Partnerzy serwisu:
Pasażer

Bilans katastrofy w Niemczech - 11 ofiar

Dalej Wstecz
Data publikacji:
10-02-2016
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER
Bilans katastrofy w Niemczech - 11 ofiar
Fot. Artur BogdanowiczMeridian z Monachium do Kufstein przekroczył właśnie niemiecko-austriacką granicę
Dzień po katastrofie kolejowej w Bad Aibling, w południowej Bawarii, bilans wynosi 11 ofiar śmiertelnych i ponad 80 osób rannych. Dziś pojawią się ciężkie pociągi ratownicze z Lipska i Fuldy, które mają się zająć usuwaniem wraków pociągów, które się wczoraj zderzyły. 

O godzinie 11 w Bad Aibling pojawi się bawarski premier Horst Seehofer, który spotka się z przedstawicielami ekip ratowniczych i mieszkańcami, prawdopodobnie odwiedzi również jeden ze szpitali. W porannej audycji radiowej „Radio Welt am Morgen” w radiu Bayern 2 Martin Burkert, przewodniczący parlamentarnej komisji komunikacji podkreślił, że na chwilę obecną nie są znane przyczyny katastrofy. Niemieckie media informują, że może nią być błąd człowieka.

Na tej trasie, jak i na innych jednotorowych odcinkach w Niemczech, zainstalowane są automatyczne systemy blokujące ruch pociągów. Deaktywować mogą je pracownicy kolei. Burkert zdystansował się na razie od tych przypuszczeń. W dalszym ciągu prowadzone są poszukiwania trzeciej czarnej skrzynki, a śledztwo może potrwać kilka tygodni, a nawet miesięcy.

Pociągi oznaczone szyldem Meridian kursują między Monachium a Salzburgiem, na linii (Monachium-) Rosenheim-Kufstein oraz Rosenheim-Holzkirchen (-Monachium). Meridian to marka należącego do Transdev (wcześniej Veolia Verkehr) przewoźnika Bayerische Oberlandbahn, który operuje na trasach na południe od Monachium. W 2010 Meridian wygrał przetarg na obsługę sieci „E-Netz Rosenheim” i w grudniu 2013 rozpoczął kursy na południe i na wschód od stolicy Bawarii. Przewożnik wykorzystuje 35 pojazdów Flirt 3.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Cyberataki – na ile zagrażają polskiej kolei?

Prawo i polityka

Cyberataki – na ile zagrażają polskiej kolei?

TOR Konferencje 25 czerwca 2018

Warszawa: Niczyja kładka nad linią nr 8 na Rakowcu do rozbiórki

Infrastruktura

Wielka Brytania: 10 lat bez wypadku śmiertelnego na kolei

Pasażer

Bezpieczeństwo: Dwa raporty o tym samym, a nie takie same

Infrastruktura

Bezpieczeństwo: Dwa raporty o tym samym, a nie takie same

Ryszard Węcławik, TOR Certyfikacje 11 października 2016

Zobacz również:

Cyberataki – na ile zagrażają polskiej kolei?

Prawo i polityka

Cyberataki – na ile zagrażają polskiej kolei?

TOR Konferencje 25 czerwca 2018

Warszawa: Niczyja kładka nad linią nr 8 na Rakowcu do rozbiórki

Infrastruktura

Wielka Brytania: 10 lat bez wypadku śmiertelnego na kolei

Pasażer

Bezpieczeństwo: Dwa raporty o tym samym, a nie takie same

Infrastruktura

Bezpieczeństwo: Dwa raporty o tym samym, a nie takie same

Ryszard Węcławik, TOR Certyfikacje 11 października 2016

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5