NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

ED74 w końcu w barwach PKP Intercity

| jm, Rynek Kolejowy 13.01.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-01-13 08:56:49 Autor: zbychu
---.um.torun.pl
Gdzie te składy jeżdżą?
2014-01-13 09:03:11 Autor: DarekP
---.internetdsl.tpnet.pl
Pojedyncze sztuki można spotkać na trasie Kraków-Rzeszów.
2014-01-13 09:14:46 Autor: gość1111
---.dynamic.chello.pl
Wisłok Krakow-Rzeszow-Krakow, Reymont Łódź-Kraków-Łódź, na Terespol chyba też jeżdzą.
2014-01-13 09:17:11 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
Na krótkie odcinki da się przejechać.W ruch dalekobieżnym masakra .Niewygodne to i ciasne
2014-01-13 09:32:56 Autor: józio
---.adsl.inetia.pl
Pstrokacizna nadal będzie: inne malowanie pendolino, inne flirtów, inne ED74 (tzw. tramwajów - są chyba mniej wygodne niż tramwaje pesy) , inne wagonów, inne części wagonów TLK, inne wagonów BWE.... Oczopląs.

PS. Te tramwaje jeżdżą też z Warszawy do Krakowa. Ponoć również CMK (mogą się rozpędzać do 160 km/h)
2014-01-13 10:09:29 Autor: inzynier
---.9.246.38
Czyli w kwestii malatury bedzie po staremu: kazdy inaczej.
2014-01-13 10:18:26 Autor: ace
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
TyLKO NIECH ICC POWIE ZE UKRADLO TEN TABOR PRZEWOZOM
2014-01-13 10:29:38 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
@zbychu
większość składów to nigdzie nie jeździ. stoją w krakowie
2014-01-13 11:15:17 Autor: ono
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
myślę, że różne odcienie w kolorystyce IC nie są aż takim okropieństwem. Dobrze że trzymają się bieli i odcieni niebieskiego. Wystarczy rzucić okiem na komunikację miejską w Warszawie: skm inne malowanie, tramwaje inne malowanie, metro inne malowanie. nie jest źle z tym malowanie EDków.
2014-01-13 11:21:01 Autor: lukasz1202
---.adsl.inetia.pl

lukasz1202
A może zamiast bawić się w malowania zająć się remontem/modernizacją/utrzymaniem tych jednostek. Ogłosić przetarg na poprawę wszystkiego co w Pesach zawodzi. Nie jestem specjalistą technikiem ale chyba już by tam wiedzieli co trzeba zrobić żeby te składy miały wyższą sprawność. Pytanie tylko czy chcieliby się tego podjąć, być może lepiej im opłaca naprawiać te złomy.
2014-01-13 11:21:01 Autor: lukasz1202
---.adsl.inetia.pl

lukasz1202
A może zamiast bawić się w malowania zająć się remontem/modernizacją/utrzymaniem tych jednostek. Ogłosić przetarg na poprawę wszystkiego co w Pesach zawodzi. Nie jestem specjalistą technikiem ale chyba już by tam wiedzieli co trzeba zrobić żeby te składy miały wyższą sprawność. Pytanie tylko czy chcieliby się tego podjąć, być może lepiej im opłaca naprawiać te złomy.
2014-01-13 11:23:14 Autor: cityrunner
---.retsat1.com.pl
No proszę - i mamy barwę PSEUDOLINO (raczek PESAudolino). Niestety przemalowanie tych składów nie pomoże im za wiele. Na odcinki do 150 km jeszcze można przeżyć podróżowanie tym TRAMWAJEM, ale to co obecnie wyprawia PKP IC eksploatując go na trasach dalekobieżnych to KPINA.
2014-01-13 12:25:15 Autor: Darek Paperson
---.dynamic.chello.pl
ED74 przemalowują tak na wszelki wypadek, gdyby nie było kasy na na spłatę ED250, (i trzeba by było je oddać). Pasażer nie kumaty, nawet się nie zorientuje!
2014-01-13 12:55:29 Autor: Janusz Poliński
---.cntk.pl
A jak się to ma do obowiązującego Rozporządzenia MTBiGM z 9 października 2012 roku (Dz. U. 2012, poz. 1151), z którego wynika, że do 2017 roku kolorystyka taboru powinna być oparta na zasadach opisanych w powyższym dokumencie? Obecne malowanie taboru IC ma się nijak do tego dokumentu, a ustawodawca wyraźnie podkreśla konieczność stopniowego uwzględniania nowych zasad już w chwili obecnej.
2014-01-13 14:12:06 Autor: tubylec
---.subscribers.sferia.net
A duże naklejki z informacjami o dofinansowaniu projektu przez Unię Europejską zostaną ?
2014-01-13 14:45:51 Autor: gregbbb
---.bb.sky.com
Poprawcie mnie proszę, ale to nie te same Edzie śmigały na trasie Waw-łódź? Bo jeśli tak to koszmarnie to to było niewygodne, siedzonka jak w tramwaju i ciasno ustawione...
2014-01-13 15:43:36 Autor: Małopolanin
---.116.200.90
ED74 nie nadawały się na trasę aglomeracyjną Łódź-Warszawa (130 km), natomiast świetnie nadają się na Kraków-Łódź (269 km), Kraków-Wrocław (265 km), Warszawa-Terespol (209 km), Kraków-Kielce-Żelisławice-Warszawa (384 km) czy nawet Kraków-Terespol (593 km).
2014-01-13 20:24:22 Autor: KJ
---.dynamic.chello.pl
W odpowiedzi na post gregbbb:
"Poprawcie mnie proszę, ale to nie te same Edzie śmigały na trasie Waw-łódź? Bo jeśli tak to koszmarnie to to było niewygodne, siedzonka jak w tramwaju i ciasno ustawione..."
Tak, to te same składy, kupione zresztą z dofinansowaniem składów właśnie na tę trasę.
2014-01-13 21:30:33 Autor: Tomek Janiszewski
---.adsl.inetia.pl
W odpowiedzi na post gregbbb:
"Poprawcie mnie proszę, ale to nie te same Edzie śmigały na trasie Waw-łódź? Bo jeśli tak to koszmarnie to to było niewygodne, siedzonka jak w tramwaju i ciasno ustawione..."
Tak jak napisał już Przedmówca: chodzi właśnie o łodzioklopy. Siedzenie zresztą raz już rozgęszczono wkrótce po zakupie, w reakcji na skargi tych którym kolana się nie mieściły. Ale niewiele to pomogło: pozostała bowiem wada samych foteli, w postaci niemal pionowych oparć (aby wciskający się na swoje miejsce pasażer nie musiał łapać się za oparcie i kark siedzącego przed nim dla utrzymania równowagi, gdy siedzenia były jeszcze rozstawione ciaśniej niż obecnie), zaś zagłupki są wręcz pochylone do przodu. Ta sama wada dotyczyła zresztą foteli w niektórych zmodernizowanych przedziałowych dwójkach (tych z zagłupkiem w postaci wąskiego i prostego wałka) gdzie również niedasie spać na siedząco, bo pochylona do przodu głowa opada na pierś pod własnym ciężarem. Tam może pomóc tylko wstawienie zupełnie nowych foteli (choćby identycznych jak w Elfach względnie szynobusach), a te które są mogłyby znaleźć w najlepszym razie zastosowanie w taborze SKM, szczególnie jeśli ustawić je oparciami do ściany.
2014-01-13 22:39:48 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
Iwan i jego fan klub mieli rację, szczególnie w tym malowaniu. To większy tramwaj i tyle.

Do tego się psuje. W sumie, jak już ukradli 14 sztuk PRom tych EZTów, to mogliby je od razu wszystkie przemalować.
Poza tym ED-74 nie nadaje się na dłuższe trasy kompletnie.

Zdecydowanie ujednoliciłbym malowanie wszystkich wagonów we wszystkich pociągach TLK dziennych, tak jak to ma miejsce w EIC! Choć są i takie TLK nocne, gdzie wagony w miejscami do siedzenia pomalowane są w cały świat. Dla mnie to żenada i wstyd. Nawet przez własnym Narodem.
2014-01-14 00:03:19 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post Małopolanin:
"ED74 nie nadawały się na trasę aglomeracyjną Łódź-Warszawa (130 km), natomiast świetnie nadają się na Kraków-Łódź (269 km), Kraków-Wrocław (265 km), Warszawa-Terespol (209 km), Kraków-Kielce-Żelisławice-Warszawa (384 km) czy nawet Kraków-Terespol (593 km)."
Gdyż było mało pojemne... Wszystkie relacje które wymieniłeś, to nie są jakieś demony frekwencji, więc tutaj się sprawdzają jeśli chodzi o pojemność. Przed zamknięciem dworca Fabrycznego, oraz rozgrzebaniem Skierniewice - Warszawa, nawet relacje poza szczytowe obsługiwane 2xED74, wyjeżdżały z Łodzi pełne, a gdzie tu jeszcze Koluszki, Skierniewice, Żyrardów...

Dobrze, że zostały wycofane z trasy Warszawa - Łódź, a PIC nadal dąży do zakupu pojemnych pociągów piętrowych.
2014-01-14 10:17:52 Autor: oko
---.dynamic.chello.pl
IC dąży do wchłaniania dotacji, cała reszta to śmiech! Puste pociągi i drogie bilety. Ruch Warszawa-Łódź się przenosi na autostradę, każdy jeszcze siłą rozpędu mamrocze że linie typu Rzeszów-Kraków-Katowice to magistrale, a przecież tam z potoków zostały strumyczki. Znikąd nadziei!
2014-01-22 10:16:44 Autor: kraku
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
kraków-wrocław jeździł tez na tlk wyspiański
2014-01-22 16:56:29 Autor: Adrian z Mc
---
Zmieniają kolor ED74, to dlatego zabrano je z trasy Warszawa - Terespol w poc. Podlasie, Aleksandria i Kraszewski. Składy te kiedyś jeździły tylko na trasie Warszawa - Łódź. Zabrano je z tej trasy z powodu dużej frekwencji, więc są plany obsługi tej trasy piętrowymi EZT-ami. Co da długiej jazdy tymi "tramwajami". Ja też wolę wagony przedziałowe. Flirty Stadlera, które ma zamiar kupić PKP IC mogłyby jeździć na krótszych trasach tj. Warszawa - Lublin, Warszawa - Terespol, Warszawa - Białystok czy ewentualnie Warszawa - Nidzica - Olsztyn. Jak te "tramwaje: można puszczać w długicg relacjach ja planuje PKP IC np. Warszawa - Jelenia Góra, Białystok - Bielsko Biała czy Katowice - Łódź - Gdynia. Wyobraźcie sobie wszyscy jazdę Śnieżką, Karkonoszami czy Dokerem składem ED74 ...
2014-02-03 21:25:59 Autor: paf
---.warszawa.vectranet.pl
Przy okazji naprawy rewizyjnej powinni wymienić wszystkie fotele. To co tam jest zamontowane to mega porażka, daje się wysiedzieć max pół godziny, a potem d**a odpada.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS