NUMER 03/2018
NUMER 03/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Taki był rok 2017
szukaj
Śledź nas:

Przewozy Regionalne otrzymały pieniądze przed zgodą KE. Co to może oznaczać?

| Michał Szymajda, Rynek-Kolejowy.pl 08.12.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
 
2015-12-08 15:05:59 Autor: czyznie?
---.play-internet.pl
2015-12-08 15:26:18 Autor: Wiesław Sedes
---
2015-12-08 17:05:16 Autor: czyznie?
---.play-internet.pl
Pisokomuszki, alez zalosny jest wasz ministerek admaczyk. Takich ma pseudo fachowcow i sam jest az takim fachowcem, ze juz teskni za bankomatami. Zenujace zachowanie!! :-)

http://m.money.pl/wiadomosci/artykul/minister-infrastruktury-ostro-o-bylym-szefie,214,0,1973462.html

Uprasza sie RK o zakonczenie CENZURY. To sama prawda.

2015-12-08 17:19:50 Autor: zakład taboru
---.adsl.inetia.pl
Oto opis jednego z wiceprezesów jednej ze spółek kolejowych:

Jest to człowiek o manierach furmana wożącego węgiel, nie znający takich słów jak "dzień dobry", "do widzenia", "proszę", "dziękuję". itp. Wchodzi na spotkania bez powitania obecnych, mając na twarzy wymalowaną bezbrzeżną pogardę dla wszystkich. Słuchając wypowiedzi fachowca wydyma usta, krzywi je i prycha wyma ąc lekceważąco swoją upierścienioną dłonią. Na korytarzu w biurowcu rozpycha się, bo słowo "przepraszam" jest mu całkowicie nieznane. Dyskusja z tym panem nie ma najmniejszego sensu, bo on uważa się za nieomylnego i znającego się na wszystkim. Braki wiedzy merytorycznej pokrywa ostentacyjnym chamstwem za którym kryje się jego ignorancja, niedouczenie i zwykła głupota.

Próby wyperswadowania mu jego chorych i absurdalnych pomysłów zakończyły się dla kilkunastu pracowników wyrzuceniem z pracy.

Cham, arogant, głupiec i pyszałek - oto członek zarządu jednej z firm kolejowych, który przez ostatnie prawie dwa lata przeprowadzał jej "restrukturyzację".

Prywatnie nikt tego głupca nie zatrudni, więc kiedy minister Adamczyk wreszcie odwoła tego osobnika, nie pozostanie mu nic innego jak zajęcie się zamiataniem ulic.

Oby stało się to jak najszybciej.
2015-12-08 17:21:12 Autor: kali74
---.16-4.cable.virginm.net
A jak się KE zapatruje na dotację dla IC w kwocie 0.5 mld złotych rocznie, które idą w błoto?

Gdzie się podziały pieniądze sądownie nakazane do wypłaty PR za wykonywanie przewozów w poprzedniej dekadzie? Ile tego było? Też pół miliarda?

Jakim prawem zabrano tabor PRom przy usamorządowieniu, ED74 i elektrowozy, pozostawiając czterdziestoletni złom???

2015-12-08 17:39:23 Autor: oneraliusz
---.adsl.inetia.pl
@kali
Bo liczyli że wyodrębnią część dochodową i ją sprywatyzują a samorządom wcisną niedochodowy złom.

Czas skonsolidować PR i IC w jedną spółkę!!!
2015-12-08 18:09:03 Autor: KrakusE30
---.centertel.pl
@ kali74:

Zdaje się, że za źle naliczane stawki dostępu przez PLK, jak i brak zwrotu za przejazdy ulgowe od Państwa, bodaj przed 2008 rokiem - sądownie - PLK i Skarb Państwa wisi obecnym PRom jakieś... 660 mln zł.

No, ale to drobiazg. Ciekawsze sprawa w PKP IC. Czas uważnie się przyjrzeć dotacji rocznej z budżetu. I to bardzo uważnie!
2015-12-08 18:16:23 Autor: haha
---.g-net.pl
"owstanie wówczas naprawdę patowa sytuacja, ponieważ bez pomocy finansowej Agencji Rozwoju Przemysłu Przewozy Regionalne nie wyjdą samodzielnie na prostą"

Czy pomoc finansowa musi pochodzić wyłącznie od ARP? Nie. No to czemu piszecie takie bzdety, jak dla ograniczonych umysłowo gimbusów?

Zresztą przy wyodrębnianiu PR z PKP było coś na ten temat - może warto to przypomnieć?
2015-12-08 19:03:58 Autor: Sera
---.les.net
Robi się coraz ciekawiej :)))
2015-12-08 19:38:24 Autor: krzys
---.hsd1.il.comcast.net
kibel w malowaniu IC , podskakujacy i wezykujacy ku uciesze podroznych to bylaby frajda
2015-12-08 22:26:04 Autor: Zwolnić decydentów
---.free.aero2.net.pl
To oznacza, że powinno się zawiadomić prokuraturę z powodu samowoli. Kosztami obciążyć odpowiedzialnego decydenta, który dokonał przelewu pieniędzy. Oczywiście w takiej sytuacji winę będa przerzucać na referenta lub specjalistę a nie dygnitarza.
2015-12-09 10:17:28 Autor: Macierewicz
---.adsl.inetia.pl
Chodzi tutaj o kwotę ok. 700 (siedemset) milionów (!) złotych! Gdy w grę wchodzą TAKIE pieniądze to raczej nie ma przypadków i nieprzemyślanych posunięć. A więc przede wszystkim powinno to oznaczać rewolucję personalną w Agencji Rozwoju Przemysłu i śledztwo prokuratorskie czyli ustalenie kto wziął, komu przekazał i dlaczego się "pomylił".
2015-12-09 11:49:55 Autor: Pupil
---.dynamic.gprs.plus.pl
Największym zwolennikiem zablokowania pomocy publicznej będzie Arriva RP, która już wysłała odpowiedzialnego człowieka do całowania po du..ie Angele Markal, aby ta pomogła uwalić PR w Polsce. Patrząc z perspektywy reprezentowanego obywatela przez byłego premiera Donalda T.- pewnie im się uda. Ten jest w stanie nie tylko pocałować aby utrzymać stanowisko.
2015-12-09 13:01:51 Autor: bomba w górę
---.internetdsl.tpnet.pl
do Macierewicz
wałki ARP związane z taborem i koleją to nie tylko PR ale przede wszystkim PTS - byłe FPWI firma która zamówiła 20 wagonów przed EURO 2012 a teraz przed EURO 2016 próbuje je sprzedać, kwota za wagony owiana tajemnica jak zakupione od PR jednostki EN57 modernizowane przez FPS na zamówienie PTS. Kto za tym stoi i jak to sie ma do zamówień publicznych niech odpowie CBS i prokuratura
2015-12-13 08:28:08 Autor: robocop
---.tktelekom.pl
2016-01-07 13:04:22 Autor: putin
---.play-internet.pl
Mam nadzieję, że decyzja ostateczna będzie po myśli ARP i Przewozów Regionalnych. Decyzja pozwoli na dalszą restrukturyzację spółki, która na obecną chwilę coraz sprawniej sobie radzi na rynku kolejowym.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Prawo i polityka
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 03/2018
NUMER 03/2018
To był udany rok dla naszego wydawnictwa. W połowie roku do rodziny naszych portali internetowych składającej się dotąd z Rynku Kolejowego, Rynku Infrastruktury i Transportu Publicznego dołączył Rynek Lotniczy. O najważniejszych wydarzeniach mijającego w świetle całego rynku kolejowego roku piszemy w najnowszym Raporcie. Polecamy także m. in. rozmowę z nowym Prezesem Pesy oraz długi wywiad z szefem Przewozów Regionalnych.

 

współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS