Cztery podmioty zaprezentowały swoje rozwiązanie w zakresie stworzenia programu lojalnościowego dla klientów PKP Intercity. Spółka nie podaje ich nazw.
Agnieszka Serbeńska z biura prasowego PKP Intercity potwierdziła zainteresowanie kilku podmiotów zapytaniem ofertowym. Spółka nie jest zobowiązana do udostępnienia ich nazw i tego nie robi. Wiemy jednak o co pytały przewoźnika zainteresowane firmy. Pytań było kilkadziesiąt.
Pytano m.in. o to jaki procent wydatków konsumenta ma zostać przeznaczony na punkty/nagrody oraz o to, czy PKP Intercity przewiduje migrację danych uczestników programu do systemu lojalnościowego, oraz czy baza uczestników będzie się tworzyć od pierwszego dnia po uruchomieniu programu. Padły pytanie o preferowany sposób dostaw nagród do klienta, a także o konieczne doświadczenie w tworzeniu programów lojalnościowych. Zainteresowanie budziło to, czy Moduł Programu lojalnościowego już jest zbudowany i czy będzie zbudowany w ramach obecnego projektu (moduł programu lojalnościowego zostanie zbudowany w ramach realizacji projektu przez potencjalnego dostawcę programu).
Na razie nie wiemy, kiedy spółka ogłosi postępowanie na stworzenie programu lojalnościowego.
O planie jego wdrożenia pisaliśmy tutaj.