NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Belgowie kupią pociągi piętrowe za 3 mld euro

| IRJ/lp, Rynek Kolejowy 28.12.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-12-28 19:19:59 Autor: thomas
---.superkabel.de
Taka inwestycja taborowa przydała by się Przewozom Regionalnym
2013-12-28 20:09:25 Autor: Mateusz
---.ds.pk.edu.pl
Inwestować w tabor kiedy spółka za kilka miesięcy/lat może (a raczej na pewno) przestać istnieć?
2013-12-28 21:11:03 Autor: daniel
---.e-wro.net.pl
@up
Tą metodą to końca życia będziem się wozić kiblami. PRom w tej chwili raczej byłby by potrzebne coś ala EN81, również w wersji dwuczłonowej i przede wszystkim nowe EZT(ELF, Impuls) na 160.
2013-12-28 22:32:18 Autor: sdfdsffds
---.adsl.inetia.pl
dokładnie, niech państwo kupi tabor i udostępni temu co wygra przetarg
2013-12-29 01:54:14 Autor: bengazi
---.85.43.218
Ehe, pewnie jakis przekret przy tym bedzie
2013-12-29 04:42:51 Autor: Mateusz
---.ds.pk.edu.pl
Państwo ma sponsorować tabor PRom? przecież państwo ma swoje PKP Incerity, grosza na swoją prestiżową spółeczkę nie żałują. Pendolino ata galaktyczny dziobak bez infry czy ezety na dalekobieżne trasy. Przewozy Regionalne mają upaść. Taki jest cel tego rządu, wszelka próba ratowania tego podmiotu to pic na wodę. Spółka upadnie, tabor przejmie PLK, która co lepsze składy wepchnie do intercity. Niepotrzebne kible się opchnie jakimś kolejkom marszałkowskim za bezcen, reszta na złom i po problemie. A ludzie niech na piechotę zap...ją a nie marzy się im kolej. Smutna prawda niestety
2013-12-29 10:11:28 Autor: Pozytywnie Patrząca
---.free.aero2.net.pl
hehe teraz taka belgia nam nie podskoczy Mamy tabor na 250 ! Cieszmy się ! A ty ateusz to do szkoły uczyć się pisać żebyś potem nie pisał bzdur o braku infrastruktury bo ją mamy i to nawet na 300 km/h
2013-12-29 10:23:19 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
@up

Rozpadowi PR-ów sprzyja fakt, że udało się wymienić prezesa z twardej babki na sługusa, który się będzie słuchał Sz.P.Min. Bieńkowskiej. Ostatnio jak zaczęło łajdakom spadać poparcie to lekko przystopowali, ciekawe czy uda się PR-om wytrzymać jeszcze trochę, aż ta niszcząca wiele rzeczy w Polsce ekipa (nie tylko transport kolejowy poza głównymi miastami) pójdzie w niepamięć...
pardon, przecież część z nich zasługuje na prokuraturę za działanie na szkodę kraju.
2013-12-29 10:28:55 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
Oczywiście @Mateusz

A do tego @Pozytywnego , to mogę dać ci tysiaka, jeśli jakiś pociąg w Polsce pojedzie do 2020 roku ROZKŁADOWO 230 km/h. A 250 km/h to może zobaczymy, ale na KDP za 30 lat.

I o tych 250 km/h to mówimy na 100, góra 200 kilometrach szlaku. NIESAMOWITE.

Nie zmienia to faktu, że Pendolino to jest całkiem dobry pociąg, i może brak tilta wyjdzie na dobre, bo nie będzie tak wielu awarii.
2013-12-29 10:29:52 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
Co wy tu piszecie o jakiś PRach albo IC czy innym dziadostwie 3 mld euro to lekko licząc 12 mld złotych na same wagony a to tylko jeden i wcale nie najważniejszy element. Od razu widać gdzie kolej ma przyszłość i gdzie władze tak uważają. A te nasze jałowe spory PR IC czy tam pomniejsze kolejki marszałkowskie to takie przesypywanie z jednej garści do drugiej przy okazji zawsze się cos wysypie a piasku nie przybywa i dopóki nie przybędzie można sobie darować te bajki że tam Ariva jest lepsza od PR a KM od IC czy odwrotnie czy jak tam kto sobie wymyśli.
2013-12-29 13:22:46 Autor: Sławek
---.free.aero2.net.pl
@Ave Ja
Naiwna jest Twoja wiara, że zmiana ekipy rządzącej dużo da. Stosunek do kolei wszystkich rządzących przez ostatnie 20 lat ekip był podobny, a pomysł usamorządowienia PR-ów jest autorstwa PiS-u, "twórczo" kontynuowanym przez PO.
2013-12-29 22:36:49 Autor: Patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
To jest kolejny przykład jak powinno sie kupować tabor! W pierwszej kolejności umowa ramowa z okresleńiem parametrów taboru i wszystkich z tym związanych szczegółów oraz określenie zakresu takiej umowy dot ilości taboru i lat obowiązywania takiej umowy. Następnie selekcja firm i wybór producentów.
2013-12-30 11:18:34 Autor: szczur
---.dynamic.mm.pl
Pomysł usramorządowienia był może i PiSu, ale upadku PR już raczej nie.
Żałosne są te wypowiedzi typu: zmiana rządu nic nie da.
Nie zmieni zbyt wiele, to prawda. Ale skończyłoby się CELOWE dobijanie kolei regionalnej. Jest różnica między pisowskim brakiem wiedzy nt kolei a peowskim celowym jej niszczeniem.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS