Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Flirt dla PKP IC z wszystkimi certyfikatami TSI

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Autor:

Stadler

Data publikacji:
04-12-2015
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Stadler

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Flirt dla PKP IC z wszystkimi certyfikatami TSI
W UTK jest już wniosek Stadlera o wydanie zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji pojazdu kolejowego zgodnego z Technicznymi Specyfikacjami Interoperacyjności dla elektrycznego zespołu trakcyjnego typu Flirt3 wyprodukowanego dla PKP Intercity. Pojazd przeszedł pozytywnie wszystkie badania i otrzymał komplet niezbędnych certyfikatów zgodności.

Pojazd przeszedł pozytywnie wszystkie badania i otrzymał komplet niezbędnych certyfikatów zgodności, tj. CR TSI Loc&Pas (2011/291/UE), TSI CCS (2012/88/UE), CR TSI NOI (2011/229/UE), TSI SRT (2008/163/WE), TSI PRM (2008/164/WE). - Uzyskanie wszystkich certyfikatów zgodności z TSI dla pojazdu FLIRT3 dla PKP Intercity jest potwierdzeniem, że został on zbudowany zgodnie z surowymi wymogami Technicznych Specyfikacji Interoperacyjności w każdym zakresie – bezpieczeństwa, ekologii i nowoczesnej technologii - powiedział Christian Spichiger, prezes Stadler Polska.

Zgodność z TSI była wymagana przez PKP Intercity zarówno w kontrakcie na dostawę Flirtów, jak i Dartów. Jednak ze względu na wydłużanie się procedur, przewoźnik zgodził się odebrać pojazdy z prostszym do uzyskania dopuszczeniem do eksploatacji pojazdów niezgodnych z TSI plus deklaracją producentów, że pojazdy są zgodne ze specyfikacjami, a dokumenty zostaną dostarczone najszybciej jak to możliwe. Stadler wykonał własnie ostatni krok w tym kierunku.

20 listopada inny pojazd siedleckiego Stadlera – FLIRT3 wyprodukowany dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, uzyskał jako pierwszy w Polsce pojazd systemu kolei konwencjonalnej (poruszającej się z prędkością do 189km/h), wydane przez UTK dopuszczenie do eksploatacji dla pojazdu zgodnego z TSI. Jestem niezwykle dumny z tego, że to właśnie pojazdy wyprodukowane w siedleckim zakładzie Stadlera są pierwszymi w Polsce pojazdami kolei konwencjonalnej w pełni zgodnymi z TSI – dodaje Christian Spichiger.

PKP Intercity zamówiło w konsorcjum Stadler-Newag 20 elektrycznych zespołów trakcyjnych typu Flirt3. 18 pojazdów zostało już przekazanych przewoźnikowi. 13 grudnia, wraz z wprowadzeniem nowego rozkładu jazdy, na tory wyruszy 16 składów, które będą obsługiwały trasy dalekobieżne, m. in. Kraków-Olsztyn, Warszawa-Bydgoszcz, Gdynia-Katowice, Szczecin-Kraków. Trasy, na których pojazą Flirty można sprawdzić tutaj.

Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Zobacz również:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Pozostałe z wątku:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Zobacz również:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5