NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Brytyjczycy odbudowują zniszczoną przez sztorm linię do Kornwalii

| Daily Mail/lp, Rynek Kolejowy 12.03.2014 233

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-03-12 09:16:08 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
czemu 300 osób nie pracuje na trasie średnicowej?
2014-03-12 10:57:43 Autor: Tom_
---
Na średnicowej będa za to pracowali... 300dni :-)
2014-03-12 13:18:58 Autor: g0sc123
---.fucio.net
Hm, czyli sądzili, że na odbudowę kilku kilometrów torów potrzebują kilku dni? W Polsce by to zajęło pewnie ze dwa lata :)
Oczywiście o ile by cokolwiek z tym zrobili, bo może wystarczyłoby wprowadzić ograniczenie do 5km/h?
2014-03-12 14:13:51 Autor: wna_bristol
---.18-1.cable.virginm.net
Network Rail ma do wykonania szalenie trudne zadanie, bo trzeba cały ten (skądinąd jedyny w swoim rodzaju, stary, dziewiętnastowieczny) odcinek doprowadzić nie tylko do przejezdności, ale również spróbować go tak zabezpieczyć, by zminimalizować podobne historie w przyszłości, co przy linii kolejowej biegnącej po ścisłym brzegu morskim, z wahaniami pływów rzędu 8 metrów i z kapryśną pogodą bardzo trudno zgrać w całość.

Linia ta dla południowego zachodu Anglii ma pierwszorzędne znaczenie, bo obsługuje nie tylko ruch do Kornwalii, jak sugeruje artykuł, ale również miasta w Devonie, z których największym jest Plymouth. I to do Plymouth właśnie jedzie zdecydowana większość przejeżdżających tamtędy pociągów (w normalnych warunkach za dnia na każdą godzinę przypadają 2 pociągi do Londynu, 1 do Birmingham lub Manchesteru lub dalej na północ, do tego jest jeszcze ruch regionalny - i to samo w drugą stronę).

I do tego sposób, w jaki zorganizowano komunikację zastępczą i jak wszyscy przewoźnicy się starają, byle tylko pasażerowie nie zrezygnowali z jeżdżenia koleją, naprawdę, przy tak wielkiej inwestycji, jest czymś (jak dla mnie, nieprzyzwyczajonego do takiej dbałości o klienta) niesamowitym.

Pozdrowienia.
2014-03-12 19:16:50 Autor: Szczerzak
---.zabrze.vectranet.pl

Szczerzak
Zdarzenie miało oczywiście miejsce miesiąc wcześniej niż napisano w artykule, czyli 4 lutego, a nie 4 marca.
2014-03-28 16:03:45 Autor: bbb
---.tktelekom.pl
I tak pewnie połowa z załogi to Polacy :) Dlatego tak robota idzie !
2014-03-28 23:16:29 Autor: jajakomara
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gorzka, ale prawda - Polak się tylko do czarnej roboty nadaje.
Rządzenie musimy oddać w cudze łapy.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5