:24 Autor: KaMi
---.146.55.213
Tylko 1 para drzwi na stronę wagonu?? Chyba faktycznie IC przewidują dalszy spadek liczby pasażerów. Już widzę, jak się wszyscy pchają tymi 1 drzwiami np na stacjach gdzie skład będzie rozkładowo stał minutę....
2015-04-09 18:12:49 Autor: darto
---.play-internet.pl
Dart go bije na głowę pod każdym względem no i kasa w Polsce została a nie w Szwajcarii.
2015-04-09 18:54:22 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
A zaplecze dla tych jednostek będzie jednak w Warszawie... Decentralizacja pełną gębą.
2015-04-09 19:23:13 Autor: bun
---.torun.mm.pl
Po wungel jado
2015-04-09 19:40:40 Autor: hubert
---.dynamic.chello.pl
Uspokoiłem się, widząc te osłony na dachu na całej długości.
2015-04-09 20:16:16 Autor: om
---.158.222.148
Osłony na dachu były oczywistością, nie było się czym przejmować. Zdjęcia które wyciekły były z uruchomienia pojazdu, do finału było daleko.
2015-04-09 23:01:13 Autor: E-lok
---.adsl.inetia.pl
"Aż tyle wagonów ochronnych potrzeba? Znaczy, we Filrcie nieczynne były hamulce bo nijak niedasie ich włączyć do układu hamulcowego w składzie wagonowym?"

Tak się popisujesz prawie w każdym poście a tego nie wiesz?
To nie są wagony ochronne tylko hamulcowe. Nowy zespół trakcyjny bez określonych parametrów hamowania sam hamować nie może i jest traktowany jako przesyłka nadzwyczajna. A im większa masa nie hamowana tym więcej wagonów hamulcowych potrzeba.

"Myślałem, że wszystkie wózki z wyjątkiem skrajnych będą Jacobsami"

Ale to było wiadome od początku....

"A zaplecze dla tych jednostek będzie jednak w Warszawie... Decentralizacja pełną gębą."

I bardzo dobrze. Flirt3 nie wymaga rozproszenia zaplecza, obiegi zaczną się w Warszawie i Warszawa jest najlepiej do obsługi przystosowana.
Ja wiem, że to mędrcom łódzkim nie pasuje.....
2015-04-10 05:12:15 Autor: losiu
---.dynamic.gprs.plus.pl
He,he decentralizacja według Bozi ma wyglądać tak,że wszystko ma być centralnie w Łodzi
2015-04-10 07:16:02 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post losiu:
"He,he decentralizacja według Bozi ma wyglądać tak,że wszystko ma być centralnie w Łodzi"
Lepiej nakręcać gospodarkę, Łódź, niż już dawno przeinwestowaną Warszawę.
2015-04-10 07:40:08 Autor: losiu
---.181.125.253.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Bozia, Łódź nie jest pępkiem świata. Skoro mają jeździć do Olsztyna to dlaczego centrum ma powstać w Łodzi, a nie właśnie w Olsztynie, albo w Bydgoszczy, albo w Toruniu, albo w Kielcach, albo w Częstochowie, albo w Krakowie, albo w Katowicach, albo w Gdyni no powiedz co jest takiego wyjątkowego w Łodzi, że tam ma to centrum powstać
2015-04-10 08:40:44 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post losiu:
"Bozia, Łódź nie jest pępkiem świata. Skoro mają jeździć do Olsztyna to dlaczego centrum ma powstać w Łodzi, a nie właśnie w Olsztynie, albo w Bydgoszczy, albo w Toruniu, albo w Kielcach, albo w Częstochowie, albo w Krakowie, albo w Katowicach, albo w Gdyni no powiedz co jest takiego wyjątkowego w Łodzi, że tam ma to centrum powstać"
Choćby dlatego, że żadne z wymienionych przez Ciebie miast, nawet nie było rozważane na zlokalizowanie zaplecza technicznego Flirtów, a właśnie Łódź, Warszawa, albo Kraków. I właśnie Łódź ze względów gospodarczo-lokalizacyjnych była najbardziej dogodnym miejscem, w przeciwieństwie do już przeinwestowanej Warszawy, czy słabo zlokalizowanego Krakowa.

Niestety, zamiast nakręcić gospodarkę biedniejszego regionu Łodzi, dopychamy kolanem kolejne inwestycje w Warszawie. Wszyscy budujemy swoją stolice...
2015-04-10 10:40:05 Autor: losiu
---.dynamic.gprs.plus.pl
Była brana pod uwagę.A co o tym zdecydowało,bo równie dobrze mogły być pod uwagę brane wszystkie miasta które wymieniłem.Poza tym jako szef firmy chciałbym mieć takie centra w jednym miejscu.Zaplecze Dartów też
2015-04-10 12:01:09 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
@E-lok: no przecie wyraźnie zaakcentowałem podejrzenia, że chodzi o nieczynne hamulce we Flircie, które trzeba było pożyczyć od Eaos-ów. Tylko słowa użyłem nieprecyzyjnego.
2015-04-10 12:03:38 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
@Bozia: z Warszawy jest przecież zdecydowanie bliżej do Siedlec niż z Łodzi, a to chyba tam a nie do Szwajcarii (gdzie z Łodzi byłoby minimalnie bliżej) będą te jednostki jeździły na naprawy.
2015-04-10 14:16:01 Autor: losiu
---.dynamic.gprs.plus.pl
A tak swoją drogą to jestem ciekaw jak będzie się nim jechało w porównaniu z Dartem, Pendolino i nowymi wagonami, ale to już muszę sprawdzić osobiście
2015-04-10 20:29:21 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post losiu:
"Była brana pod uwagę.A co o tym zdecydowało,bo równie dobrze mogły być pod uwagę brane wszystkie miasta które wymieniłem.Poza tym jako szef firmy chciałbym mieć takie centra w jednym miejscu.Zaplecze Dartów też"
Takim tokiem, to zaplecze Stadlera dla Flirtów PIC tym bardziej powinno być ulokowane w Łodzi, gdyż w Łodzi już się jedno znajduje - zaplecze Flirtów ŁKA.
2015-04-11 20:16:52 Autor: losiu
---.dynamic.gprs.plus.pl
Bozia czy ty rozumiesz co ja piszę czy bierzesz tylko to co tobie odpowiada.Pisałem że gdybym był prezesem IC wszystkie zaplecza EZT—ów Intercity czyli Pendolino,Flirty i Darty chciałbym mieć w jednym miejscu,a ŁKA no cóż jest z nazwy łódzka więc raczej jej zaplecze nie będzie w Katowicach.Czy jeszcze mam ci coś łopatologicznie tłumaczyć
2015-04-12 19:58:16 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post losiu:
"Bozia czy ty rozumiesz co ja piszę czy bierzesz tylko to co tobie odpowiada.Pisałem że gdybym był prezesem IC wszystkie zaplecza EZT—ów Intercity czyli Pendolino,Flirty i Darty chciałbym mieć w jednym miejscu,a ŁKA no cóż jest z nazwy łódzka więc raczej jej zaplecze nie będzie w Katowicach.Czy jeszcze mam ci coś łopatologicznie tłumaczyć"
Decyzja o lokalizacji ZT należała do wykonawcy, nie zamawiającego. Choć nie można wykluczyć, że PIC naciskał na Stadlera o wybór Warszawy ze względów politycznych. Nie przypadkowo, kiedy Łódź została prawie klepnięta, to temat na długo ucichł, że koniec , końców wybrano Warszawę.
2015-04-12 21:27:26 Autor: losiu
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
I oczywiście Łódź została po raz kolejny zgwałcona. Wszyscy chcą biednych łodzian wydymać a trzy nie przepraszam cztery drogi szybkiego ruchu, nowy wypasiony dworzec, remont linii kolejowej to nic. Prawda jest niestety okrutna Łódź jest tylko sypialnią Warszawy, a na miejscu szefa IC też naciskałbym jak diabli żeby mieć centra obsługi w jednym miejscu. Za piętnaście lat to nie producent będzie te składy utrzymywał.A ty jak chcesz dalej wylewać żale to proszę je wylewać do Adolfa Hitlera, że za mało zniszczył Warszawę, bo wtedy może Łódź by była stolicą
2015-04-13 07:23:01 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
Niestety, cały naród buduje swoją Stolice...
2015-04-13 11:54:27 Autor: losiu
---.dynamic.gprs.plus.pl
Ja tylko mówię że Łódź nie ma prawa narzekać
2015-04-13 18:11:48 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post losiu:
"Ja tylko mówię że Łódź nie ma prawa narzekać"
Każdy ma prawo narzekać.
2015-04-15 08:30:14 Autor: pasażerskmwa
---.static.chello.pl
W odpowiedzi na post darto:
"Dart go bije na głowę pod każdym względem no i kasa w Polsce została a nie w Szwajcarii."
Hmm, fabryka Stadlera jest w Siedlcach, zapewnia pracę wielu ludziom. Zatem pensje, podatki, utrzymanie, remonty, inwestycje - to zostaje w Polsce. Szwajcarzy nawet wykupili ziemię od PKP. Dodatkowo większość produkcji idzie na eksport, bo Stadler rzadko wygrywa polskie przetargi, zatem powoduje wzrost polskiego PKB.
Wreszcie - w konsorcjum jest polski Newag. Sporo kasy więc zostaje w Polsce.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS