NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Stadler Flirt: 100% dostępności w Szwecji, od 98 do 99% w Polsce

| inf. prasowa 24.03.2017 90

Stadler Flirt: 100% dostępności w Szwecji, od 98 do 99% w Polsce
Flirt należący do MTR Express i załoga serwisowaFot. Stadler
Stadler świadczy od 24 miesięcy usługę utrzymania pojazdów typu Flirt wyprodukowanych dla szwedzkiej spółki MTR Express. W tym czasie wskaźnik dostępności floty wynosił nieprzerwanie 100 procent. Dzięki temu przewoźnik może prowadzić maksymalnie efektywną działalność przewozową i zapewnia pasażerom na trasie pomiędzy Sztokholmem i Göteborgiem komfortową, bezpieczną, bezproblemową podróż.
Stadler dostarcza pojazdy i świadczy usługi utrzymania floty dla spółki MTR Express – operatora usług kolejowych obsługującego połączenia pomiędzy Sztokholmem a Göteborgiem. Firma otrzymała zamówienie na dostawę sześciu pojazdów typu X74-Flirt i natychmiast uruchomiła ich produkcję. Już rok później pierwszy skład został dostarczony do klienta, a 21 marca 2015 r. na pokładzie czerwonego ekspresu powitano pierwszych pasażerów.

21 marca 2017 minęło dokładnie dwa lata od rozpoczęcia przez firmę Stadler usługi utrzymania pojazdów MTR Express. W tym okresie wskaźnik dostępności floty wynosił nieprzerwanie 100 proc. W praktyce oznacza to, że wszystkie dostarczone jednostki działały bez żadnych awarii zakłócających ich planową eksploatację. Potwierdza to najwyższą jakość pojazdów Stadlera oraz profesjonalizm i zaangażowanie zespołu utrzymania technicznego.

W Polsce eksploatowane są obecnie 54 jednostki typu Flirt wyprodukowane w zakładzie w Siedlcach. Pojazdy jeżdżą w barwach Kolei Mazowieckich, Kolei Śląskich, Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej oraz PKP Intercity. Dostępność składów, których utrzymanie prowadzi spółka Stadler Polska, także jest bardzo wysoka – na koniec IV kwartału 2016 roku w przypadku floty ŁKA wskaźnik dostępności wyniósł 99 procent, zaś w przypadku floty PKP Intercity 98 procent.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Szwecja (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Szwecja (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS