szukaj
Śledź nas:

PR pokazały zmodernizowanego EN57 w Warszawie (zdjęcia)

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 22.10.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-10-22 16:31:09 Autor: Cowiek Maupa
---.dynamic.gprs.plus.pl

Cowiek Maupa
A będzie EN57-2137? Czy skończy się na tych 21 pojazdach?
2015-10-22 16:37:20 Autor: zeus04
---.133.22.13
22 października, to już dziś :)
2015-10-22 16:53:18 Autor: fixall
---.181.88.158
Czy jakiś odreanimowany stary 40 letni trup jest naprawdę wart pokazywania? Ja rozumiem że idą wybory ale chyba powinna być jakaś granica w robieniu z ludzi idiotów.
2015-10-22 16:55:14 Autor: Co.??
---.adsl.inetia.pl
Co?? Tylko 9 pojazdów do Wielkopolski które będą jeździły na trzech trasach? Wyjdzie na to że tygrysy pojadą tylko ze dwa razy na danej trasie, a resztę dalej będą robić klopy... i dalej tkwimy w PRLu......
2015-10-22 17:16:50 Autor: peron7
---.play-internet.pl
na zdjęciu w kiblu-istny miód-
2015-10-22 18:30:21 Autor: asm.
---.dynamic.chello.pl
Czy mnie się wydaje ? Kiedyś dawno temu za komuny, chyba były pomarańczowe kible ???
2015-10-22 18:45:03 Autor: gość Marek
---.mielec.mm.pl
układ siedzeń przynajmniej normalny, ten lotniczy czy autokarowy zwłaszcza z bardzo wysokimi oparciami foteli jest mniej komfortowy, właściwie wówczas trzeba się gapić tylko w okno bo przed sobą ma się zagłówek fotela
2015-10-22 18:57:42 Autor: Janciorozwodnik
---.toya.net.pl
Nie wiem jak w całym kraju, ale pamiętam z dzieciństwa pomarańczowe kibelki jeżdżące w trójmiejskiej skm-ce
2015-10-22 19:29:53 Autor: m
---.231.104.150
i co w nim takiego niezwykłego ze sie pofatygowali z prezentacja do stolicy?? kibel to kibel nic nowego sie tu juz nie wymysli
2015-10-22 19:40:27 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
Pod koniec lat 90 ub. wieku i na początku lat 2000 kible były pomarańczowo-czerwone. Za komuny były niebiesko czy raczej granatowo-żółte. I to był wówczas jedyny słuszny zestaw kolorów dla kibli na PKP.

Swoją drogą w tym turbokiblu absolutnym hiciorem jest akwarium dla kierpocia.
Nawet sami jego wystawcy na Trako trochę się z tego podśmiewali.
Ogólnie jak na modernę nie ma czego narzekać. Jak kto woli, zapraszam do kibla full plastic na leczenie malkontenctwa.
2015-10-22 20:10:24 Autor: et21
---.lien.uhp-nancy.fr
@Luca

Akwaria są już od dawna w EN57AL z KD.

Ja z kolei nie lubię haków na rowery nad składanymi siedzeniami - jak się wszyscy rozsiądą i rozstawią, to z rowerem na stojąco trzeba jechać i wiatru trzymać...
2015-10-22 20:29:14 Autor: unapologetic bitch
---.dynamic.chello.pl
Malatura wbrew wszelkim trendom ale dobrze, że coś się tam dzieje
2015-10-22 21:05:46 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Zmodernizowane powinny jechać głównie do regionów, gdzie nie ma kolejek marszałkowskich.
2015-10-22 21:44:17 Autor: no niewiem
---.adsl.inetia.pl
Arrivederci, tylko co z tego ze są kolejki marszałkowskie jak i tak nie wszędzie jeżdzą? Mieszkam w Wielkopolsce, a dalej jeżdze trupami a na głównym w Poznaniu kitę pokazują mi Elfy jadące do Konina.... :/
2015-10-22 22:11:25 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Moderna jak moderna, parę lat temu niektóre rozwiązania byłyby czymś, ale obecnie się stały standardem i niczym szczególnym ten kibel się nie wyróżnia. Aczkolwiek jeden aspekt jest zrobiony lepiej niż w innym modernach, w WC jest okno, gdy inne moderny okna nie mają i cały czas świecą się ledy. Moim zdaniem brak okna w kiblu to bzdura do kwadratu, jak oświetlenie się zepsuje to będzie się stało/siedziało w ciemnościach (choćby spotkałem się 2 razy w EN57AKM SKMki. gdzie świeciło się tylko jedno oczko ledowe, a tam gdzie powinny być pozostałe to były dziury w suficie). Kiedyś czegoś takiego nie praktykowano (wyjątkiem są kible w członach środkowych Bipy ze względu na lokalizację pod schodami i jeden z dwóch kibli w NRDowskich WLABach z powodu pieca grzewczego).
2015-10-22 22:29:31 Autor: Gillotyne
---.centertel.pl
No nie wiem, mam mieszane uczucia. Moim zdaniem pociągi te powinny trafić do regionów, gdzie ma spółeczki marszałkowskiej, a tylko stare EN-57.

Kiedy wreszcie ktoś to zrozumie?
2015-10-23 00:00:58 Autor: query
---.dynamic.gprs.plus.pl
Właśnie układ siedzeń, obok hałasu, jest największą wadą ENek. Ja wolę gapić się w zagłówek niż ocierać kolanami i mieć przydeptywane stopy przez ludzi siedzących naprzeciwko. Zwłaszcza że w niektórych przedziałach miejsca między siedzeniami jest bardzo, bardzo mało- pozostaje albo odrąbać sobie nogi albo siedzieć bokiem. Kiedy mogę, wybieram pociągi z lotniczym układem siedzeń.
2015-10-23 08:22:35 Autor: zenek
---.mf.gov.pl
I czym tu się zachwycać? Kibel dalej pozostanie kiblem i pewnie po kilku miesiącach jazdy nie będzie już taki piękny.
2015-10-23 09:26:36 Autor: Addi
---.16.170.171
Część osób-komentatorów to typowi malkontenci i narzekacze zawodowi...
Co nie zrobisz, to źle...
Może zaproponujcie inne, lepsze rozwiązania...
2015-10-23 09:39:48 Autor: bebiko
---.adsl.inetia.pl
Miejmy nadzieję, że to już jedno z ostatnich wystąpień tego pana z mikrofonem?
2015-10-23 10:04:33 Autor: LEW EL2
---.ip-167-114-102.net
W odpowiedzi na post ep40:
"Moderna jak moderna, parę lat temu niektóre rozwiązania byłyby czymś, ale obecnie się stały standardem i niczym szczególnym ten kibel się nie wyróżnia. Aczkolwiek jeden aspekt jest zrobiony lepiej niż w innym modernach, w WC jest okno, gdy inne moderny okna nie mają i cały czas świecą się ledy. Moim zdaniem brak okna w kiblu to bzdura do kwadratu, jak oświetlenie się zepsuje to będzie się stało/siedziało w ciemnościach (choćby spotkałem się 2 razy w EN57AKM SKMki. gdzie świeciło się tylko jedno oczko ledowe, a tam gdzie powinny być pozostałe to były dziury w suficie). Kiedyś czegoś takiego nie praktykowano (wyjątkiem są kible w członach środkowych Bipy ze względu na lokalizację pod schodami i jeden z dwóch kibli w NRDowskich WLABach z powodu pieca grzewczego)."
W końcu ktoś zauważył kwestię WC
2015-10-23 11:39:57 Autor: Bellerophon
---.tktelekom.pl
Skoro jest poruszany temat WC to muszę stwierdzić, że bardziej istotny jest fakt, że w ogóle są dwa WC. Wiele modern ma 1 WC i to moim zdaniem jest złe biorąc pod uwagę skomplikowanie technologiczne co predysponuje do częstszych awarii. Lepiej jest się doświetlać smartfonem w razie awarii oświetlenia niż nie móc w ogóle skorzystać. Kiedyś to konstruktorzy pojazdów kolejowych rozumieli, tu również można podać przykład Bip, pierwsze miały tylko 2 WC na krańcach, w środkowych członach po schodami pojawiły się dopiero w później produkowanych egzemplarzach. Konstruktorzy i zamawiający zrozumieli błąd i go poprawili. Co do okien to oczywiście jestem za żeby były. Na razie pokazano egzemplarze z ZNTK MM, ciekaw jestem egzemplarzy od Ceglorza.
2015-10-23 17:14:25 Autor: no niewiem
---.adsl.inetia.pl
Gillotyne, oczywiście że nie. Nowe pociagi należą się wszystkim tam gdzie jeżdzą trupy, nie ważne że że gdzieś w województwie okolicy jeździ kolejka marszałkowska..
2015-10-24 12:13:54 Autor: Milorzab
---.146.75.210.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Brzydkie malowanie. Dopiero je wymyślili, a już wygląda jak przestarzałe i tandetne lata 90-te.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2018
NUMER 11/2018
W numerze: Rozmowy z R. Masiulisem (minister transportu Litwy), K. Zgorzelskim (Przewozy Regionalne), Ł. Frankiem (ZIKiT) • Polska zmierza ku elektromobilności • Spółka celowa wybuduje Centralny Port Komunikacyjny • Polska może być poważnym hubem logistycznym Europy • Grupa PKP na InnoTrans: jedność i otwarcie na świat • Dlaczego opłata dworcowa • Wien Hauptbahnhof – tak kolej tworzy miasto.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS