NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Dariusz Grajda, KM: Chcemy mieć pociągi przyspieszone na każdej linii

| Łukasz Kuś, Rynek Kolejowy 23.12.2015 303

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-12-23 07:56:17 Autor: Maciek
---.50.126.210

Maciek
"liczymy na to, że po modernizacji będziemy mieli naprawdę bardzo profesjonalnie i dobrze czasowo zorganizowany węzeł warszawski"

Póki co wszystko wskazuje na to, że się przeliczycie...
2015-12-23 08:06:06 Autor: st
---.dynamic.gprs.plus.pl
I to jest słuszny kierunek! Jeszcze tylko panie Dariuszu musicie się porozumieć z innymi kolejami samorządowymi i ani PR ani PIC nie będą jedynym wyborem dla Polaków głosujących nogami na Polskiego Busa. Trzymam kciuki za KM i za współpracę z innymi przewoźnikami samorządowymi!
2015-12-23 08:54:33 Autor: Obłuda
---.tktelekom.pl
A co z pociągami z/do Mławy? Coraz bardziej niedogodny rozkład j. i coraz mniej pociągów w przeciwieństwie do pobliskiego Ciechanowa. Ta sama linia a taka dyskryminacja.
2015-12-23 09:35:22 Autor: largo
---.146.137.120.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Dużym minusem obecnego RJ, jest fakt że we wszystkich kierunkach ostatnie pociągi odjeżdżają przed 23 . Zamiast PO .Komuna się skończyła dawno temu i ludzie nie pracują do 22 .po za tym nie samą pracą się żyje. Ludzie też chcą iść na koncert , do kina , czy na imieniny do Cioci i potem rozsądne wrócić do domu.
2015-12-23 09:35:58 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Można zacząć o zreformowania obecnych:

Np. KM 19498 i podobne - dodatkowy postój w Żychlinie - spore miasteczko "ważące" też do Płocka i Warszawy, mimo, że łódzkie

Ze 2-3 pociągi do Łowicza przedłużyć do Kutna (zatrzymanie j.w.)

Zrobić wspólnie z PR pociąg Płock - Łódź, wspólnie z Arrivą Nasielsk - Toruń czy Płock - Sierpc - Toruń zamiast ogryzków i sufitowych rozkładów...
2015-12-23 09:47:41 Autor: Piotr Figiel
---.68.200.72
Te pozytywne skutki powstania KM odczuki zwłaszcza mieszkańcy Mazowsza w miejscowościach między Małkinią a Czyżewem. Struzik przestał dotować ns tym odcinku PR, bo to nie jego spółki, a KM tam nie wyjechały.
Teraz Mazowsze w swoim planie transportowym pominęło ten odcibek żeby nie mieć problemów.
2015-12-23 09:59:27 Autor: ciekawy
---.204.154.208
Tak długo jak linia radomska nie zostanie kompletnie zmodernizowana tak długo południe województwa nie będzie miało sensownego dostępu do reszty wojewodztwa.
2015-12-23 10:06:06 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Sukces dragona może się wziąć z agresywnej reklamy, przy współudziale ic (niewielka liczba biletów super promo).
2015-12-23 10:29:04 Autor: Avejj
---.242.138.101
W odpowiedzi na post largo:
"Dużym minusem obecnego RJ, jest fakt że we wszystkich kierunkach ostatnie pociągi odjeżdżają przed 23 . Zamiast PO .Komuna się skończyła dawno temu i ludzie nie pracują do 22 .po za tym nie samą pracą się żyje. Ludzie też chcą iść na koncert , do kina , czy na imieniny do Cioci i potem rozsądne wrócić do domu. "
Jak dobrze że jest pod ręką internet, i takie kłamstwa można szybko zdemaskować:

WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE/CENTRALNA, dzień roboczy:

23:04 Warka
23:15 Modlin
23:38 Żyrardów
23:23 SKM Otwock
23:35 Siedlce
23:39 Pilawa
23:57 Sochaczew
00:01 SKM Pruszków
00:20 WKD Grodzisk
00:33 Mińsk Maz.
00:39 Pilawa (weekendy)

A dla nocnych imprezowiczów? Już o 3:15 Modlin, 3:27 Skierniewice, 3:31 Góra Kalwaria, 3:39 Pilawa. 3:43 Siedlce
2015-12-23 13:04:46 Autor: gustaw
---.dynamic.chello.pl
w pierwszej kolejności Białystok gdyż za Małkinią jest kilka przystanków do których mieszkańcy województwa zostali POzbawieni dojazdu
2015-12-23 17:12:18 Autor: ŁukaszPłock
---.plock.mm.pl
Fajnie że ktoś w końcu zainteresował się sytuacją kolei w Płocku! Pozdrawiam
2015-12-24 07:51:36 Autor: Elżbieta B.
---.adsl.inetia.pl
Ale jaja!
2015-12-27 18:41:24 Autor: Minich
---.tktelekom.pl
Młodszych prezesuniów na tych kolejach nie ma? Ja bym powołał przedszkolaka z uwagi na kreatywność.
A tak na poważnie, dopóki nie zostanie przywrócona naturalna hierarchia awansowania ludzi na stanowiska kierownicze w ramach spółek kolejowych w tym samorządowych to będziemy mieć prezesów z nadania politycznego z doświadczeniem w autostradowym, cukierniczym, bankowym i rolniczym. Żenada - co taki młokos może wiedzieć o kolejach, obrocie składów, planowaniu drużyn - nic, ale wie na pewno, że dopóki jego mocodawcy są u władzy nic mu grozi.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5