Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

EIC Premium z Warszawy do Katowic w 2 godz. 40 min.?

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
20-01-2014
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Dziennik Gazeta Prawna

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
EIC Premium z Warszawy do Katowic w 2 godz. 40 min.?
„Dziennik Gazeta Prawna” informuje, że do konstruowania rozkładów Intercity przyjmie wariant pesymistyczny prognozy PKP PLK, o której informował „Rynek Kolejowy”. To nie koniec kłopotów; przewoźnik chciał zmienić tapicerkę foteli, która obecnie jest zbyt łatwa do zabrudzenia.

Przed tygodniem „Rynek Kolejowy” zaprezentował prognozowane przez PKP PLK na życzenie PKP Intercity czasy przejazdu pociągów EIC Premium w grudniu 2014 roku. Były przedstawione w wariantach: optymistycznym, realistycznym i pesymistycznym. Jak informuje dzisiejszy „Dziennik Gazeta Prawna”, do konstruowania rozkładów PKP Intercity przyjmie wariant pesymistyczny.

Przypomnijmy zatem czasy przejazdu: Warszawa Centralna – Gdańsk: 3h 10, Warszawa Centralna – Kraków Główny 2h 35min, Warszawa Centralna – 2h 40 min, Warszawa Centralna – Wrocław 3h 50 min.

Według gazety, przedstawicielom przewoźnika nie podobała się niska odporność obić foteli na zabrudzenia. W planach była zmiana kolorystyki, a w pierwszej klasie obicie siedzeń skórą. Fotele zostały zamówione we włoskiej spółce Saira z Verony. Do zmian nie dojdzie – kosztów operacji nie chciał wziąć na siebie Alstom, ponieważ wzór został wcześniej uzgodniony z przewoźnikiem.

Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Pendolino skróci czas przejazdu TLK

Pasażer

Pendolino skróci czas przejazdu TLK

Paweł Rydzyński, Rynek Kolejowy 27 sierpnia 2014

Specjalny personel wyczyści składy Pendolino

Koleje Dużych Prę™dkości

Specjalny personel wyczyści składy Pendolino

kch, Rynek Kolejowy 03 września 2014

Dlaczego potrzebne są nowe odcinki torów szlakowych?

Infrastruktura

Dlaczego potrzebne są nowe odcinki torów szlakowych?

pr, Transport Publiczny 13 września 2014

Bubel kategorii Premium?

Biznes

Bubel kategorii Premium?

Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 14 października 2014

EIC Premium: Niepełnosprawnym będzie trudniej niż dziś

Pasażer

EIC Premium: Niepełnosprawnym będzie trudniej niż dziś

Kasper Fiszer, Rynek Kolejowy 05 listopada 2014

Zobacz również:

Pendolino skróci czas przejazdu TLK

Pasażer

Pendolino skróci czas przejazdu TLK

Paweł Rydzyński, Rynek Kolejowy 27 sierpnia 2014

Specjalny personel wyczyści składy Pendolino

Koleje Dużych Prę™dkości

Specjalny personel wyczyści składy Pendolino

kch, Rynek Kolejowy 03 września 2014

Dlaczego potrzebne są nowe odcinki torów szlakowych?

Infrastruktura

Dlaczego potrzebne są nowe odcinki torów szlakowych?

pr, Transport Publiczny 13 września 2014

Bubel kategorii Premium?

Biznes

Bubel kategorii Premium?

Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 14 października 2014

EIC Premium: Niepełnosprawnym będzie trudniej niż dziś

Pasażer

EIC Premium: Niepełnosprawnym będzie trudniej niż dziś

Kasper Fiszer, Rynek Kolejowy 05 listopada 2014

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5