NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Stadler z nowym biurem inżynieryjnym w Chemnitz

| inf. prasowa 03.04.2017 27

Stadler z nowym biurem inżynieryjnym w Chemnitz
zdjęcie ilustracyjneFot. Stadler
Stadler otworzył w Chemnitz w Niemczech nowe biuro, w którym zatrudnił 60 inżynierów. Nowy oddział będzie wspierał Grupę w realizacji projektów.
3 kwietnia Stadler powitał na pokładzie równo 60 nowych pracowników, którzy podjęli pracę w powołanej 1 kwietnia spółce Stadler Chemnitz. Nowy oddział, należący do dywizji Niemcy, będzie przez pierwsze 2 lata merytorycznie wspierany przez centralę Grupy zlokalizowaną w Bussnang w Szwajcarii.

Stadler Chemnitz będzie opracowywał rozwiązania inżynieryjne z zakresu konstrukcji (struktura, elementy wewnętrzne i zewnętrzne), elektryki, pneumatyki oraz wyliczenia i symulacje wytrzymałościowe i dynamiczne. Spółka będzie rozwijała własne projekty, jak również wykonywała zlecenia na potrzeby innych oddziałów Grupy. Nowy zespół składa się z inżynierów z wieloletnim doświadczeniem w obszarze budowy pojazdów szynowych.

„Bardzo się cieszymy ze zwiększenia naszych fachowych kompetencji w Niemczech. Nowi inżynierowie obejmują ważną funkcję w grupie Stadler i będą mogli wesprzeć nasz dotychczasowy zespół” – powiedział Peter Spuhler, właściciel i CEO Stadlera.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Chemnitz (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Chemnitz (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS