NUMER 01-02/2022
NUMER 01-02/2022
Temat numeru:
Taki był rok 2021
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

PKP Intercity chce uruchomić program lojalnościowy dla swoich klientów

| Michał Szymajda 18.01.2022 11,6k

PKP Intercity chce uruchomić program lojalnościowy dla swoich klientów
Fot. ms (zdjęcie ilustracyjne)
PKP Intercity zaprasza firmy do przedstawienia propozycji stworzenia programu lojalnościowego, który towarzyszyłby pasażerom przy zakupie krajowych biletów na pociągi przewoźnika. Nie jest to jeszcze przetarg.
– PKP Intercity w najbliższym czasie będzie chciało uruchomić program lojalnościowy dla swoich klientów, przebudujemy także system sprzedaży biletów – mówił na początku stycznia Tomasz Gontarz, członek zarządu PKP Intercity. Teraz informacja przez niego podana ma potwierdzenie w postaci ogłoszenia na intercity.pl, gdzie spółka zachęca przedsiębiorców do przedstawienia swoich propozycji przed opublikowaniem właściwego przetargu na opracowanie programu lojalnościowego (nowy system sprzedaży biletów opracowywany jest przez PKP Informatyka, która zakłada koniec prac nad nim w 2023 roku). Na razie nie znamy daty publikacji przetargu ani wdrożenia programu.

– Celem programu lojalnościowego, który chce uruchomić PKP Intercity, jest przywiązanie klientów do marki za pomocą przyznawania im punktów za zakup biletów. Program ma działać w sześciu kanałach sprzedaży PKP Intercity. Punkty będą mogły być wymieniane zarówno na inne bilety, jak i na upominki. Na ich liście są takie przedmioty jak drobna elektronika (smartwatche, powerbanki), koszulki, gry, książki dla dzieci, sprzęt sportowy i abonamenty do wykorzystania na platformach internetowych (np. Spotify, Ipla, Netflix). Możliwe ma być wsparcie organizacji charytatywnych ekwiwalentem finansowym.

PKP Intercity chce ponadto „zwiększyć przychody ze sprzedaży w długim terminie, stymulować popyt na bilety w dniach tygodnia i porach dnia o niższej frekwencji, stymulować popyt na trasach o niższej frekwencji, zwiększyć częstotliwość zakupów i średniej wartości koszyka zakupowego (…), zatrzymać odpływ klientów do innych przewoźników i innych środków transportu”, a także pozyskać pogłębioną informacji o pasażerach.
Do udziału w konsultacjach na temat przyszłego programu lojalnościowego PKP Intercity zaprasza uczestników posiadających doświadczenie we wdrożeniach takich programów. Termin składania informacji upłynie 9 lutego 2022. PKP Intercity wymaga od zaangażowanych firm określenia kwoty koniecznej do implementacji rozwiązań, określenia czasu ich wdrożenia i przedstawienia szczegółów technicznych.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (46250)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (46250)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2022
NUMER 01-02/2022
Kolej stoi u progu wielkich zmian. Ogłoszony przez Unię Europejską pakiet Fit for 55 wyraźnie stawia na redukcję użycia paliw kopalnych i czysty transport. To wielka szansa dla branży, która szykuje się na nowe wyzwania. Ostatnie miesiące przyniosły więc liczne zmiany na rynku: sfinalizowana została transakcja przejęcia Bombardiera przez Alstom; Siemens porządkował swoje portfolio, co zakończyło się m.in. sprzedażą firmy Yunex, a jeszcze wcześniej doszło do transakcji Hitachi z Thalesem. W numerze także podsumowanie roku w przewozach towarowych i pasażerskich.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5