NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Trzy kolejne Impulsy w rękach Kolei Małopolskich

| Michał Szymajda 22.01.2017 139

Trzy kolejne Impulsy w rękach Kolei Małopolskich
Kolejne Impulsy dla MałopolskiFot. UMWM
Trwają dostawy elektrycznych zespołów trakcyjnych Impuls dla województwa małopolskiego. Jak chwali się małopolski urząd marszałkowski – do Krakowa dotarły właśnie trzy kolejne sztuki.
Impulsy są już po odbiorach technicznych i 20 stycznia przewiozły pierwszych pasażerów na trasie Kraków – Tarnów – Nowy Sącz – Krynica. W sobotę dotarły także do Zakopanego. 

– Cieszę, się że możemy oddać do użytku turystów i Małopolan kolejne 3 komfortowe pociągi. Od dawna udowadniamy, że kolej jest transportem przyszłości i warto w nią inwestować. Nowe składy wozić będą pasażerów Kolei Małopolskich na trasie Kraków – Tarnów – Nowy Sącz – Krynica. A już w weekend mają do wykonania misję specjalną – zawieźć i przywieźć kibiców do i z Zakopanego, w związku z odbywającym się tam Pucharem Świata w skokach narciarskich – powiedział marszałek Małopolski Jacek Krupa.

Dostawy do połowy lutego

Łącznie Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego złożył zamówienie na 13 ezt, z których 8 ma być pojazdami czteroczłonowymi, a 5 pięcioczłonowymi. Pierwsze 6 Impulsów było gotowych z końcem listopada i od 11 grudnia rozpoczęło kursowanie w ramach nowego rozkładu jazdy 2016/2017, następne 7 sztuk ma być gotowych do połowy lutego 2017 i wszystko wskazuje na, że nowosądeckiemu producentowi uda się dotrzymać terminu dostaw. Impuls to obecnie najpopularniejszy nowoczesny elektryczny pojazd trakcyjny na polskich torach.



Konsultacje dotyczące połączeń jeszcze trwają

Urząd marszałkowski przypomina, że Koleje Małopolskie do 22 stycznia prowadzą konsultacje społeczne nowego rozkładu jazdy na liniach: SKA2 Kraków Gł. – Miechów – Sędziszów, SKA3 Kraków Gł. – Tarnów oraz Kraków Gł. – Tarnów – Nowy Sącz – Krynica. Wnioski można przesyłać w formie elektronicznej na adres kolej@umwm.pl

Więcej na temat małopolskich Impulsów można przeczytać tutaj. O tym jak rozwiązano spór o obsługę połączeń w Małopolsce piszemy tutaj.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Kraków (669)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Kraków (669)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS