Partnerzy serwisu:
II linia metra

Metro: Skuto już wszystkie tubingi po Krystynie

Dalej Wstecz
Autor:

AGP Metro

Data publikacji:
31-10-2013
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
AGP Metro

Podziel się ze znajomymi:

II LINIA METRA
Metro: Skuto już wszystkie tubingi po Krystynie
Niedawno warszawiacy odwiedzający plac budowy stacji Stadion z poziomu antresoli podziwiali tubingi pozostawione przez tarcze TBM oraz pierwszy gotowy peron stacji – ten prowadzący w przyszłości na Gocław. Dziś segmentów na szlaku tarczy Krystyny już nie ma.

Na płycie fundamentowej stacji trwa demontaż ślepego tunelu, a tuż obok przy peronie III linii metra widać już pierwszy spośród wszystkich stacji odcinek torowiska, jaki powstał w  obrębie samej stacji.

Stacja Stadion Narodowy jest największym obiektem centralnego odcinka II linii metra, wyposażonym w dodatkowy peron, który w przyszłości obsłuży odcinek na Gocław. To druga, po Rondzie ONZ, gotowa platforma peronowa, która wraz z powstałym wzdłuż jej zewnętrznego toru kanałem rewizyjnym stanowić będzie przestrzeń serwisową dla taboru poruszającego się po odcinku centralnym II linii metra.

Dzisiaj na peron ten można już dostać się bezpośrednio z poziomu antresol. Prowadzą do niego schody stałe usytuowane w południowej części kondygnacji -1. Wykończeniem docelowym schodów będą stopnie z bloków kamiennych, które wyeksponowano we wzorcowni wydzielonej w jednym z przyszłych pomieszczeń handlowych. Z peronu rozpościera się widok na torowisko przygotowane do zabetonowania. Znajduje się ono naprzeciwko kanału rewizyjnego i jest pierwszym odcinkiem torów, jakie powstały w obrębie stacji. Do tej pory zainstalowane podkłady blokowe wraz z szynami mogliśmy obserwować tylko tam, gdzie nie przechodziły tarcze TBM EPB, czyli na torach odstawczych stacji C-9 Rondo Daszyńskiego, C-14 Stadion i C-15 Dworzec Wileński.

W północnej części stacji ciągną się natomiast tubingi pozostawione przez TBM Elisabettę, która niedawno dotarła do punktu swojej destynacji – stacji Centrum Nauki Kopernik. Segmenty ułożone przez TBM Krystynę, która także zakończyła już swoją pracę, zostały zdemontowane. Niebawem miejsce pomiędzy tymi szlakami stanie się placem budowy drugiego – a zarazem głównego z perspektywy obsługi centralnego odcinka II linii metra – peronu stacji Stadion Narodowy.

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Metro: Zakończyła się produkcja pierścieni obudowy tuneli

II linia metra

Metro: Zakończyła się produkcja pierścieni obudowy tuneli

AGP Metro / Rynek Kolejowy 05 września 2013

Metro: Elisabetta przeszła pod Wisłą

II linia metra

Metro: Elisabetta przeszła pod Wisłą

wu, Rynek Kolejowy / TVN Warszawa 17 września 2013

Metro: Obie praskie tarcze na Powiślu

II linia metra

Metro: Obie praskie tarcze na Powiślu

wu, Rynek Kolejowy 14 października 2013

Metro: Mniej niż 200 m do końca

II linia metra

Metro: Mniej niż 200 m do końca

wu, Rynek Kolejowy 25 listopada 2013

Metro: Wszystkie tunele wydrążone

II linia metra

Metro: Wszystkie tunele wydrążone

wu, Rynek Kolejowy 29 listopada 2013

Metro: Kapryśna Maria już bez makijażu czeka na odpoczynek

II linia metra

Zobacz również:

Metro: Zakończyła się produkcja pierścieni obudowy tuneli

II linia metra

Metro: Zakończyła się produkcja pierścieni obudowy tuneli

AGP Metro / Rynek Kolejowy 05 września 2013

Metro: Elisabetta przeszła pod Wisłą

II linia metra

Metro: Elisabetta przeszła pod Wisłą

wu, Rynek Kolejowy / TVN Warszawa 17 września 2013

Metro: Obie praskie tarcze na Powiślu

II linia metra

Metro: Obie praskie tarcze na Powiślu

wu, Rynek Kolejowy 14 października 2013

Metro: Mniej niż 200 m do końca

II linia metra

Metro: Mniej niż 200 m do końca

wu, Rynek Kolejowy 25 listopada 2013

Metro: Wszystkie tunele wydrążone

II linia metra

Metro: Wszystkie tunele wydrążone

wu, Rynek Kolejowy 29 listopada 2013

Metro: Kapryśna Maria już bez makijażu czeka na odpoczynek

II linia metra

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5