Partnerzy serwisu:
II linia metra

Metro: Brudna Anna czeka nazaplecze

Dalej Wstecz
Data publikacji:
27-03-2013
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
wu, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

400–tonowe czoło tarczy Anna zostało już opuszczone w szybie wentylacyjnym u zbiegu ul. Świętokrzyskiej i Emilii Plater. Jej ok. 85–metrowe zaplecze będzie wycofywane wydrążonym łącznikiem.

Anna wydrążyła już południowy tunel szlakowy centralnego odcinka II linii metra od Ronda Daszyńskiego do wentylatorni u zbiegu ul. Świętokrzyskiej i Emilii Plater, a następnie wykonała odchodzący z tego miejsca łącznik techniczny z I linią. Pod koniec zeszłego tygodnia rozpoczęła się operacja wydobywania i przetransportowywania czoła tarczy z powrotem na Świętokrzyską. W miniony poniedziałek (25 marca) zostało opuszczone do szybu wentylacyjnego, skąd tarcza będzie drążyć dalszy odcinek tunelu szlakowego w kierunku stacji Świętokrzyska, Nowy Świat i Powiśle (Centrum Nauki Kopernik).

Zaplecze tarczy będzie wycofywane przez wydrążony łącznik. – Posłuży do tego wyciągarka, która jest właśnie instalowana w szybie wentylacyjnym – mówi Mateusz Witczyński, rzecznik prasowy wykonawcy, firmy AGP Metro. Zaplecze posiada własne rolki rozpierające sie na obudowie tunelu. Operacja ta powinna zająć kilka dni.

Tarcza będzie mogła wznowić drążenie po zakończeniu prac na stacji Rondo ONZ, podłączeniu zaplecza i systemu taśmociągów. Kiedy ruszy tarcza? - Myślę, że w kwietniu - mówi Witczyński. Jeszcze nie wiadomo, która maszyna wznowi drążenie jako pierwsza – Anna czy Maria.

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Metro: Elisabetta przeszła pod Wisłą

II linia metra

Metro: Elisabetta przeszła pod Wisłą

wu, Rynek Kolejowy / TVN Warszawa 17 września 2013

Metro: Obie praskie tarcze na Powiślu

II linia metra

Metro: Obie praskie tarcze na Powiślu

wu, Rynek Kolejowy 14 października 2013

Metro: Skuto już wszystkie tubingi po Krystynie

II linia metra

Metro: Skuto już wszystkie tubingi po Krystynie

AGP Metro 31 października 2013

Metro: Mniej niż 200 m do końca

II linia metra

Metro: Mniej niż 200 m do końca

wu, Rynek Kolejowy 25 listopada 2013

Metro: Wszystkie tunele wydrążone

II linia metra

Metro: Wszystkie tunele wydrążone

wu, Rynek Kolejowy 29 listopada 2013

Metro: Kapryśna Maria już bez makijażu czeka na odpoczynek

II linia metra

Zobacz również:

Metro: Elisabetta przeszła pod Wisłą

II linia metra

Metro: Elisabetta przeszła pod Wisłą

wu, Rynek Kolejowy / TVN Warszawa 17 września 2013

Metro: Obie praskie tarcze na Powiślu

II linia metra

Metro: Obie praskie tarcze na Powiślu

wu, Rynek Kolejowy 14 października 2013

Metro: Skuto już wszystkie tubingi po Krystynie

II linia metra

Metro: Skuto już wszystkie tubingi po Krystynie

AGP Metro 31 października 2013

Metro: Mniej niż 200 m do końca

II linia metra

Metro: Mniej niż 200 m do końca

wu, Rynek Kolejowy 25 listopada 2013

Metro: Wszystkie tunele wydrążone

II linia metra

Metro: Wszystkie tunele wydrążone

wu, Rynek Kolejowy 29 listopada 2013

Metro: Kapryśna Maria już bez makijażu czeka na odpoczynek

II linia metra

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5