NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Węgrzy zamawiają kolejne Flirty

| Jakub Madrjas 01.09.2016 47

Węgrzy zamawiają kolejne Flirty
Fot. Stadler
Węgrzy zamawiają kolejne Flirty
Węgrzy zamawiają kolejne Flirty
Węgierski operator regionalny Gysev zamówił 10 czteroczłonowych pociągów Flirt. Podwaja tym samym swoją flotę produkowanych częściowo w Siedlcach pojazdów.
Przetarg na dostawę 10 niskopodłogowych ezetów został ogłoszony w kwietniu tego roku. Wygrało go konsorcjum szwajcarskiej i polskiej spółki Stadlera z ofertą na 68,45 miliona euro. W latach 2013–2015 Stadler dostarczył już Gysev 10 Flirtów na mocy dwóch wygranych przetargów.

Nowe Flirty mają zacząć wozić pasażerów w 2018 roku. Pierwszy pojazd ma dotrzeć na Węgry w marcu tego, a ostatni w styczniu 2019 roku. Pojazdy będą spełniać wymogi TSI ale co ciekawe będą dłuższe o 2,8 metra niż modele pierwszej generacji, dostarczane wcześniej. W sumie na pokładzie 77,1–metrowego, czteroczłonowego zespołu zmieści się 208 pasażerów na miejscach siedzących (w tym 14 składanych).

Maksymalna prędkość Flirtów 3 to 160 km/h, a przyspieszenie – 1,2 m/s2. Pojazdy mają 90–procentowy udział niskiej podłogi, oraz udogodnienia dla pasażerów: Wi–fi, monitoring, gniazdka czy miejsca dla wózków i rowerów.

Wszystkie 40 pudeł Flirtów zostanie wyprodukowanych w węgierskiej fabryce Stadlera w Szolnok. Powstaną tu także wózki. Montaż pociągów, podobnie jak wcześniej, odbędzie się w Siedlcach. Inwestycja zostanie sfinansowana z funduszy unijnych.

- Jestem dumny z faktu, że spółka Stadler Polska wygrała ten przetarg. Wszystkie pojazdy zostaną zbudowane w naszym zakładzie w Siedlcach. Od wielu lat działamy w oparciu o filozofię, która zakłada bezkompromisowość w obszarze jakości, niezawodności oraz bezpieczeństwa oferowanego taboru, który jednocześnie jest najbardziej efektywny kosztowo w całym okresie eksploatacji. Takie właśnie są pociągi z Siedlec, które są wizytówką polskiego zakładu i stały się marką znaną w całej Europie. Jestem przekonany, że nasze pojazdy będą bardzo dobrze służyć naszemu klientowi oraz węgierskim pasażerom - powiedział Christian Spichiger, wiceprezes Wykonawczy Dywizji Europa Centralna i Wschodnia w Stadler Rail.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Węgry (29)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Węgry (29)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS