Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

CMK na 250 km/h. PLK ponawia przetarg na ekrany i odstraszacze zwierząt

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Nokia Solutions&Networks

Data publikacji:
23-01-2024
Ostatnia modyfikacja:
23-01-2024
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
CMK na 250 km/h. PLK ponawia przetarg na ekrany i odstraszacze zwierząt
fot. PKP PLK
PKP PLK powtarza nieudany przetarg na wykonanie infrastruktury technicznej wzdłuż Centralnej Magistrali Kolejowej. To element podnoszenia prędkości na linii do 250 km/h.

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa m. in. ekranów akustycznych, urządzeń ochrony zwierząt (UOZ), dostosowania istniejących obiektów do celów migracji zwierząt małych, przebudowy odwodnienia linii kolejowej, likwidacja wiaduktów drogowych oraz umocnienie skarp nasypów. Zakres obejmuje całą linię nr 4, od km 1,091 do km 222,400.

Od wykonawcy wymagane jest uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych i pozwoleń wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, przyrodniczego, środowiskowego. Część z prac zamieszczono w prawie opcji. 

W ubiegłym roku PKP PLK ogłosiła przetarg na montaż ekranów i odstraszaczy zwierząt (UOZ) na dwóch długich odcinkach CMK. Nie udało się go jednak rozstrzygnąć ze względu na zbyt drogie oferty.

O przedłużającej się modernizacji CMK i aktualnych terminach zakończenia prac pisaliśmy szeroko tutaj. W 2024 roku dojdzie do czasowego spowolnienia pociągów Pendolino na Centralnej Magistrali Kolejowej. Z uwagi na wymianę urządzeń ETCS przez część roku będziemy po linii kursować z prędkością 160 km/h.

Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Nokia Solutions&Networks

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Klimczak: Po CMK pojedziemy więcej niż 250 km/h. Aktualizacja

Infrastruktura

PKP PLK: Bez GSM-R nie będzie 250 km/h na CMK

Infrastruktura

PKP PLK: Bez GSM-R nie będzie 250 km/h na CMK

Jakub Rösler 19 grudnia 2024

CPK: Co z połączeniem lotniska z Krakowem i Katowicami?

Infrastruktura

Zobacz również:

Klimczak: Po CMK pojedziemy więcej niż 250 km/h. Aktualizacja

Infrastruktura

PKP PLK: Bez GSM-R nie będzie 250 km/h na CMK

Infrastruktura

PKP PLK: Bez GSM-R nie będzie 250 km/h na CMK

Jakub Rösler 19 grudnia 2024

CPK: Co z połączeniem lotniska z Krakowem i Katowicami?

Infrastruktura

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij