Przewozy Regionalne otrzymały pieniądze przed zgodą KE. Co to może oznaczać? - Wszystko na temat branży kolejowej: PKP, Intercity, przewozy regionalne, koleje mazowieckie, rozkłady jazdy PKP, Kolej
NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Przewozy Regionalne otrzymały pieniądze przed zgodą KE. Co to może oznaczać?

| Michał Szymajda, Rynek-Kolejowy.pl 08.12.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-12-08 15:05:59 Autor: czyznie?
---.play-internet.pl
2015-12-08 15:26:18 Autor: Wiesław Sedes
---
2015-12-08 17:05:16 Autor: czyznie?
---.play-internet.pl
Pisokomuszki, alez zalosny jest wasz ministerek admaczyk. Takich ma pseudo fachowcow i sam jest az takim fachowcem, ze juz teskni za bankomatami. Zenujace zachowanie!! :-)

http://m.money.pl/wiadomosci/artykul/minister-infrastruktury-ostro-o-bylym-szefie,214,0,1973462.html

Uprasza sie RK o zakonczenie CENZURY. To sama prawda.

2015-12-08 17:19:50 Autor: zakład taboru
---.adsl.inetia.pl
Oto opis jednego z wiceprezesów jednej ze spółek kolejowych:

Jest to człowiek o manierach furmana wożącego węgiel, nie znający takich słów jak "dzień dobry", "do widzenia", "proszę", "dziękuję". itp. Wchodzi na spotkania bez powitania obecnych, mając na twarzy wymalowaną bezbrzeżną pogardę dla wszystkich. Słuchając wypowiedzi fachowca wydyma usta, krzywi je i prycha wyma ąc lekceważąco swoją upierścienioną dłonią. Na korytarzu w biurowcu rozpycha się, bo słowo "przepraszam" jest mu całkowicie nieznane. Dyskusja z tym panem nie ma najmniejszego sensu, bo on uważa się za nieomylnego i znającego się na wszystkim. Braki wiedzy merytorycznej pokrywa ostentacyjnym chamstwem za którym kryje się jego ignorancja, niedouczenie i zwykła głupota.

Próby wyperswadowania mu jego chorych i absurdalnych pomysłów zakończyły się dla kilkunastu pracowników wyrzuceniem z pracy.

Cham, arogant, głupiec i pyszałek - oto członek zarządu jednej z firm kolejowych, który przez ostatnie prawie dwa lata przeprowadzał jej "restrukturyzację".

Prywatnie nikt tego głupca nie zatrudni, więc kiedy minister Adamczyk wreszcie odwoła tego osobnika, nie pozostanie mu nic innego jak zajęcie się zamiataniem ulic.

Oby stało się to jak najszybciej.
2015-12-08 17:21:12 Autor: kali74
---.16-4.cable.virginm.net
A jak się KE zapatruje na dotację dla IC w kwocie 0.5 mld złotych rocznie, które idą w błoto?

Gdzie się podziały pieniądze sądownie nakazane do wypłaty PR za wykonywanie przewozów w poprzedniej dekadzie? Ile tego było? Też pół miliarda?

Jakim prawem zabrano tabor PRom przy usamorządowieniu, ED74 i elektrowozy, pozostawiając czterdziestoletni złom???

2015-12-08 17:39:23 Autor: oneraliusz
---.adsl.inetia.pl
@kali
Bo liczyli że wyodrębnią część dochodową i ją sprywatyzują a samorządom wcisną niedochodowy złom.

Czas skonsolidować PR i IC w jedną spółkę!!!
2015-12-08 18:09:03 Autor: KrakusE30
---.centertel.pl
@ kali74:

Zdaje się, że za źle naliczane stawki dostępu przez PLK, jak i brak zwrotu za przejazdy ulgowe od Państwa, bodaj przed 2008 rokiem - sądownie - PLK i Skarb Państwa wisi obecnym PRom jakieś... 660 mln zł.

No, ale to drobiazg. Ciekawsze sprawa w PKP IC. Czas uważnie się przyjrzeć dotacji rocznej z budżetu. I to bardzo uważnie!
2015-12-08 18:16:23 Autor: haha
---.g-net.pl
"owstanie wówczas naprawdę patowa sytuacja, ponieważ bez pomocy finansowej Agencji Rozwoju Przemysłu Przewozy Regionalne nie wyjdą samodzielnie na prostą"

Czy pomoc finansowa musi pochodzić wyłącznie od ARP? Nie. No to czemu piszecie takie bzdety, jak dla ograniczonych umysłowo gimbusów?

Zresztą przy wyodrębnianiu PR z PKP było coś na ten temat - może warto to przypomnieć?
2015-12-08 19:03:58 Autor: Sera
---.les.net
Robi się coraz ciekawiej :)))
2015-12-08 19:38:24 Autor: krzys
---.hsd1.il.comcast.net
kibel w malowaniu IC , podskakujacy i wezykujacy ku uciesze podroznych to bylaby frajda
2015-12-08 22:26:04 Autor: Zwolnić decydentów
---.free.aero2.net.pl
To oznacza, że powinno się zawiadomić prokuraturę z powodu samowoli. Kosztami obciążyć odpowiedzialnego decydenta, który dokonał przelewu pieniędzy. Oczywiście w takiej sytuacji winę będa przerzucać na referenta lub specjalistę a nie dygnitarza.
2015-12-09 10:17:28 Autor: Macierewicz
---.adsl.inetia.pl
Chodzi tutaj o kwotę ok. 700 (siedemset) milionów (!) złotych! Gdy w grę wchodzą TAKIE pieniądze to raczej nie ma przypadków i nieprzemyślanych posunięć. A więc przede wszystkim powinno to oznaczać rewolucję personalną w Agencji Rozwoju Przemysłu i śledztwo prokuratorskie czyli ustalenie kto wziął, komu przekazał i dlaczego się "pomylił".
2015-12-09 11:49:55 Autor: Pupil
---.dynamic.gprs.plus.pl
Największym zwolennikiem zablokowania pomocy publicznej będzie Arriva RP, która już wysłała odpowiedzialnego człowieka do całowania po du..ie Angele Markal, aby ta pomogła uwalić PR w Polsce. Patrząc z perspektywy reprezentowanego obywatela przez byłego premiera Donalda T.- pewnie im się uda. Ten jest w stanie nie tylko pocałować aby utrzymać stanowisko.
2015-12-09 13:01:51 Autor: bomba w górę
---.internetdsl.tpnet.pl
do Macierewicz
wałki ARP związane z taborem i koleją to nie tylko PR ale przede wszystkim PTS - byłe FPWI firma która zamówiła 20 wagonów przed EURO 2012 a teraz przed EURO 2016 próbuje je sprzedać, kwota za wagony owiana tajemnica jak zakupione od PR jednostki EN57 modernizowane przez FPS na zamówienie PTS. Kto za tym stoi i jak to sie ma do zamówień publicznych niech odpowie CBS i prokuratura
2015-12-13 08:28:08 Autor: robocop
---.tktelekom.pl
2016-01-07 13:04:22 Autor: putin
---.play-internet.pl
Mam nadzieję, że decyzja ostateczna będzie po myśli ARP i Przewozów Regionalnych. Decyzja pozwoli na dalszą restrukturyzację spółki, która na obecną chwilę coraz sprawniej sobie radzi na rynku kolejowym.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Prawo i polityka
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS