NUMER 03/2022
NUMER 04/2022
Temat numeru:
Inwestycje infrastrukturalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Dolnośląska hybryda z Newagu wchodzi do ruchu liniowego [zdjęcia]

| RK 05.10.2021 6,9k

Dolnośląska hybryda z Newagu wchodzi do ruchu liniowego [zdjęcia]
Fot. JR, RK
Dolnośląska hybryda z Newagu wchodzi do ruchu liniowego [zdjęcia]
Dolnośląska hybryda z Newagu wchodzi do ruchu liniowego [zdjęcia]
Dolnośląska hybryda z Newagu wchodzi do ruchu liniowego [zdjęcia]
Dolnośląska hybryda z Newagu wchodzi do ruchu liniowego [zdjęcia]
Dolnośląska hybryda z Newagu wchodzi do ruchu liniowego [zdjęcia]
Dolnośląska hybryda z Newagu wchodzi do ruchu liniowego [zdjęcia]
Dolnośląska hybryda z Newagu wchodzi do ruchu liniowego [zdjęcia]
Dolnośląska hybryda z Newagu wchodzi do ruchu liniowego [zdjęcia]
Dolnośląska hybryda z Newagu wchodzi do ruchu liniowego [zdjęcia]
Dolnośląska hybryda z Newagu wchodzi do ruchu liniowego [zdjęcia]
Dolnośląska hybryda z Newagu wchodzi do ruchu liniowego [zdjęcia]
Dolnośląska hybryda z Newagu wchodzi do ruchu liniowego [zdjęcia]
Dolnośląska hybryda z Newagu wchodzi do ruchu liniowego [zdjęcia]
5 października pierwszy nowy Impuls 2 wyjechał oficjalnie na dolnośląskie tory. Byliśmy wewnątrz pojazdu.
Jak zapowiedział wcześniej Bartłomiej Rodak, rzecznik prasowy Kolei Dolnośląskich, dziś o godzinie 12:47 36WEh – 012 uda się w pierwszy rozkładowy rejs do Trzebnicy. Przejeżdżając przez Wrocław ma korzystać z sieci trakcyjnej, a od Wrocławia do Trzebnicy – z napędu spalinowego. O tym jak będzie to wyglądać w praktyce mogli dowiedzieć się dziennikarze i oficjele, których zaproszono na pokład, na pokazowy rejs. Zanim pociąg ruszył mogliśmy przyjrzeć się wnętrzu hybrydy.

Koleje Dolnośląskie zdążyły nas przyzwyczaić do tego, że wnętrza ich pojazdów są atrakcyjnie wizualnie. Nie dominuje tu szpitalna biel, lecz odcienie szarości i grafit w połączeniu ze srebrnymi poręczami (na których umieszczono przyciski do zatrzymania na żądanie!). System informacji pasażerskiej pozytywnie odstaje od tego co zamawia większość przewoźników regionalnych. Trójczłonowy pojazd ma oczywiście wyznaczone miejsca dla osób na wózkach inwalidzkich, są miejsca (bezpośrednio na podłodze) do przewozu rowerów. 

Więcej na temat pojazdów będziemy pisać po zakończeniu konferencji prasowe.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Dolnośląskie (899)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Dolnośląskie (899)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2022
NUMER 04/2022
Wojna w Ukrainie siłą rzeczy powraca i w tym numerze. Tym razem przyglądamy się jej wpływowi na bieżącą sytuację na krajowym rynku budowlanym oraz perspektywie dla inwestycji kolejowych – oprócz wszystkich tragicznych skutków rosyjskiej inwazji mamy bowiem jeszcze na głowie brak zatwierdzenia dla środków z KPO, który skutecznie powstrzymuje inwestycje w branży. Staramy się też spojrzeć dalej i poszukać odpowiedzi na pytanie, jak pandemia oraz konflikt wpłyną na rolę kolei w świecie, który chce coraz mniej polegać na paliwach kopalnych. W numerze sporo uwagi poświęcamy także projektowi Kolej Plus oraz kwestiom mobilności miejskiej. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5