NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Edyty pojadą do Krakowa, Poznania i Białegostoku

| wś, Rynek Kolejowy, 24 listopada 2010 24.11.2010 124

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2010-11-24 10:26:12 Autor: inmotion
---.slupsk.hypnet.pl
Kraków i Katowice - Białystok przez CMK?
2010-11-24 10:44:55 Autor: MD
---.tktelekom.pl
@inmotion
tak, dokładnie tak
2010-11-24 10:51:32 Autor: Marcin25
---.adsl.inetia.pl
2 x ED74 miał jeździć też na Bydgoszcz-Poznan-Wrocław-Kraków/Zakopane.
2010-11-24 10:56:57 Autor: inmtion
---.slupsk.hypnet.pl
No okej, ale czy ED mogą już jeździć z prędkością 160km/h? No bo jeśli nie, to taka podróż będzie trwała minimum 5,30 h. A jak czytam z wywiadu w 2007 roku z prezesem Zaboklickim z Pesy to mówi on wyraźnie: \"Siedzenia są przystosowane do co najwyżej półtoragodzinnej podróży\". To pewnie się trochę poprawiło po zmianie ich rozmieszczenia, ale chyba nie na tyle, żeby tymi składami lecieć przez 5,30?
2010-11-24 11:13:07 Autor: Eurotram
---.gdynia.mm.pl
@Inmotion,odpowiedź na Twoje pytanie brzmi:TAK,mają już od kilku miechów dopuszczenie na 160 km/h.
2010-11-24 11:13:40 Autor: inzynier
---.88.212.32
A kto sie w PICu bedzie przejmowal komfortem podrozy pasazerow?
2010-11-24 11:13:45 Autor: K.
---.opera-mini.net
A kogo bym tam obchodzil komfort podrozowania pasazera..?
2010-11-24 11:18:25 Autor: Xyzz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Marcin25 - miały jechać, ale na szczęście do Wrocławia nie dojadą. Wesoła by była podróż z Wrocławia do Zakopanego takim \\\"tramwajem\\\".
2010-11-24 11:21:43 Autor: siwy
---.elpos.net
zato będzie wesoła z Białegostoku do Krakowa i w terminach do Zakopanego superr!!
2010-11-24 11:27:13 Autor: ulala
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jakiś czas temu Wach, lub Engelhardt lub jakiś innym beton z PKP naśmiewał się interREGIO na EZT, porównując je do weglarek i do pociągów dla bezdomnych. Rozumiem, że TLK na EZT są OK, a interREGIO są be?
2010-11-24 11:29:40 Autor: młotkowy
---.internetdsl.tpnet.pl
Sądząc po klasie taboru nie odważą się tego nazwać lepiej niż TLK a co za tym idzie nie pojedzie pewnie więcej niż 120 niezależnie od posiadanych dopuszczeń. Fundują pasażerom 7h podróży wygodnym tramwajem a potem...\"wszystkiemu winne IR\".
2010-11-24 11:38:28 Autor: waw-ok
---.adsl.inetia.pl
\"ulala\" składy ED74 to może nie luksus ale z pewnością jest różnica między prędkością v-max 100km/h dla tradycyjnej jednostki a prędkością 160km/h dla nowej jednostki z nowoczesnym zawieszeniem i innymi nowymi rozwiązaniami. Wybór zostaje dla podróżnego, ja osobiście wolę coś nowego, jak te nieśmiertelne EN57
2010-11-24 12:14:03 Autor: Maurycy
---.ntlworld.ie
wspaniale - podróż na zydlu od Białegostoku do Krakowa, na takim bardzo \"ergonomicznym zydlu\", kiedyś PKP zaczęło uruchamiać dalekobieżne i często nocne połączenia składami zestawionymi z wagonów serii 120A - tzw. \"bonanza\", obite ceratą siedzenia z elektrycznymi paleniskami - było to super!
teraz mamy powtórkę z rozrywki...
2010-11-24 12:54:58 Autor: vv_barti
---.si.atman.pl
@waw-ok chciałbym Ci przypomnieć, że coraz więcej IR uruchamianych jest na składach wagonowych, w których przeważają zdeklasowane \'jedynki\', a na RE zmodernizowane i bardzo wygodne wagony bezprzedziałowe z dostępem do bezprzewodowego internetu. Osobiście wolę się przejechać składem wagonowym z V=>120 km/h niźli bujać się EDytką z V=
2010-11-24 12:56:02 Autor: Zibi
---.48.188.170
na jakiej podstawie ic przejeło od pr edyty to wie tylko profesorek a może czas zwrócić co nie moje
2010-11-24 12:58:24 Autor: Jan
---.warszawa.mm.pl
Rozsunięcie rzędów siedzeń w II klasie poprawiło ilość miejsca na nogi ale same siedzenie nie są zbyt wygodne ze względu na brak dostatecznego podparcia lędźwiowego. Wolę siedzenia we Flirtach. Wytrzymanie więcej niż 1,5-2 godzin będzie sporym wyzwaniem dla pasażerów.
Ponadto ED74 mające po dwoje drzwi na stronę w każdym członie to nie są pociągi dla dalekich tras. Na takich użytkuje sie pociągi mające po jedne drzwi na stronę co zapewnia też, że liczba miejsc siedzących jest o osiem większa w członie czyli razem 32 w pociągu.
2010-11-24 13:17:08 Autor: Pavel
---.devs.futuro.pl
Połączenie Kraków-Białystok to chyba będzie TLK31104 - Kr. Gł. odjazd 15.05 -Wwa Centr przyjazd 17.50 - czas przejazdu 2,45 - Białystok przyjazd 20.41 - łączny czas 5,36
Pozdrawiam
2010-11-24 13:41:33 Autor: mech z IC
---.tktelekom.pl
Nie wiem czy pojadą do Białegostoku, z dotychczasowych informacji mają jeździć Kraków - Poznań przez CMK, Łódź i Kutno, Poznań - Warszawa, Warszawa - Nowy Sącz przez CMK no i trzy pary Warszawa - Łódź. Może już się znów zmieniło i zachaczą o Białystok ale jeszcze o tym nie wiem. Co do 160km/h to już mają dopuszczenie od maja tego roku po zabudowaniu dodatkowego fotela pomocnika w kabinie.
2010-11-24 14:57:07 Autor: JSB
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeśli pojadą w taryfie pomarańczowej jestem za!
2010-11-24 15:08:50 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
Dopuszczenie mają, ale nie przekroczą 130km/h bo do tego potrzeba dwóch maszynistów, a z tym krucho...
2010-11-24 15:17:40 Autor: Mattijjah
---.236.26.56

Mattijjah
Co nie zmienia faktu, że ja i tak będę jeździł na trasie Krk - Waw - Krk IR.
2010-11-24 15:23:27 Autor: kamil_krk
---.xdsl.centertel.pl
1) \"Edyty\" to ED72, a nie te gruchoty ED74;
2) Ciekawe jak TLK Zakopane-Bydgoszcz na składzie wagonowym wjedzie zgodnie z rozkładem na przystanek Rabka Zdrój...
2010-11-24 15:26:27 Autor: blabla
---.dolsatbelchatow.pl
A czy jakieś składy pojadą wiedenką przez Koluszki, Piotrków Trybunalski i Częstochowę ??
2010-11-24 15:49:36 Autor: Piotrek_IC
---.home.aster.pl
Ciekawe, że forumowi eksperci nazywają ED 74 gruchotem w porównaniu do ED 72? Akurat w poprzednią zimę w szczególności na początku stycznia można było zaobserwować niezawodne ED 72 blokujące CMK-e, bo genialni konstruktorzy ED 72 umieścili wiele urządzeń wysokiego napięcia na zewnątrz. Czytam, że jednostki będą jeździły max 120km/h, to dziwne, bo w takim razie nie wiem, po co montowano fotel dla pomocnika? Ale uznam to za jeszcze jeden fachowy komentarz. Mattijjah nie musisz na forach kolejowych reklamować się czym jeździsz, bo chyba nie wziąłeś sobie tego pod uwagę, że ludzi to zwyczajnie nie interesuje. Jak chcesz reklamować IR, to może nie w tematach dotyczących taboru IC.
2010-11-24 15:52:46 Autor: Piotrek_IC
---.home.aster.pl
A dla ciebie młotkowy jaka musi być klasa taboru, aby móc nazwać go inaczej niż TLK? Czego ty człowieku żądasz? TGV w barwach innych niz TLK? Poczekaj jeszcze chwile, pendolino już w drodze! :-P
2010-11-24 16:54:53 Autor: gość
---.204.175.179
@ulala: cytując rzecznika prasowego PICa: \\\"Podmiejskim do Krakowa? Wolne żarty!\\\".
2010-11-24 17:07:32 Autor: pasażer
---.adsl.inetia.pl
Mam nadzieją że fanów patologi z Patologi Regionalnych nikt nie będzie zmuszał do podróżowania tym \"gruchotem\". Będzie to z korzyścią dla normalnych pasażerów i stanu technicznego oraz czystości omawianego taboru.
2010-11-24 19:22:53 Autor: Xyzz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sen gęsi o byciu łabędziem - chyba było coś takiego i odnosiło się do tego, że IR będzie \\\"udawał\\\" TLK-ę!? Jak natomiast nazwać to zjawisko gdy TLK-a udaje IR - Schizofrenia łabędzia?
2010-11-24 19:36:13 Autor: Mattijjah
---.236.26.56

Mattijjah
@pasażer - bez obaw, zamiast jechać \"tramwajem\", do Wawy, wybiorę RE, albo dawną 1 klasę w ED72 - w końcu trzeba się szanować, nie? ;)

Piotruś, ale jakbyś doczytał o Pendolino, to byś wiedział, że ono już jest przeznaczone dla EIC... i podejżewam, że IC zatroszczy się ceną o odpowiedni \"poziom\" na pokładzie... tak więc zostają tylko \"tramwaje\" ;)
Poza tym, \"w drodze\" ma to do siebie, że można niedotrzeć do celu... i to samo dotyczy Pendolino...
Pojawią się te składy, IC spłaci kredyt... to wtedy pogadamy...
przypomnij sobie co było z EU11/EU43... one już były \"w peronach\" i co? ;)
2010-11-24 20:48:32 Autor: Herbert
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Facet, EU11/EU43 były już w peronach?
O czym to mówisz? Nie znasz systemu finansowania tych dwóch zakupów, więc nie siej dezinformacji. Ten dawny zakup, a przygotowywana dziś umowa to zupełnie inne światy ...
2010-11-24 21:15:20 Autor: mały
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
i znuw intercity okrada PR z taboru
2010-11-25 08:31:06 Autor: Pesówiec
---.chello.pl
@Pioterk IC a ile ED72 mają lat a ile ED74 i zobacz że ED72 prezentują się dużo dużo lepiej i są bardziej sprawne od tego złomu , Jestem ciekaw jak będzie się sprawować ED74 w wieku ED72 ???
Obawiam się że nie dożyje ona do tego czasu
2010-11-25 12:24:32 Autor: grutki
---.internetdsl.tpnet.pl
Co się tak uparliście na relację KG - Białystok? Nie sądzę abyście znaleźli więcej pasażerów w takiej bezpośredniej relacji niż palców u rąk, a być może nawet na jednej ręce.
2010-11-25 22:28:11 Autor: Ślązak
---.chello.pl
\\\"znuw\\\" Tak snuf IC okrada PR z taboru.
Świadectwo klasycznego pasażera Patologii Regionalnych ...
2010-12-08 19:42:47 Autor: MK PR = Pisuar
---.dynamic.chello.pl
@mały
jak IC mógł ukraść tabor PR skoro obie marki działały pod szyldem PKP ??? I to ich własność była.
Miłośnicy Patologi Robotniczej myślą identycznie jak PISUary
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5