NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

PKP Intercity chce uruchomić program lojalnościowy dla swoich klientów

| Michał Szymajda 18.01.2022 12,2k

PKP Intercity chce uruchomić program lojalnościowy dla swoich klientów
Fot. ms (zdjęcie ilustracyjne)
PKP Intercity zaprasza firmy do przedstawienia propozycji stworzenia programu lojalnościowego, który towarzyszyłby pasażerom przy zakupie krajowych biletów na pociągi przewoźnika. Nie jest to jeszcze przetarg.
– PKP Intercity w najbliższym czasie będzie chciało uruchomić program lojalnościowy dla swoich klientów, przebudujemy także system sprzedaży biletów – mówił na początku stycznia Tomasz Gontarz, członek zarządu PKP Intercity. Teraz informacja przez niego podana ma potwierdzenie w postaci ogłoszenia na intercity.pl, gdzie spółka zachęca przedsiębiorców do przedstawienia swoich propozycji przed opublikowaniem właściwego przetargu na opracowanie programu lojalnościowego (nowy system sprzedaży biletów opracowywany jest przez PKP Informatyka, która zakłada koniec prac nad nim w 2023 roku). Na razie nie znamy daty publikacji przetargu ani wdrożenia programu.

– Celem programu lojalnościowego, który chce uruchomić PKP Intercity, jest przywiązanie klientów do marki za pomocą przyznawania im punktów za zakup biletów. Program ma działać w sześciu kanałach sprzedaży PKP Intercity. Punkty będą mogły być wymieniane zarówno na inne bilety, jak i na upominki. Na ich liście są takie przedmioty jak drobna elektronika (smartwatche, powerbanki), koszulki, gry, książki dla dzieci, sprzęt sportowy i abonamenty do wykorzystania na platformach internetowych (np. Spotify, Ipla, Netflix). Możliwe ma być wsparcie organizacji charytatywnych ekwiwalentem finansowym.

PKP Intercity chce ponadto „zwiększyć przychody ze sprzedaży w długim terminie, stymulować popyt na bilety w dniach tygodnia i porach dnia o niższej frekwencji, stymulować popyt na trasach o niższej frekwencji, zwiększyć częstotliwość zakupów i średniej wartości koszyka zakupowego (…), zatrzymać odpływ klientów do innych przewoźników i innych środków transportu”, a także pozyskać pogłębioną informacji o pasażerach.
Do udziału w konsultacjach na temat przyszłego programu lojalnościowego PKP Intercity zaprasza uczestników posiadających doświadczenie we wdrożeniach takich programów. Termin składania informacji upłynie 9 lutego 2022. PKP Intercity wymaga od zaangażowanych firm określenia kwoty koniecznej do implementacji rozwiązań, określenia czasu ich wdrożenia i przedstawienia szczegółów technicznych.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (46250)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (46250)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5