NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Czeski RegioJet uruchomi krajowe połączenie na Słowacji

| IRJ/lp, Rynek Kolejowy 24.04.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-04-24 08:24:08 Autor: Wiesław Sedes
---
ZSSK (Zeleznicna Spolocnost' Slovensko) to narodowy przewoźnik słowacki a nie czeski!
2014-04-24 09:45:02 Autor: Kolumbijczyk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak to jest, że jak coś napiszecie o Czechach lub Słowacji, to zawsze trochę miniecie się z rzeczywistością?

Po pierwsze:
RegioJet przede wszystkim chce rozpocząć jeździć na trasie Bratysława - Koszyce. Raczej ruszą, ale to przede wszystkim plany...

Po drugie:
RJ nie ma znów takich nowoczesnych wagonów. Kupili je jako używane od austriackich wagonów. Ogólnie są całkiem dobre, ale problem jest taki, że Słowacy mają na tej trasie najnowocześniejsze składy, jakimi dysponują. Czyli na stracie RJ jest w gorszej sytuacji. A swoją drogą te wagony miały służyć dalszej ekspansji na Czechy. Jednak nic z tego nie wyszło i jako wyjście awaryjne pojawiła się Słowacja.

Po trzecie:
Lokomotyw RJ nie ma. Będzie je wynajmował.

Po czwarte:
Nie wiem, skąd wzięliście informacje o współpracy ze słowackimi kolejami. Oni tam wchodzą, aby konkurować i wysadzić ich z tej linii. Słowacy rocznie przewożą tam około 700 tys. pasażerów, ale twierdzą że nie zarabiają. I według wielu ekspertów RJ też nie zarobi. Tym bardziej, że ceny mają zaczynać się w promocji od 10 Euro. Trochę to więc wygląda na tzw. ucieczkę do przodu - w Czechach mieli za ubiegły rok 90 mln strat, więc przenosimy część biznesu do innego kraju...

Po piąte:
Chyba zapomnieliście, że RJ na Słowacji jeździ na trasie Bratislava - Dunajská Streda - Komárno... No i w planach jest wydłużenie do Koszyc linii Praha-Żylina.

Po szóste:
Dane liczbowe pasażerów, które podajecie, odnoszą się do całej działalności RJ, a nie tylko jednego kursu dziennie na trasie Praha Żylina...
2014-04-24 11:10:51 Autor: #
---.adsl.inetia.pl
^^^ Czepiasz się dla zasady. Już sam fakt, że ulokowanej w Warszawie redakcji udało się napisać coś o kolei na południe od Janek, to już coś ;) A że myli się Słowacja z Czechami, lokomotywy i wyniki finansowe też nie bardzo... bez przesady.
2014-04-24 13:41:42 Autor: amigo.w.polsce
---.opera-mini.net
A Polska zaludniona w miliony obywateli i nikogo by wozić na torach.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS